Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 17 iul 2008 - Anul XIII, nr. 166 (3847)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,717 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Prudenţă

Sensul giratoriu de la Galleria, proiectat special să reducă viteza şoferilor

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Sensul giratoriu de la intrarea în municipiul Suceava, dinspre Fălticeni, a fost special gândit aşa pentru a obliga şoferii să circule cu viteză redusă, în condiţii de siguranţă maximă.

Directorul tehnic din cadrul Primăriei Suceava, Florin Cerlincă, a precizat că este demonstrat în practică faptul că sensurile giratorii cresc foarte mult gradul de siguranţă a şoferilor, într-o intersecţie, oferindu-le în plus şi posibilitatea de a face o întoarcere, fără a încurca circulaţia sau a se expune unor pericole suplimentare.

“Ştiu că mulţi se întreabă ce rost avea acel sens giratoriu acolo şi mai ales de ce este atât de mare. E o reacţie normală, pe care o avem cu toţii, deoarece modificarea unei intersecţii dă senzaţia de constrângere, de limitare a opţiunilor de circulaţie. În mod paradoxal, tocmai aceste constrângeri duc la o fluenţă mai mare a circulaţiei şi mai ales la un grad sporit de siguranţă a celor aflaţi în trafic. Mai multe accidente se petrec într-o intersecţie semaforizată, decât în una care are un sens giratoriu”, a declarat directorul tehnic al Primăriei Suceava.

 

O singură bandă de circulaţie, pentru un trafic mai civilizat

Practic, sensul giratoriu a fost gândit special să ocupe o rază mai mare, pentru a obliga şoferii să reducă viteza, pentru a face virajul, tot o necesitate fiind şi încadrarea lor pe o bandă de circulaţie, care să nu le ofere alternative de circulaţie, în acest fel fiind mult mai disciplinaţi.

“În orice intersecţie există mai multe puncte de conflict. Noi trebuie să eliminăm aceste conflicte. Tendinţa şoferilor este de a merge de-a dreptul, şi atunci au viteză mare. În toată lumea, s-a demonstrat că intersecţiile cu sensuri giratorii sunt cele mai sigure, pentru că te obligă să ocoleşti, încât automat reduci viteza. Pe de altă parte, cu cât raza e mai mare, cu atât mai uşor este de făcut turul, mai ales în cazul unor maşini mari, precum camioanele. De asemenea, e mai bine să îngustezi strada, în aşa fel încât să încapă doar câte o maşină, pentru că astfel nu mai forţează nimeni trecerea, ci se circulă fluent şi civilizat, evitându-se accidentele”, a adăugat Florin Cerlincă.

Directorul tehnic al Primăriei a precizat că celelalte sensuri giratorii din Suceava, precum cel de la Maraton şi cel din Burdujeni, au fost primite cu ostilitate de şoferi, la început, dar în timp s-a demonstrat că au fluidizat circulaţia, dar mai ales au crescut gradul de siguranţă a şoferilor şi călătorilor aflaţi în trafic.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Sensul giratoriu de la Galleria, proiectat special să reducă viteza şoferilor.
 Vizualizări articol: 1725 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 2.82/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 2.8 din 11 voturi
Sensul giratoriu de la Galleria, proiectat special să reducă viteza şoferilor2.8511

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   . trimis de
(17 iul 2008, 11:07:50
ba cu studiile voastre de **** ... unde ati mai vazut voi in vreo tara ca cel care intra de pe un drum european sa acorde prioritate celor de pe drumuri secundare si mai ales o singura banda de mers ... acuma sa vedeti voi ce o sa fie acolo ....
1.1  RE: . trimis de
(17 iul 2008, 15:57:38
ACEST LUCRU ESTE DEMONSTRAT DE PROIECTUL ACESTUI GIRATORIU. MAI IMBECILILOR, PAI IN ACEST FEL SE VOR FACE COZI DE KM LA INTRAREA IN ORAS CAND VOR SCAPA MARLELE IN ORAS DUPA DESCHIDEREA MALL-URILOR. CINE DRACU II ANGAJEAZA PE INCOMPETENTII ASTIA SA PROIECTEZE DRUMURILE ORASULUI? LUNGULE DA-TI DEMISIA DE ONOARE ...NUMAI TU ESTI DE VINA PT CE SE INTAMPLA IN ORAS!!!!!!!
1.2  RE: . trimis de
(17 iul 2008, 16:05:16
facem la comanda orice giratoriu oriunde in orasul suceava.sponsorizam orice partid numai sa prindem lucrari fara licitatie...coruptia in floare si pe noi ne doare in poala
2.   Numa la scoala BA trimis de
(17 iul 2008, 11:15:32
la intrarea in Focsani pe E85 exista atat la intrare cat si la iesire cate un sens giratoriu! asta ca sa nu-ti dau exemple din afara tarii!
2.1  RE: Numa la scoala BA trimis de
(17 iul 2008, 11:33:50
eu nu mam referit ca nu exista dar acel sens giratoriu e semaforizat calumea nu are o singura banda, aici la noi daca vin 20 de masini dinspre moara ce coloana se face pe drumul european ...
2.2  RE: Numa la scoala BA trimis de
(17 iul 2008, 15:09:22
Sensul de la Focsani si cel de la Tisita, chiar si cel de la Gura Humorului au doua benzi pe sens pe drumul european. Cel de la Suceava este menit sa formeze un rand imens de masini. Probabil ca directia tehnican a primariei doreste sa faca un studiu de trafic si atunci este mai usor de numarat masinile care ies din municipiu daca sunt pe o singura banda. Si uite asa mai astepti 10 minute in plus ca sa treci sensul. Probabil ca directorul Cerlinca nu a auzit de fluidizarea traficului
3.   Un lucru bun trimis de
(17 iul 2008, 11:18:01
o sa fie foarte bine "..." , asa ca lasa vrajeala cu drumul european si drumurile secundare. Circul zilnic pe acolo si merge foarte bine, niciodata nu am avut de asteptat. Astept si centura si dupa aia chiar o sa fie super ok.winking
3.1  RE: Un lucru bun trimis de
(17 iul 2008, 12:51:54
fac naveta zilnic si trec de cateva ori prin aceasta intersectie. de la introducerea sensului giratoriu, sunt zile cand stau la coada din dreptul firmei ADRIA. astfel am ajuns sa stau in trafic cu 5 -7 minute mai mult. este o aberatie inersproportionala cu mintea domnului director ca, pe fondul cresterii numarului de auto, o singura banda, la intrarea in oras , va disciplina soferii. dar ca la noi la nimenea, ingustam arterele de trafic, punem semafoare din 50 in 50 de metri, dam autorizatii de constructie pana in trotuarul strazii si nu facem drum cu 4 benzi la iesirea din mun.
3.2  RE: Un lucru bun trimis de
(17 iul 2008, 16:00:40
pt centura orasului ai de asteptat minim 10 ani dobitocule...om trai si om vedea daca or fi numa 10...cred ca tu circuli prin zona doar intre orele 03-04 noaptea idiotule...mars acas' nu mai posta comentarii de kakat
4.   Bravo! trimis de
(17 iul 2008, 11:21:29
Ei, uite ca se adopta strategii noi si la Suceava! �n Spania, si nu o spun din vise, ci cunosc multi prieteni de-ai mei care spun ca din kilometru �n kilometru exista sens giratoriu, chiar si la intrarile si iesirile de pe / din autostrada. Si articolul e bun, asa da, sa tot citesti stiri despre proiecte bine realizate!happy
4.1  RE: Bravo! trimis de
(17 iul 2008, 11:54:30
si in Italia e la fel! ba in unele locuri sunt doar la cativa zeci de metrii unul de altul! asta in zonele de iesire catre autostrada!
4.2  RE: Bravo! trimis de
(17 iul 2008, 13:38:28
Sunt de acord cu voi dar nu uitati ca ati pomenit amandoi de autobanda. Acolo peste 70% din trafic este pe autobanda. Cum la noi nu este asa ceva, sensul giratoriu va ingreuna circulatia.
5.   E ok trimis de
(17 iul 2008, 11:22:38
e ok sensul, chiar trebuia asa ceva acolo.. dar l-au facut aiurea!!! de ce nu l-au facut sa se intre pe 2 benzi? era mai util .. asa cum e ala de la bdj...
5.1  RE: E ok trimis de
(17 iul 2008, 11:28:18
pt ca astfel trebuie sa reduci viteza! daca erau 2 benzi te bagai fara sa te mai intereseze de cel care vine din stanga!
5.2  RE: E ok trimis de
(17 iul 2008, 14:13:44
trebuie pus si semafor...ca in burdujeni..
5.3  RE: E ok trimis de
(17 iul 2008, 14:33:26
semaforul ala din burdujeni e numai pentru pietoni ca oricum dupaia tot ca fara semafor se merge ... aicea ce pietoni mai vrei .. asta ar mai lipsi si asa e o singura banda mai trebuie si semafor
6.   Siguranta? aglomeratie, nervi si .... trimis de
(17 iul 2008, 11:49:18
Daca mi se scoala intro zi ma invart de nebun 5 minute in sensul vostru giratoriu si blochez toata circulatia! Pana acum daca faceam la dreapta in obcini primeam prioritate de la cei care veneu de la falticeni acuma sa schimbat dar il blochez in spatele meu si pe cel care pleaca acuma la falticeni-iasi-bacau-neamt!

Siguranta pe dracu! Spaga pentru cei din primarie de la 'marele' mall aducatori de profit unora !
6.1  RE: Siguranta? aglomeratie, nervi si .... trimis de
(17 iul 2008, 11:56:42
vorbeste lumea prin oras ca firma care a prins lucrarea e a baiatului lui lungu.
6.2  RE: Siguranta? aglomeratie, nervi si .... trimis de
(17 iul 2008, 11:57:58
daca ti s-ar scula intr-o zi... ar trebui sa notezi urgent.. ca nu stii cand se mai intampla a doua oara!

NU AVEAI CUM SA PRIMESTI PRIORITATE DIN PARTEA CELOR CARE VENEAU DINSPRE FALTICENI PT CA DRUMUL PRIORITAR ERA E85!

CREDE-MA CA DACA ESTI IN FATA MEA SI MA BLOCHEZI CUM ZICI INVARTINDU-TE 5 MINUTE IN SENSUL GIRATORIU, BLOCHEZ IO TRAFICUL PT ALTE 5 MINUTE DAR MA DAU JOS SI SA VEZI CUM MI SE SCOALA MIE ATUNCI!
7.   Tina trimis de
(17 iul 2008, 12:06:04
e mult mai periculos acum, risti sa intre unul in tine
8.   Nesimtiti de functionari trimis de
(17 iul 2008, 12:33:55
adevarat ca se fluidizeaza circulatia unde este sens giratoriu,as este in Europa de vest,dar sunt pe mai multe benzi,mai ales la intrare in localitati mari.Eu nu am vazut asa de mari nici unde luind in considerare latimea drumului initial.Acest Cerlinca habar nu are ,cind amers in strainatate a fost beat tot timpul si de asta nu stie.Noi ne mindrim cu prostia sa nu mai faca altii ca noi.Rusine incopetentilor si hotilor.
9.   Sens giratotiu la maraton!? trimis de
(17 iul 2008, 12:55:33
"Directorul tehnic al Primariei a precizat ca celelalte sensuri giratorii din Suceava, precum cel de la Maraton si cel din Burdujeni, au fost primite cu ostilitate de soferi, la �nceput,"........... si unde ar fi sensul giratoriu de la Maraton, o fi oare gaura aia din mijlocul drumului pe care o ocolesc toti??? Directorul tehnic al Primariei cred ca nu iese prea des din birou ca sa vada ce s-a realizat si ce este in plan de realizare..
10.   Sens trimis de
(17 iul 2008, 12:58:29
A se verifica cat a costat sensul giratoriu si ce firma executa lucrarea, a trecut campania si sponsorii trebuie sa-si recupereze banii... alo DNA...
11.   Solutii trimis de
(17 iul 2008, 13:10:58
Interesant ar fi daca au mai fost si alte solutii.....si cine a aleso tocmai pe aceasta. �n loc sa se mareasca numarul de benzi de circulatie sau se sa largeasca cele existente constatam contrariul, tare interesant.
12.   Sens giratoriu trimis de
(17 iul 2008, 13:13:06
un astfel de sens giratoriu este si la intrare in cluj dinspre alba cum cobori feleacul iar cloanele de masini se intind pana de cealalta parte a feleaclui.traficul de acolo este infernal tinand cont ca pe acolo circula ff multe tir-uri.probabil lungu s-a inspirat de la boc.

