Consiliul Judeţean Suceava a aprobat, în şedinţa de ieri, criteriile de angajare a administratorului public, funcţie înfiinţată în baza noii organigrame a acestei instituţii.
Pentru a putea ocupa această funcţie, cei interesaţi trebuie să fie absolvenţi de studii superioare economice, să aibă vechime în specialitate de minim trei ani, experienţă în conducerea investiţiilor şi în promovarea de proiecte, în vederea atragerii de fonduri europene. La aceste criterii se adaugă şi deţinerea master-ului în control financiar, cunoaşterea a două limbi străine de circulaţie internaţională şi experienţa în management.
Viitorul administrator public al Consiliului Judeţean Suceava va putea îndeplini atribuţii de coordonare a unor compartimente şi servicii din cadrul administraţiei judeţene, delegate de către preşedintele acestei instituţii. De asemenea, cel care va deţine această funcţie va putea îndeplini şi atribuţii de coordonare a unor servicii de interes judeţean, va sprijini şi va urmări realizarea planurilor şi activităţilor ce îi vor fi stabilite.
Anunţul pentru organizarea concursului de ocupare a acestei funcţii urmează să fie făcut public în perioada imediat următoare de către conducerea Consiliului Judeţean Suceava.