Băişanu a inspectat în cursul zilei de ieri locaţia în care va funcţiona instituţia, precizând că acesta va dispune de trei spaţii diferite în incinta mall-ului. Este vorba despre un spaţiu de 260 de metri pătraţi unde vor fi amenajate birourile Serviciului de Permise şi Înmatriculări, unul de 145 mp pentru sala în care va fi susţinut examenul de conducere şi o sală de 200 de metri pătraţi pentru realizarea şi eliberarea numerelor de înmatriculare.
„Este o suprafaţă suficientă pentru ca activitatea acestui serviciu să se desfăşoare în cele mai bune condiţii. Plus că în urma negocierilor cu cei din conducerea Iulius Mall, nu vom plăti chirie pentru acest spaţiu, ci numai cheltuielile cu utilităţile”, a declarat Alexandru Băişanu.
El a arătat că în momentul de faţă Serviciul de Permise şi Înmatriculări funcţionează în două foste garaje şi o magazie, cu o suprafaţă totală de aproape 250 de metri pătraţi.
Demersuri pentru suplimentarea numărului de angajaţi
Prefectul judeţului a spus că Ministerul Internelor şi Administraţiei Publice va aloca fondurile necesare pentru dotarea noului sediu, astfel încât acesta să fie dat în funcţiune odată cu deschiderea Iulius Mall. De asemenea, Băişanu a precizat că a solicitat MIRA suplimentarea organigramei Serviciului de Permise cu încă şase posturi, astfel încât să se asigure necesarul de personal.
La rândul său, şeful Serviciului de Permise şi Înmatriculări, Florin Chiaptanaru, a precizat că odată cu mutarea în noul sediu va scădea şi timpul în care vor fi soluţionate cererile primite de la populaţie.
„Este o soluţie extrem de bună, iar odată cu mutarea în noul spaţiu vom reuşi să funcţionăm mult mai eficient”, a subliniat Chiaptanaru.
(27 sep 2008, 07:45:26