13.   Observatie trimis de
(17 iul 2008, 13:20:39
Problema e ca masinile care vin dinspre Falticeni au viteza prea mare si exista posibilitatea ca acestea sa nu mai poata frana la timp.

Daca eu sunt intrat in sensul giratoriu si vad ca vine un TIR dinspre Falticeni cu viteza mare, atunci... il las sa se duca, chiar daca eu am prioritate.

Solutia ? sa se monteze limitatoare de viteza la intrarea in sesnul giratoriu dinspre falticeni (limitatoare de viteza ca la Roman, nu spinari de magar ca in Suceava).

Alta solutie... plantarea unui agent de circulatie.
13.1  RE: Observatie trimis de
(17 iul 2008, 18:45:53
Nu ai cum intra in sensul giratoriu cu viteza deoarece ai masini care stau la coada ca sa poata intra.
14.   Haoleu trimis de
(17 iul 2008, 13:38:13
Nu sunt sucevean la origini dar cred ca am sa ma fac, dar vreau sa spun un singur lucru PROSTIE mai mare ca in orasul asta in ceea ce priveste proiectarea si constructia unor anumite intersectii e de rasul curcilor. Mai ales sensul giratoriu de la galleria. Pai dracu a mai vazut sens giratoriu cu o singura banda de circulatie intr-o intersectie ata de circulata???

Treziti-va din prostia asta ca o sa ajungeti de rasul lumii.

Ce prostalai au facut parte din comisia ca a studiat amenajarea sensului giratoriu cu o singura banda?
15.   Semafoare...din alea!!! trimis de
(17 iul 2008, 14:18:13
frate, ar trebui puse semafoare...ca alea de la bazar sau de la politia de langa spital.....!

pe alea abia noaptea poti zari culoarea care este aprinsa si daca bate soarele...! atunci sa vezi cum opresc soferii si se dau jos sa vada ce culoare este aprinsa...!

