Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 13 oct 2008 - Anul XIII, nr. 241 (3922)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,717 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   10 imagini |   ø fişiere video

Eveniment

Off-road cu modelele 4x4 de la Iveco

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)
La finalul săptămânii trecute, dealerul regional autorizat Iveco, Romil Service, a organizat la Frasin o sesiune de drive test în teren accidentat cu modelele 4x4 ale producătorului de autovehicule, mai exact modelele Daily 4x4,  Trakker şi Masiff. Locaţia aleasă a fost pensiunea „Inima Bucovinei” din Frasin, traseul pentru drive test fiind unul extrem de dificil, mai degrabă pentru profesioniştii off-road-ului. Autovehiculele testate au făcut faţă cu brio unor obstacole naturale greu de depăşit, dificultatea fiind amplificată şi de faptul că mai tot timpul s-a urmat albia unui râu secat dar şi de pantele ce au ajuns la o înclinaţie de până la 45 de grade. Cele trei vehicule testate s-au dovedit a fi foarte utile pentru trasee mai dificile şi pot avea aplicaţii diverse, în domeniul protecţiei civile, în activitatea pompierilor, pe şantiere de construcţii.

 

Daily 4x4, util pentru teren accidentat şi alunecos

Primul model pus la dispoziţia celor prezenţi la eveniment de Romil Service a fost modelul Daily 4x4, ce reprezintă o extensie de gamă în segmentul de piaţă cu masa maximă autorizată cuprinsă între 3,5 – 5,5 tone, disponibil atât în versiunea cabină simplă (2+1 locuri), cât şi în versiunea cabina dublă (6+1 locuri). Ambele configuraţii de cabine sunt echipate cu motorul de 3.0L, 176 CP, având distribuţie cu 4 supape pe cilindru, doi arbori cu ax cu came în cap şi sistem CommonRail de generaţia a 2-a. Transmisia integrală permanentă, cu repartiţia cuplului de 32% pe axa faţă şi 68% pe axa spate, s-a dovedit foarte utilă în traseu, în abordarea pantelor dificile. Cutia de transfer are două opţiuni, rapoarte în condiţii off-road şi rapoarte în condiţii on road, conducătorul auto având opţiunea de a selecta rapoarte “normale”  sau rapoarte “de sarcină”, opţiuni utile când se doreşte scoaterea autovehiculului din situaţii delicate. Diferenţialul blocabil longitudinal se selectează doar în condiţii de deplasare pe teren accidentat sau drum alunecos cu aderenţă scăzută.

 

Iveco Masiff, proiectat să îndeplinească orice tip de misiune off-road

Massif este un vehicul off-road polivalent, destinat atât transportului de persoane şi al echipamentului, cât şi transportului de marfă. Datorită ampatamentului scurt, varianta pick-up este dedicată deplasării pe drumuri montane înguste, activităţi recreative, precum pescuit, vânătoare, off-road, sau persoanelor ce doresc să transporte cantităţi de marfă în locuri greu accesibile sau pe teren accidentat. Toate modelele Masiff dispun de două tipuri de motorizări, ambele de 3.000 cmc, având 146 respectiv 176 CP. În ce priveşte cutia de transfer, există opţiunea de a alege între tracţiune spate sau tracţiune integrală. În plus, ca şi la Daily 4x4, există posibilitatea de a alege între rapoarte de sarcina LOW sau rapoarte normale.

Un important protagonist al sesiunii de drive test a fost noul IVECO Trakker, un camion proiectat să îndeplinească orice tip de misiune off-road, care reprezintă o îmbinare perfectă între putere, încredere şi confort la volan.

Trakker a fost conceput pentru a garanta cele mai bune rezultate şi a executa cele mai variate misiuni în sectorul construcţiilor off-road sau pe şosea. Trakker oferă o soluţie specializată pentru fiecare aplicaţie, de la manipularea materialelor în carieră şi transportul betoanelor, până la operarea cu plug de zăpadă sau transportul încărcăturilor agabaritice. Trakker a fost lansat pentru prima oară sub denumirea de EUROTRAKKER, în anul 1993. Modelul este prezent şi astăzi pe străzi, dovadă a fiabilităţii şi a robusteţii vehiculului. La drive test, organizatorii au pus la dispoziţia clienţilor noul IVECO Trakker, varianta 8x4, model lansat anul trecut la Salonul de la Torino. Cea mai importantă inovaţie a noului Trakker este reprezentată de cabină, construită după modelul celei de la Stralis, rezultat al colaborării cu dealerii şi clienţii IVECO, de ale căror sugestii s-a ţinut cont în proiectarea designului pentru sporirea confortului conducătorului auto. Pentru a maximiza confortul indiferent de solicitări, Trakker are un sistem de suspensie a cabinei robust, însă confortabil, conceput să preia şocurile celui mai accidentat teren. Siguranţa este o condiţie obligatorie pentru toate vehiculele on sau off road, Trakker lăudându-se cu un sistem de frânare extrem de eficient şi elemente standard de siguranţă care garantează o protecţie maximă în toate circumstanţele, chiar şi pentru operaţiunile cele mai solicitante. Pe lângă sistemul de frânare clasic, toate motoarele Cursor sunt echipate cu frâna de motor ITB (Iveco Turbo Brake). Eficienţa acestuia este amplificată de efectul turbocompresorului cu geometrie variabilă.     

„Prin această prezentare am dorit să ajungem cât mai aproape de clienţii noştri şi să le demonstrăm câteva din calităţile produselor noastre în teren accidentat. Evenimentul a avut două părţi, o prezentare practică şi o simulare în teren. Pe viitor ne propunem să organizăm astfel de evenimente şi la celelalte filiale ale noastre”, a declarat la final responsabilul de marketing al Romil Service, Bogdan Mihailovici.  

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Off-road cu modelele 4x4 de la Iveco.
 Vizualizări articol: 1329 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Off-road cu modelele 4x4 de la Iveco0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Off road trimis de
(13 oct 2008, 14:55:53
trebuiau sa coboare mestecanisul.....asta e off road adevarat

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei