Aceste schimbări, atât a sensului giratoriu, cât şi a suportului pentru reclamă, sunt executate pe cheltuiala viitorului centru comercial.
Părerile sucevenilor despre această construcţie vizibilă de la mare distanţă sunt împărţite. Unii spun că este normal, că aşa este în toată lumea. Un mare centru comercial trebuie localizat de la distanţă.
Reclama le ia ochii şoferilor
Alţii sunt de părere că această reclamă „la înălţime” poate să fie un pericol pentru şoferi. „Sunt sigur că o să mai fie şi şoferi neatenţi, care uitându-se după reclame, cu ochii pe sus, vor produce accidente. La volan trebuie multă atenţie, mai ales în sensul giratoriu. Nu cred că este potrivită o astfel de reclamă, chiar într-un loc foarte circulat, care să le distragă atenţia şoferilor, dar şi pietonilor”, ne-a spus Viorel Cotos.
Primarul municipiului Suceava, Ion Lungu, ne-a explicat că Centrul comercial Iulius Mall plăteşte chirie Primăriei Suceava pentru locul pe care îş va amplasa reclama. „Primăria Suceava sprijină investitorii, mai ales că Iulius Mall a reuşit să ecologizeze şi să dezvolte o zonă care arăta dezolant. De asemenea, Iulius Mall va creea noi locuri de muncă şi va atrage şi alţi investitori în Suceava”, a mai completat Lungu.
Investiţie
Lucrările la noul sens giratoriu încă nu sunt finalizate. Acesta are o particularitate: nu va fi rotund, cum sunt toate de până acum, ci eliptic, formă impusă de condiţiile din teren. Iulius Mall face la Suceava o investiţie de aproximativ 100 de milioane de euro şi foloseşte pentru noul sens giratoriu o parte din bazarul sucevean, dar şi din terenurile Ambro, mai exact o porţiune din parcarea de lângă OMV şi din terenul fostului ştrand. Lucrările de amenajare a noului sens giratoriu sunt cele mai ample de până acum, pentru o lucrare similară costurile totale fiind estimate la 1,8 milioane de lei (18 miliarde de lei vechi).
(13 oct 2008, 11:46:09
Zic eu ca se putea si fara monumentul acela de prostie acolo...parerea mea