Cica suceava este infratita cu nu-s ce orase de afara...!pai tot se fac vizite de protocol acolo cica "schimb de experienta"...mai bine ar face cu ei schimb de semafoare sau macar de becuri mai puternice ca tot o sa o tinem asa pana se intampla ceva grav si dupa aia se aruna vina, ca de obicei, din carca in carca...numai mortului sau celui implicat nu i se va da crezare ca intr-adevar nu se vede "nici de-o culoare" daca este rosu sau verde!!!! Dar ca de obicei sigur nu va citi nimeni din cei obligati sa solutioneze problema comentariul si va ramane tot in coada de peste!!! hai pa!!!
16.   Vb fara sa ganditi trimis de
(17 iul 2008, 15:04:48
am vazut si eu comentariile unora mai sus ,cum ca la iesirea de pe autobanda in italia si spania ar fi sensuri giratorii ??????????????????????? poate prin botswana sau congo daca au aia autostrada dar nu mar mira ......va certati aiurea sensul a fost facut pe placul celor de la galeria si cine l a proiectat sau a venit cu ideile a primit directivele de la cei de acolo.....eu sunt curios sa vad cand dau aia drumul la galeria daca tot asa o sa spuneti ca au facut bine , daca deja se aglomereaza imaginativa cand dau si aia drumul ce o sa se intample ...o sa stati cate o ora ...atunci sa va aud parerile
16.1  RE: Vb fara sa ganditi trimis de
(17 iul 2008, 15:47:03
bai smechere daca pt tine prioritatea de stanga inseamna numai pt ala de langa axul drumului .... ba da destept mai esti ... tu nici permis banuiesc ca nu ai de vb numai prostii si te mai legi si de altii
16.2  RE: Vb fara sa ganditi trimis de
(17 iul 2008, 15:48:58
si inca ceva prima banda ar fi pt cei ce fac la dreapta si cealalta ar fi pt ceilalti care vor sa mearga in alta directie si oricum amandoi trebuie sa dea prioritate ...
17.   Idioata solutie trimis de
(17 iul 2008, 15:16:08
Locuiesc in Franta si de fiecare data cand ies de la munca trebuie sa stau la cozi uriase care se formeaza la un sens giratoriu (cu 2 benzi) amplasat inainte de intrarea pe autostrada.

Ma intreb cati ani are acest Florin Cerlinca si ce experienta are. Inainte sa dai solutii trebuie sa te documentezi, sa citesti o carte doua.

Sens giratoriu cu o banda pe un drum atat de circulat este cu siguranta o prostie. Prostule.
18.   Idioata solutie trimis de
(17 iul 2008, 15:19:04
Locuiesc in Franta si de fiecare data cand ies de la munca trebuie sa stau la cozi uriase care se formeaza la un sens giratoriu (cu 2 benzi) amplasat inainte de intrarea pe autostrada.

Ma intreb cati ani are acest Florin Cerlinca si ce experienta are. Inainte sa dai solutii trebuie sa te documentezi, sa citesti o carte doua.

Sens giratoriu cu o banda pe un drum atat de circulat este cu siguranta o prostie. Prostule.
19.   Foarte bine trimis de
(17 iul 2008, 15:52:30
