Este vorba despre reprezentanţi ai celor mai importante hoteluri şi restaurante din judeţul Suceava şi din Botoşani, clienţi fideli ai magazinului SELGROS, cu cifra cea mai mare de afaceri din acest segment de activitate, care s-au întâlnit cu reprezentanţii SELGROS Suceava şi au fost răsplătiţi pentru fidelitate.
Directorul magazinului SELGROS Suceava, Rudolf Schmidt, a declarat că „este un eveniment în premieră, pe care dorim însă să-l permanentizăm şi să-l organizăm bilunar”.
Rudolf Schmidt a mai spus că „întâlniri de acest fel se vor organiza la nivel naţional, de către toate cele 17 magazine SELGROS din ţară”.
SELGROS s-a implicat mereu în viaţa comunitară
Joi seara, la dineul oferit de SELGROS atmosfera a fost una deosebită, reprezentanţii magazinului şi-au cunoscut îndeaproape clienţii, le-au oferit consiliere şi au schimbat impresii.
Rudolf Schmidt a declarat că „evenimentul, derulat în premieră joi, va deveni unul de tradiţie, pentru că relaţia cu clienţii fideli este o prioritate a magazinului Selgros”.
Directorul magazinului SELGROS Suceava, Rudolf Schmidt, ne-a spus că Selgros s-a implicat mereu în viaţa comunitară, dovadă fiind acţiunile umanitare pe care le-a organizat împreună cu ONG-uri din Suceava, în scopul ajutorării unor copii cu nevoi speciale.
Magazinul Selgros a fost partener şi în acţiunile iniţiate de Direcţia de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava, pentru a aduce o bucurie copiilor nevoiaşi sau bolnavi. SELGROS s-a implicat şi în acţiuni de ecologizare, participând cu 100 de angajaţi la curăţarea de pet-uri şi gunoaie a pădurii Adâncata.