Nu mai vorbiti aiurea,eu zic ca e destul de bine asa,eu stau prin zona si am vazut cu ce viteza veneau cei dinspre falticeni intrau in oras cu o viteza ,i-as propune domnului de la primarie sa puna un semafor la intersectia str. bistritei cu strada 1 decembriei si unu la intersectia dintre str.coposu si calea obcinelui ca se face cate o coada
20.   Giratoriul trimis de
(17 iul 2008, 16:06:46
Mai iesiti si voi din tara si o sa vedeti ca solutia este foarte buna.Problema e ca la noi nu este civilizatie in trafic.Brucane nu 20 ci 50 de ani. Au revoir!
21.   Un sucevean trimis de
(17 iul 2008, 16:17:01
sensul giratoriu a fost facut pentru cistigul firmei care il construieste si nu pentru cistigul suceveanului.Cu cit suprafata pavata e mai mare cu atit si comisionul e mai mare.Ii sugerez acestui director infantil sa transforme soseaua intre Metro si sensul giratoriu intr-o sosea cu o banda pe sens de circulatie.In acest fel vom circula cu 5 Km/ora si nu se vor mai produce accidente.Imi este rusine ca orasul Suceava e condus de asemenea oameni .
22.   Sens giratoriu trimis de
(17 iul 2008, 16:21:56
Degeaba continuati sa va certati si sa va insultati... absolut oriunde intr-o tara civilizata sensurile giratorii se afla peste tot, nu doar la intrare si iesire. Sensurile giratorii sunt cele mai bune solutii pentru a fluidiza traficul si a reduce numarul accidentelor. Toti cei care sunt contrari la ceea ce am scris ii rog sa se informeze mai intai, apoi sa vorbeasca. E usor sa dai vina pe primar si pe ministerul infrastructurilor, nu tot trebuie criticat. Uitati-va peste toate statisticile , sunt chiar curios sa vad daca cineva are curajul sa ma contrazica. Am fost in italia franta germania spania austria si elvetia si in fiecare oras am intalnit minim...minim 50 de sensuri giratorii. Va multumesc pentru atentie.
22.1  RE: Sens giratoriu trimis de
(17 iul 2008, 18:22:59
da sunt de acord ca sunt sensuri giratorii da nu cu o singura banda de mers ...
23.   Banu' vorbeste trimis de
(17 iul 2008, 18:10:00
Ideea e foarte simpla: daca vrei sa reduci numarul de accidente, reduci numarul de benzi de circulatie ! Asta spune prostanul ala ... Daca vrei sa nu ai accidente deloc, reduci numarul de benzi la 0 (zero) si gata cu accidentele, nu? Dobito-cul a fost bagat la inaintare de spagarii care au luat banu de la ala cu malu'. Adica a pregatit terenul ca pros-timea sa se invete cu ideea, ba chiar au si imbracat-o intr-o forma "stiintifica". Astia care sunteti platiti de aia cu malu' ca sa postati aici: unde ati vazut voi sensuri giratorii la iesirea / intrarea pe autostrazi in vest ? Chiar credeti ca nu a fost nimeni in vest ? Am fost, si nu mi-a fost dat sa vad sensuri giratorii, semafoare si alte prostii care sa incurce lumea. Nici nu poate si autostrada daca la intrare iesire ai semafor sau sens giratoriu ! Esenta autostrazii este sa fluidizeze traficul si nu sa-l incetineasca, cu spune bou' asta.

Asta am votat, asta avem - continuarea spagii si a dispretului fata de cetatean !
24.   Idiotenie de giratoriu trimis de
(17 iul 2008, 18:14:10
catastrofa de sens giratoriu balegat in acea intersectie vine in urma spagii data de marele mall care se va deschide in zona!!! pe langa ca este prea mare si va aglomera la maxim traficul (nu va mai rupeti in argumente idioate bai, ca-l va aglomera de numa') va fi bifat ca o mare realizare a idiotului carui ai-a fatat mintea asemenea aberatie de masura....astia-s cretini bai oameni buni!!!
25.   ... trimis de
(17 iul 2008, 18:43:00
Deja se formeaza cozi in acea zona. Un semafor ar fi fost binevenit.
26.   Tampenie a la Suceava trimis de
(17 iul 2008, 19:30:31
Ce ,,specialisti ''au gandit acest sens giratoriu? Ce ,,proiectanti'' Cu bani putini si semafoare se rezolva cel mai bine!

Primarie de tampiti in asa oras!
26.1  RE: Tampenie a la Suceava trimis de
(17 iul 2008, 20:01:43
Specialistii nostri sunt din Prelipca,din Plopeni,Bosanci si Cotu-Dobii,Saveni si alte metropole.Exportati-l pe Cerlinca la Bucuresti,sa faca giratoriu c-o banda in Piata Presei Libere.Rusine,taranoilor,iti umbla capul ca la tenis de camp in giratoriul din Burdujeni,cand la semafor in dreapta,cand la prioritate in stanga !Cred ca si la noi s-a rasturnat o caruta cu prosti....Tembelii dracului !!!
27.   O prostie trimis de
(17 iul 2008, 19:49:44
Dupa cum au spus si altii pe aici sint doua probleme distincte: sensul giratoriu in sine nu e o idee rea, dar gatuirea pe o singura banda este absolut intruchiparea non-sensului ca sa nu spun cuvinte urate... Imaginati-va in conditiile de astazi de exemplu cand deja erau cozi, PE UNDE ar lua-o in caz de urgenta Salvarea sau Pompierii domnilor care efectiv sugrumati orasul asta daca acolo este o singura banda pe care deja se "calaresc" toti cei care trec? In plus de asta la iarna acolo va fi distractie mare.. Si ca sa inchei, uitati-va putin la sensul de la Modern, care are, da, doua benzi. E mic, facut cu cap intr-o epoca cand ti-l taiau altii daca greseai si slava Domnului, se circula bine pe acolo, ala care face stanga se duce la stanga, cel de alaturi inainte, nu sta sa-l astepte. Mai vorbim fratilor...
28.   Lasa bre ca merge-asa... trimis de
(17 iul 2008, 20:01:42
Daca tot au lasat atata spatiu pe mijloc sa cultive cartofi sau sa dea o aotorizatie pentru un bar sau ceva de genul asta ca sigur va avea succes.
29.   Sens ocolire trimis de
(17 iul 2008, 20:35:27
Astazi veneam dinspre Moara si in fata mea era un Maxi-Taxi. Ce sens giratoriu, frate? A luat-o de-a dreptul, adica la stanga fara sa mai faca rondul. E mult mai "rapid" asa. Sa vedem pe cine o sa educe mosiu Cerlinca cu sensul giratoriu..............
30.   Eu trimis de
(17 iul 2008, 21:12:21
sens giratoriu cu 1 bandabig grin rahat cu 2 mai mergea, era ok dar cu 1 ... ca la intersectia de la selgros, 1 sg banda sub pod pe partea dinspre petrom si inversul, ca 2 ar fi fost frumos sa fie dar nu e decit o imitatie de 2. Acolo daca existau 2 benzi traficul era mai fluid dar asa ...... daca mai fac si acolo un sens giratoriu atunci pola trafic. Fluidizarea e ori prin marirea nr de benzi ori drumuri ocolitoare pt cei ce nu au treaba in SV doar trec pe aici
31.   .......... trimis de
(17 iul 2008, 21:16:14
caere mai decare mai idiot ............ce oameni l�sati vr�jelile si vedetiv� de treab�
31.1  RE: .......... trimis de
(18 iul 2008, 08:19:08
ce e aia A.E.?! Analfabet exemplar?!!! Mai invata sa scrii rumane!!!
32.   Foarte bine trimis de
(17 iul 2008, 22:01:18
e foarte bine asa.italieni au scos semafoarele si au facut sensuri giratori in proportie de 80 % pe aproape toate strazile
33.   Ff bine trimis de
(18 iul 2008, 00:09:23
am fi mai bucurosi sa se scoata toate semafoarele ca si asa nu sunt sincronizate pentru fluiditatea traficului ( ma explic pentru cei ce nu cunosc. treci un semafor pe verde iar celalalt e rosu.) si cu sensurile giratorii se face mai mare fluiditate in trafic .. Cei prosti sa stea acasa daca nu cunosc ce inseamna un sens giratoriu .. Si.au cumparat si eu dacie sau au auzit de germania ai au si masina.. si stiu si legislatie si de toate. mai bine va cumparati inapoi carute ca sunt si eco ..
34.   Hotii de la galeria trimis de
(18 iul 2008, 09:40:13
cei care vin din falticeni intra cu viteza mare?.....acolo este curba de aproape 90 grade!nu se poate compara drumul european cu drumurile de kakat dinspre moara si obcini pe care trece o masina la fiecare 2 zile! sensgiratoriu cu o singura banda...???ar fi bine ca orasele infratite cu sv sa invete lucruri noi de la noi
35.   Studiu de fezabilitate trimis de
(18 iul 2008, 10:29:28
E foarte bun sensul giratoriu. Dar inainte de a se pune acea placinta, era mai bine daca se facea un sens giratoriu provizoriu din materiale pe care sa le poti muta, gen barierele alea din plastic cu care se inchide centrul in weekend. Si atunci domnul Cerlinca reusea sa aleaga cea mai buna varianta, cu o banda sau cu doua.

Eu stiu ca la orice lucrare se face un studiu de fezabilitate inainte, nu dupa.... Acum sa vad, daca nu este buna varianta asta cu o banda, ce o sa fac domnul Cerlinca, plateste din banii lui personali modificarea sensului giratoriu, sau scade comisionul care-i revinea....

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei