Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 9 iul 2008 - Anul XIII, nr. 159 (3840)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7742 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   2 imagini |   ø fişiere video

Minune?

Chipul Mântuitorului pe fereastra unei biserici din Putna

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Pe una din ferestrele Bisericii „Naşterea Maicii Domnului” din comuna Putna se poate vedea chipul Mântuitorului Iisus Hristos. Primul care a văzut această minune a fost pictorul Marcel Humă, care vineri, 4 iulie, în jurul orei 18:45, pe când lucra la curăţarea picturii interioare, a observat pe una din ferestrele bisericii ilustrat chipul Mântuitorului. El l-a anunţat şi pe preotul paroh Constantin Croitoru. În acea seară, mai mulţi oameni din localitate, trecând pe lângă biserică, au văzut „semnul”. Aşa numesc sătenii această „icoană” apărută peste noapte pe o fereastră a bisericii parohiale.

 

Asemeni chipului Mântuitorului de pe Giulgiu

Preotul Croitoru ne-a spus că, de vineri şi până acum, mii de oameni au văzut chipul Mântuitorului pe fereastra exterioară a bisericii. Această fereastră are grilaj metalic şi este din sticlă mată.

„Asta este minunea cea mai mare. Mântuitorul nu s-a arătat numai unora. Cei care s-au oprit şi au aruncat privirea spre fereastră au văzut minunea. Dacă este privită dintr-o parte se distinge chipul Mântuitorului Iisus Hristos. Alţii, însă, spun că dacă lumina cade din alt unghi pot distinge chipul Maicii Domnului. Nu este foarte clar, foarte pronunţat, dar se distinge, asemeni chipului Mântuitorului imprimat pe Sfântul Giulgiu ”, ne-a spus părintele paroh Croitoru.

 

A doua minune

Din spusele oamenilor, am aflat că sâmbătă, spre seară, s-au mai adăugat câteva elemente noi pe fereastra bisericii. Deasupra Mântuitorului, se puteau observa cu ochiul liber câteva cifre: o cifră de unu, după care alte câteva cifre grupate, doi de doi, doi de şapte, un opt şi un cinci. Au fost turişti care au imortalizat aceste imagini şi au plecat mai departe povestind şi altora cele văzute. 

Vestea s-a împrăştiat cu repeziciune şi oameni din toată ţara vor să ajungă la Putna să vadă imaginea. În această biserică se mai află şi o bucată de lemn, care poartă semnul sfintei cruci, considerată tot o minune, la momentul descoperirii.

 

Mai întâi a plâns Maica Domnului

Pictorul care a văzut prima dată chipul Mântuitorului pe o fereastră a bisericii parohiale din Putna i-a povestit preotului Croitoru că, în noaptea de joi spre vineri, pe când el lucra în biserică (în jurul orei 2:00), a avut parte de o altă minune, care, la acel moment, l-a cutremurat.

Pictorul a povestit că pe când curăţa pictura cu chipul Maicii Domnului din biserică, a văzut un şuvoi de lacrimi curgând pe chipul Fecioarei Maria. În acel moment s-a speriat şi a renunţat să mai muncească în acea noapte. A doua zi, vineri, a fost cel care a descoperit primul chipul Mântuitorului pe o fereastră a biserici, semn văzut de toţi cei care au trecut pe la locaşul de închinăciune, săteni sau turişti.

 

Îndemn la rugăciune

Agentul agricol din Primăria Putna, P. Procopiu, ne-a spus că a fost la biserică şi a văzut minunea cu ochii ei. „Există. Se vede. Mai mult, ce să zic? Fiecare crede şi vede lucrurile din punctul său de vedere. Eu cred că este o minune”, ne-a spus femeia.

Ca şi părintele Croitoru, care a afirmat că „acest semn este un îndemn la rugăciune, pentru că mulţi ne rugăm cu gura, cu vorbe, dar sufletul este în altă parte”,  oamenii cu care am stat de vorbă ne-au confirmat că apariţia acestei minuni îndeamnă credincioşii să aibă şi mai mare încredere în puterea lui Dumnezeu, în puterea rugăciunii.

 

Un semn pozitiv

Sătenii, dar mai ales turiştii, interpretează în fel şi chip acest „semn”. Unii spun că ar fi o reflectare (o oglindire transfigurată) a unei alte icoane aflate în biserică, alţii că ar fi o închipuire, totul alimentat de razele soarelui. Un bucureştean aflat în vizită la Mănăstirea Putna ne-a povestit că a văzut mai multă lume adunată în curtea Bisericii „Naşterea Maicii Domnului” şi s-a oprit din curiozitate. „Nu se vedea foarte clar, dar era ceva. Parcă îşi schimba forma. Lumea era fericită. Se făceau fotografii, se filma. Fiecare se ruga în felul său. Se poate să fie un semn, o minune. Oricum, eu şi colegii mei de grup am rămas impresionaţi. Nu în fiecare zi ai parte de o astfel de experienţă spirituală”, ne-a spus turistul.

Părintele Croitoru a completat că „este o mărturie văzută. M-am bucurat să văd acest chip pe fereastra bisericii. Eram destul de obosit, de îngrijorat şi pentru lucrările de la biserică, pentru ceea ce trebuie să organizăm în viitor, centenarul, dar acum sunt mult mai liniştit. Nu mai sunt trist. Parcă am prins putere. Eu nu-l privesc ca pe un semn negativ, ci ca pe unul pozitiv”, ne-a mai spus părintele Croitoru.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Chipul Mântuitorului pe fereastra unei biserici din Putna.
 Vizualizări articol: 4353 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 17 voturi
Chipul Mântuitorului pe fereastra unei biserici din Putna5.0517

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Mai spalati gemaurile alea trimis de
( 9 iul 2008, 11:07:29
Ai sa-mi bag p*la!
1.1  RE: Mai spalati gemaurile alea trimis de
( 9 iul 2008, 14:02:24
de cate ori pe zi ti se zice k esti prost???
1.2  RE: Mai spalati gemaurile alea trimis de
( 9 iul 2008, 18:17:03
Bai "Capitanu'" prostimii, macar ai ce ai zis?Daca tot ti-o bagi,bag-o in masina de tocat crne si da la manivela.Nasol daca o sa ai urmasi la fel ca tine!!!
1.3  RE: Mai spalati gemaurile alea trimis de
( 9 iul 2008, 20:43:45
Mai Vasia, ai uitat sa ii zici sa si-o bage si in masa!
1.4  RE: Mai spalati gemaurile alea trimis de
( 9 iul 2008, 23:57:43
Capitane "Dracea" ai o herghelie de draci in tine, nu le mai deshide usa gurii.Desi nu iti dai seama si crezi ca esti ok,te asigur ca esti o p*la de drak.Pe scurt MARSH DRACE la cocina cu smoala.
2.   Se apropie... trimis de
( 9 iul 2008, 11:14:08
SFARSITUL !
3.   Prost trimis de
( 9 iul 2008, 11:14:37
Tie nu ti-e greu wa, asa, in viata de zi cu zi? Sa te doara constant prostia ?? Daca nu ai nimic de zis, atunci nu zi, ca noi nu ne suparam...
3.1  RE: Prost trimis de
( 9 iul 2008, 11:25:05
comentariul e pt Prostalanu' Burcea
3.2  RE: Prost trimis de
( 9 iul 2008, 11:42:47
prostalau esti tu mad in cazul asta. voi si intr-un **** il vedeti pe cristos
3.3  RE: Prost trimis de
( 9 iul 2008, 13:05:31
Altu care comenteaza doar asa de dragul de-a comenta. N-am zis nimic nici ca vad nici ca nu vad. Am zis doar ca cine nu are altceva mai interesant de zis decat "sa-mi bag *****", mai bine nu zice. Dar probabil ca pe tine te excita limbajul murdar, si acum esti tot plin de tine...hai noroc
4.   Ptr.capitanu burcea trimis de
( 9 iul 2008, 11:17:58
esti un debil nu ai un pic de respect.cred ca esti un om de nimic.pacat ca printre noi exista asemenea fosile.doamne iarta-ma.
4.1  RE: Ptr.capitanu burcea trimis de
( 9 iul 2008, 11:29:13
Sa te ierte, vorba aia, fericiti cei saraci cu duhul ca nu stiu ce pierd.

ps. buna asta cu geamu, maica stareta. felicitarile mele
4.2  RE: Ptr.capitanu burcea trimis de
( 9 iul 2008, 12:56:42
Pacatosule! Iadul are sa te manance. Ateule! Comunistule!
4.3  RE: Ptr.capitanu burcea trimis de
( 9 iul 2008, 17:38:16
suntem siguri ca iadul o sa ne manancelaughing
5.   Frumos trimis de
( 9 iul 2008, 11:34:11
Incredibil... rar
5.1  RE: Frumos trimis de
(10 iul 2008, 00:24:11
ha ha ha ha treb.sa mai spele sticla la geamuri ha ha ha ha ha hahappyhappy
6.   Pentru toti trimis de
( 9 iul 2008, 11:57:51
Nu va obliga cineva sa credeti ceva vreodata, dar va obliga sa nu va amestecati in credintele fiecaruia... . Hey YOU MISTER "CRISTOS", vezi-ti de treburile tale ca nimeni nu te-a jignit... right?
7.   INSELACIUNE trimis de
( 9 iul 2008, 12:15:25
O NOUA INSELACIUNE PENTRU PROSTIME,CREDE SI NU CERCETA NU MAI ESTE VALABILA .ISUS A SPUS SA CERCETAM TOATE LUCRURLIE SI SA PASTRAM CE ESTE BUN.
7.1  RE: INSELACIUNE trimis de
( 9 iul 2008, 22:32:51
pochemonule.........>:)!!! taci si inghite ....nu ma mai aburii cu textele alea auzite aseara la adunare ....:)))))))

7.2  RE: INSELACIUNE trimis de
(10 iul 2008, 00:27:59
m� tu nu ai citit ca treb sa mai spele sticla geamurilor sau esti prost?????????si nu te mai lega de credinta altora fiecare are dreptul sa,si aleaga credinta he he:)

8.   Rapoarte divine trimis de
( 9 iul 2008, 12:18:18
pazea oameni buni, a trimis Cristos imagini in geamuri sa va anunte ca nu ii ies rapoartele regionale cu cei ce'l urmeaza. Strangeti'va si rugati'va "cu sufletul" ca nu se mai poate in halu asta. Nu va jucati cu 'ale divine, ca da nenea cu grindina'n culturi..
9.   Pt vio si toti ceilalti trimis de
( 9 iul 2008, 12:25:04
In primul rand se scrie asa "Iisus" cu doi de "i' cu unul singur esti tu ma ,adica magar,probabil esti si tu unul din ala din milioanele de rataciti din sutele de secte aparute peste noapte! In al doilea rand pentru "prostimea "pe care o numesti tu,te mai tine Dumnezeu in viata!Daca nu esti deacord cu ce spun eu,fa un dus rece poate te trezesti la realitate!
10.   PTR. PACATOSUL trimis de
( 9 iul 2008, 12:30:10
ESTI PE CALEA CEA BUNA ,DEOARECE RECUNOSTI CA ESTI PACATOS .
11.   Pt vio trimis de
( 9 iul 2008, 12:40:47
penticostalii si restul sectanitilor is de toata jena...

niste ratati, bai vere cand la noi se construiau manastiri si biserici, america nici nu era descoperita:))

toate sectele astea nenorocite din america provin, unde au fost colonizati toti tampitii, toate curvele si toti hotii si violatorii...

voi care aveti o religie aparuta acum 50-60 de ani, nu aveti ce sa comentati.
11.1  RE: Pt vio trimis de
( 9 iul 2008, 12:51:29
de parca ortodoxismul e mai breaz...
11.2  RE: Pt vio trimis de
( 9 iul 2008, 13:15:28
sandel,spune-mi ceva bun din ortodoxism. eu sunt ortodox, dar, crede-ma ca.....nu fac pocaitii cate facem noi. lasa-i in pace. si,sincer sa fiu, treaba asta cu isus pe geam..mi se pare o facatura.
11.3  RE: Pt vio trimis de
( 9 iul 2008, 13:19:11
si ce daca ortodoxismul e de secole, daca nu-l traim cu adevarat? cati ortodocsi nu dau pe la biserica decat la paste si craciun? isi incep viata sexuala de pe la 12, 13 ani.fumeaza, se drogheaza, beau pana nu mai pot merge pe drum, injura, fura, inseala.suntem noi oare mai buni? nu cred! ori pocaitii nu fac de astea si atata dam in ei doar pentru ca poarta numele de ...pocaiti. nu conteaza la ce religie esti, conteaza sa traiesti frumos, sa fii om bun, curat si cinstit.
11.4  RE: Pt vio trimis de
(10 iul 2008, 11:49:37
Cine are religie de acum 50-60 de ani. Neoprotestantismul a aparut de citeva secole. De ce vorbesti daca nu stii. Iar ortodoxismul a aparut cu alte citeva secole inainte, dar pentru ca a fost impus cu forta. Astfel eram poate catolici. Si atunci ii batjocoream pe ortodocsi. Daca te-ai nascut ortodox lasa-i in pace pe altii si incearca sa fii cu adevarat otrodox (bun crestin). Nu purta tu grija altora, ca fiecare va fi pedepsit dupa pacatele lui.
12.   Hmm trimis de
( 9 iul 2008, 12:50:53
Crestinismul nu are nevoie de astfel de semne. Este o credinta suficienta prin ceea ce e si fara chestii care i-ar putea asocia ridicolul.

Desigur, astfel de credinte nu trebuie condamnate, caci izbucnesc din sinceritatea inimii crestinilor simpli. Insa nu trebuie nici dogmatizate.

Putem sa Il vedem pe Hristos pretutindeni. Si e pretutindeni. Insa cel mai mult trebuie sa fim procuati sa Il gasim in sufletul nostru...
13.   Oare... trimis de
( 9 iul 2008, 12:59:00
Problema e ca ,cei mai multi, sunt predispusi sa creada in minuni.De fapt, daca ne gandim bine...ce e aia o minune?
14.   PTR. SANDEL trimis de
( 9 iul 2008, 13:00:55
TOTI HOTII ,CURVELE SI VIOLATORII SE AFLA IN ROMANIA ,NE MANDRIM CA SUNTEM O TARA CESTINA DAR TRAIM MAI RAU CA PAGANI.CREDINTA ESTE UNA SINGURA SI NU ESTE CEA ORTODOXA ,VA AMAGITI .CITESTE BIBLIA SI VEI INTELEGE ADEVARATA CREDINTA .
15.   Pt vio trimis de
( 9 iul 2008, 13:13:02
nu vreau sa ma cert cu tine, nici nu am de gand.

nu te cunosc, nu ma cunosti...

dar eu am o parere, nu tin partea nici religiei mele, nici religiei tale.

toti credem in acelasi D-zeu, dar prin diferite metode de manifestare.

dar ortodoxismul are deja secole, nu decenii ca voi.
15.1  RE: Pt vio trimis de
( 9 iul 2008, 13:21:17
sandel, uita-te la popii astia ce.."cinstiti" sunt. fura, beau pe ascuns si nu se mai satura de bani. daca nu dai banu' greu, nu te ingroapa. asta se numeste ortodoxism? un crestin adevarata, un ortodox adevarat nu face asa ceva!!!!!!!!!!
15.2  RE: Pt vio trimis de
( 9 iul 2008, 18:17:33
dar pocaitii nu fura? fura si credinta.De ce umbla pe strazi si pe la usile oamenilor sa faca propaganda? Stati tapeni in banca voastra rugativa cum stiti si nu va ambalati ca se stie de ce o faceti.Cautati adepti ca sa fiti rasplatiti. N VA E RUSINE? un ortodox nu va umbla niciodata din casa in casa pentru a converti.
15.3  RE: Pt vio trimis de
(10 iul 2008, 00:34:15
ce zici?????????????+++tare tont mai esti ##########imi pare rau de tine
16.   Ptr.VITA DE VIO trimis de
( 9 iul 2008, 13:18:33
bravo SANDELE BINELE le-ai mai zis la sectantii astia......ei sunt niste prefacuti.se duc la adunarea lor la parada modei si parcarea de masini nu sa ne dea noua invatatura cum sa ne rugam?! noi oricum cu sufletul mergem la slujba de duminica nu ca ei din interese materiale si barfa sau agatat ca asa fac fufele cu baticut!!!!!!!!!!!dar dupa adunare ling pizzeriile din oras si parcurile orasului harjoniindu-se cu pocaiti lor.....sau gasit sa dea sfaturi.....
16.1  RE: Ptr.VITA DE VIO trimis de
( 9 iul 2008, 13:24:07
nu cumva ti-e ciuda pe pocaiti ca au mai multe decat tine? nimeni nu ti-a dat lectii baiete! asta ti se pare! si stii de ce pocaitii au? pentru ca fac bine, de aia, iar dumnezeu le da. dar tu, care esti un rautacios si un invidios, o sa mori de ciuda privind masinile pocaitilor si fetele virgine, tu stand cu una care s-a culcat cu 50 poate. ai grija, uita-te mai intai la cate faceti voi. ca nu sunteti mai buni.
16.2  RE: Ptr.VITA DE VIO trimis de
( 9 iul 2008, 13:28:10
da, sa se duca sa pape pizza! ce treaba ai tu cu asta? poate tu te uiti la o pizza ca la un meteorit, stii? ti-e ciuda ca nu papi tu pizza asa des ca ei? si cu care suflet mergeti voi la biserica? sau vrei sa dezvoltam si subiectul asta? hei, citeste biblia si o sa afli ca POPII L-AU CONDAMNAT PE ISUS LA RASTIGNIRE. nici macar pilat nu i-a gasit vina, l-a lasat pe mana popilor vostri. ce tot aveti cu noi? ce facem rau? nu suntem oameni? in plus, nu suntem sectanti. suntem o religie aprobata prin lege de stat. stiai si asta?
16.3  RE: Ptr.VITA DE VIO trimis de
( 9 iul 2008, 18:23:20
lasa tu explicatiile ca nu esti in stare sa pricepi mare lucru de la un pastor cu doua clase ce da din maini ca sa inteleaga si el ce spune.Macar un popa are scoala.Pastorul cu doua clase abia citeste ce sa mai si inteleaga.Mergeti acolo si dati zeciuiala de ce cititi articole pe care nu sunteti in stare sa le intelegeti?

NU MAI DATI SFATURI CA NU SUNTETI IN MASURA

CRESTINISMUL E DE 2000 DE ANI IAR VOI V-ATI ADUNAT DE CAND VIN AJUTOARELE SI VA TRANSFERATI DE LA O SECTA LA ALTA UNDE SE SPONSORIZEAZA MAI BINE. DUMNEZEU NU DA MASINI (nu ti-e rusine?)
16.4  RE: Ptr.VITA DE VIO trimis de
(10 iul 2008, 00:41:35
m� tare greu/a de cap esti .la pocaiti nu se da zeciuiala pt ca NU ruga pastorului te mantuieste ci credinta ta si rugaciunea ta sau a mea.

SI SA STII CA DZEU DA SI MASINI CELOR CE LE TREB.ITI SPUN EU SIGUR dar daca tie tie ciuda nu ai decat sa/ti rozi degetele ha ha ha
17.   Pt lucas trimis de
( 9 iul 2008, 13:20:10
ma nu am nimic cu ei...

chestia asta de pe geam nici nu ma intereseaza, daca ma crezi nici la biserik nu ma duc, pt ca nu suporti preotii, am prieteni la teologie(si cand ma gandesc ca o sa ajunga preoti, ma apuca fiorii)...

iar la intrebare nu sunt in masura sa iti pot raspunde...
18.   Pt SANDEL NECREDINCIOSUL trimis de
( 9 iul 2008, 13:20:59
dragul meu nepriceput afla tu ca cei pe care ii numesti sectanti sunt si ei crestini ca tine... si apoi cam toti violatorii si betivii acestei tari sunt ....da ai ghicit...cam de acelasi cult cu TINE...ia te rog intereseaza-te de crestinul Branza care a violat-o si omorat-o pe Daniela Bucevschi, la ce biserica mergea? articolul de fata exprima o realitate, un fapt pe care tu sau altii nu sunt obligati sa o creada, dar de aici pana a categorisi niste oameni...tine de bunul simt si buna crestere.Cunosc o gramada de pocaiti si crede-ma nu tin prima pagina a ziarelor cum tin ai nostri crestini ortodocsi...iar tu VIO ia-o mai usor...cu toate ca zici tu bine pe ici pe colo
19.   PTR. CEAO =SANDEL trimis de
( 9 iul 2008, 13:23:15
MERGETI LA BISERICA LA PASTI SI LA CRACIUN ,SI ATUNCI SA PUPATI POALA POPI .SANTETI DE PLANS .
19.1  RE: PTR. CEAO =SANDEL trimis de
( 9 iul 2008, 18:28:16
pupam poala popii si respectam niste traditii. Voi ce respectat? ce ritualuri religioase aveti? De craciun de exemplu? Stau copiii vostri si se uita cum altii se bucura cu un brad cu un cadou.AI VOSTRI ??? CE STIU? DE PASTI CE ASTEATA?
19.2  RE: PTR. CEAO =SANDEL trimis de
( 9 iul 2008, 20:51:25
Asteapta pachete din America de la alti sectanti
19.3  RE: PTR. CEAO =SANDEL trimis de
(10 iul 2008, 00:45:56
copii pocaitilor cum zici tu nu prim doar la pasti si la craciun cate un amarat de colac:):):):):):)HE HE HE HE HE CI EI PRIM TOT TIMPUL STII TU TOT TIMPUL
20.   Pt gogu si gheizer trimis de
( 9 iul 2008, 13:28:28
ma doare in cot de voi ma... si de parerea voastra.

1 la mana eu nu stau sa ii ling in dos pe alti, asa cum faceti voi cu vb ligusitoare

2 la mana bunicii vostri ce au fost? eu cred ca tot de neam ortodox.bineinteles pana au venit vreo doi penticostali le-a oferit vreo trei saci de teneshi, si gata s-au ''pocait''.
20.1  RE: Pt gogu si gheizer trimis de
( 9 iul 2008, 20:26:01
sandele citeste te rog "istoria religiilor" de Mircea Eliade si ai sa ai surprinderea de a descoperi ca Romania nu a fost asa ortodoxa de 2000 de ani cum spui
21.   .... trimis de
( 9 iul 2008, 13:28:48
multi de iubesc Doamne....dar iubirea nu tine de foame...
22.   CEAO OFTICATUL trimis de
( 9 iul 2008, 13:29:34
bai CEAO ce ofticat esti tatalaughing cevi sa nu-ti crape inimalaughing ba colegule tu cand ai dat ultima data pe la biserica, ein??? ia marturiseste!!! ma bucur ca mergi cu sufetul la slujba, dar dupa cum citesc eu aici bai tata ai numai moloz in suflet... ce ai tu cu astia ca merg la pizzalaughing) fa si tu un imprumut in banca si merfi si tu la fast food ca sa-ti creasca impresia de sine, cine-i vinovat ca tu n-ai bani sa treci strada pana la slujba de duminica ofticatule...bai nu pot sa cred ce comment-uri se dau pe aici....toti frustratii si complexatii, omuletule ia o gura de aer curat si priveste in curtea noastra...mai prefacuti ca in catedralele noastre nu gasesti bai piosule!! LUCAS imi place cum gandesti.
23.   Mai bine taceti trimis de
( 9 iul 2008, 13:35:03
dc vb aja de urat? dak nu va vine sa credeti macar incetati si care nu cred in Iisus Hristos treaba lor dar nu e bine ce fac voi credeti k nu a sa fim judecati toti si dupa faptele noastre a sa ajungem unde ne este locul!!! va rog incetati q cuvinte murdare! va multumesc!
24.   Chipul mantuitorului pe trimis de
( 9 iul 2008, 13:37:53
toti pocaitii sunt niste inculti niste hoti prefacuti si analfabeti

25.   Ptr.gheizer,doru si toti sectantii trimis de
( 9 iul 2008, 13:41:22
de vrei sa stii in pizeriile din radauti stau toata ziua dar duminica invadati toate crasmele nu numai pizzeriile .va dati cinstiti ....de vrei sa stii iti dau o veste proasta toti pretenii tai de secta intra in pizzerii si cer in suc sa le puna votca asa beti voi si credinta .....si mai lasama cu biblia voastra sunteti oricum niste inculti va cresteti uni pe alti ca educatie necsammmmm de acasa vezi cazul din austria unde tatal si-a violat fata tinand-o ostatitica (erau de aceasi secta de unde provii cu sfaturile tale) noi macar o facem si stie toata lumea voi niste perversi ordinari si perversiuni active...............
25.1  RE: Ptr.gheizer,doru si toti sectantii trimis de
( 9 iul 2008, 17:12:29
minciuni ca sa te razbuni. cat despte tatal care si-a violat fiica, te asigur ca nu e pocait.dar asa sunteti voi, cautati nod in papura. asa ca ceao, du-te si calmeaza-te ca esti plin de venin
26.   Ptr. gogu trimis de
( 9 iul 2008, 13:45:57
sectantii tai cer suc cu votca asa se dreg dupa adunareeeeeeeeee
27.   Nebunilor... trimis de
( 9 iul 2008, 13:46:47
ce puii mei aveti?

ati ajuns sa va urati credintele ptr un dobitoc?

toti suntem oameni...credinciosi si mai putin credinciosi...dar nu e bine ceea ce facem

28.   CE MINUNE? trimis de
( 9 iul 2008, 13:48:30
UN ADEVARAT CRESTIN NU FOLOSESTE ACEST LIMBAJ PE CARE IL FOLOSITI VOI AICI .
29.   Constatare trimis de
( 9 iul 2008, 13:49:11
se pare ca suntem condamnati la nimicnicie pt inca vreo 50 ani...la felul cum gandim noi astia care ne credem destepti...am ramas la stadiul in care imi curg balele in curtea lui SANDEL,si acolo ma uit la ce tenisi are, ce masina,ce pizza linge el duminica seara in oras...si asta pt eu is neam prost si ofticat la culme(pe deasupra si bun crestin) ..un astfel de articol ar trebui ca, daca nu sa ma apropie mai mult de Dumnezeu, macar sa aprinda in mine scanteia spirituala asa cum o vad eu personal...dar pana la a ne harjoni si a ne musca asemeni unor caini...mai este.Si uite asa noi "crestinii" mileniului 3, condusi de "dragostea fata de aproape"..ne injuram pe aici de se innegreste Cerul..OAMENI BUNI TRAITI CREDINTA IN DUMNEZEU ASA CUM O CERE BIBLIA CARE O CITITI si nu va mai scuzati viata irosita, mizera si fara scop intinzand degetul bubos spre altii.Mantuirea sufletului e personala , nu la gramada!!
30.   Pentru toti commentaristii trimis de
( 9 iul 2008, 13:52:57
Ati fost acolo, sa vedeti ce e sau nu?? si apropos... DE CE NU VA VEDETI DE RELIGIILE VOASTRE? ca-i ortodox ca-i martor, ca-i de oaste, sau "botezati >see engl.
31.   Hmmmmmmmmm trimis de
( 9 iul 2008, 14:42:41
S.a scris despre o imagine de pe un geam unde s.a jucat putin vintul si uite unde se ajunge..Stiti ca si gerul iarna ne transforma geamurile in vitralii. N.are nici o legatura cu ce vrea muschii fiecaruia si in ce vrea fiecare sa creada.Eu de ex cred in soarele caruia nu pot sa.i dau nimic in schimb ca ma incalzeste , in vintul ce ma racoreste si.mi usuca rufele. Sa fiti sanatosi fiecare dupa convingerile voastre ce tin de microbism . AVE.
32.   Ma bucur trimis de
( 9 iul 2008, 14:48:56
ma bucur mult k am plecat din sv voastra incuiata, nu degeaba aveti "renumele" peste tot in tara, vi-l meritati
33.   Poate fi minune trimis de
( 9 iul 2008, 15:08:45
nu judecam pe nimeni dar suntem multi care ne credem cu trei perechi de oua dar cand picam la necaz zicem in gand ''doamne ajuta''.sunt multe pe lumea asta pe care stiinta si logica nu le pot explica si atunci cum le putem interpreta?

LA FEL CUM VANTUL SE SIMTE DAR NU SE VEDE SUNT SI ALTELE PE CARE NU LE VEDEM SI SUNTEM INCLINATI SA NU LE CREDEM.ORICUM FIECARE CUM ISI ASTERNE ASA O S DOARMA SI FIECARE O SA DEA SOCOTEALA MAI DEVREME SAU MAI TARZIU DE CEEA CE A FACUT.

SE NUMESTE LEGEA ACTIUNII SI REACTIUNII.CE SEMENI AIA CULEGI.

LUMEA A FOST LASATA LIBERA NU A FOST INGRADITA SA-SI PUNA INTREBARI.

CINE NU CREDE SA NU TRAGA INAPOI PE CEI CE CRED!

34.   PTR. PACATOSUL trimis de
( 9 iul 2008, 15:12:56
BAI,NENE,MAI PUNE SI TU MANA PE CARTE SI NU MAI SPUNE TAMPENII. IISUS SCRIS CU UN SINGUR I NU INSEAMNA" MAGAR" ASA CUM GRSIT CREZI TU ! ! ! SCRIS CU UNUL SAU CU DOI INSEAMNA ACELASI LUCRU ( CU DOI DE I SE SCRIE DIN GREACA VECHE ! DEALTFEL, IN TOATE TRADUCERILE FACUTE DE PREOTII ORTODOCSI PANA DUPA RAZBOIUL AL DOILEA MONDIAL(VEZI TARDUCERA FACUTA IN 1939 DE PR.G. GALLACTION SI PR. V. RADU) VEI GASI CUVANTUI IISUS SCRIS CU UN SINGUR I ! ! ! TOT BISERICA ORTODOXA IN ANII CARE AU URMAT, A INCEPUT SA FOLOSEASCA IN TRADUCERILE FACUTE CUVANTUL IISUS CU DOI DE I ! ASA CA NU MAI FI "MAGAR" SI NU MAI SCRIE TAMPENII DACA NU CUNOSTI ! SI NU-I PRIMA DATA CAND O FACI ! LAS-O BALTA CA TE FACI DE BARABULE !
35.   Mare-i prostia la romanii ! trimis de
( 9 iul 2008, 15:21:57
S-a mai auzit de icoanele care plang de la Bacau si Alexandria unde excrocii ca sa-i prosteasca pe fraieri si sa le ia banii puneau noaptea cu pompita ulei si culoare rosie prin niste furtunase aplicate "facatoarelor de minuni",numai ca atat de prostii au fost ca au facut gaurelele deasupra sprincenelor... S-au facut de tot rahatu' dar pana sa se descopere aceste excrocherii lumea proasta venea si dona lovele in nestire ! Un vechui proverb persan spunea :" Unde ingerii nu calca prostii dau navala " ! De asta zic: spalati si geamurile dar mai ales creierele fiindca mare-i prostia si hotia la romani !
36.   PTR.GROPARU VASILE trimis de
( 9 iul 2008, 15:54:56
AI PERFECTA DREPTATE .
37.   Eu trimis de
( 9 iul 2008, 16:54:11
pocaiti is inculti ganditi'va la ce minciuni va spune preotu......si la cat de modificata e biblia............ortodoxa.... numai cu bautura si cu tigarile sunte'ti..inculti fac asta nu oameni ca pocaiti ci cei ortodox
38.   :)) trimis de
( 9 iul 2008, 16:55:31
si va lasa'ti pacali'ti de ce va arata:))):)):)):))
38.1  RE: :)) trimis de
( 9 iul 2008, 18:48:00
taci din gura pacatosule ca tu nu ai nici o credinta.Cine te-a invatat pe tine religie? Badea Ghita care are mai puutine clase decat trenul? Ce stii tu? De la cine? Ia vezi la radacina ta toti au fost pocaiti? Va lipiti unde e rostul de capatat nerozilor.Baticul in cap si ochelari de cal Asta se cheama credinta? PARADA
39.   Tzarani trimis de
( 9 iul 2008, 17:11:25
bei makar tacetzi ka va facetzi rau singuri ! la ortodoxi nu te obliga nimeni sa bei si sa fumezi ci dimpotriva e pakat dar majoritate nu intzleleg!!cum a zis cineva cand se construiau manastiri/biserici america nici nu era deskoperia..nu kompara u ceva de peste 1000 de ani ku ceva de 50 de ani!!tre sa fii "pre prost" sa crezi ka ejti u mai destept decat 15 generatzii la un loc..da asta e mintea "prostului!!daca ejti ortodox nu te potzi abtzine de tzigari ji bautura??e prea mare prostimea..ducetziva la aia dejteptzi care creeaza kredintze ka kum planteaza omul copacii:)))prea mare prostime...
40.   Uite un tzaran groparu vasile trimis de
( 9 iul 2008, 17:15:34
bai incultule!!ai fost akolo ji ai vazut ka sa luat lacrima sa se verifice ADN ei dar nu avea ADN !!nu era nici apa!!nici vreo alta substantza!!e pusa ji akuma sub semnul intrebarii!!daka stai numai la coada vacii nu mai comenta degeaba paici...daka tot nu jtii nimik..obosit ejti:)))

41.   Da trimis de
( 9 iul 2008, 17:16:40
suceava ji moldova e defapt cea mai credincioasa regiune din tzara aja ca shhhhhhttttttt

42.   Eu trimis de
( 9 iul 2008, 17:20:24
ciuda ortodoxilor pe pocaiti..ce sa faci asta e
42.1  RE: Eu trimis de
( 9 iul 2008, 18:43:36
DE CE SA LE FIE CIUDA PE POCAITI? iNCA NU S-A DOVEDIT CA SUNT MAI DESTEPTI nici macar la comentarii. Ciocul mic.Sunteti in minoritate.
43.   PT...MINE trimis de
( 9 iul 2008, 17:58:55
Domle' NUJ, din pacate pt noi Groparu"Vasile cam are dreptate...iar tu bai tata nu mai fi atat de indoctrinat cu cei "peste 1000 de ani de ortodoxie" ca nu e edevarat maica...mult dupa anul 1100d.Hr au aparut la noi ctitoriile ortodoxe...oricum nu asta e esential, ci cu ce ne ajuta pe noi asta, cu ce ne-a schimbat felul de a fi si a gandi, cu ce ne-a schimbat sufletul "mileniul asta de crestinism"?unde suntem noi astazi, romanii lui 2008 d.p.d.v moral??ein?asta e marea intrebare..Poate sa apara si Iisus/Isus in persoana si nush care mai are timp de el...dar de smenuri, tzepe,curvii,betii,furtisaguri...este loc tata!in loc sa ne vedem fiecare de sufletul nostru, ne luam ba de pocaiti ba de popi...Ba care de aici crede in Dumnezeu??Sunteti?Bravo!Atunci hai la treaba pe pamantul asta ca este loc pt toti!Lasati controversa si faceti ceva cu viata asta ca trece oricum si suntem raspunzatori de ea...mama ce m-am aprins...gata am tacut!
44.   Uuuu... trimis de
( 9 iul 2008, 18:09:00
daca Mantuitorul e asa de urat cum arata in geamul ala...atunci nu merita sa mai avem vreo treaba cu El!...chestia asta e inca un lucru obisnuit pe care unii incearca sa il transforme in "minune", din prostie sau din inteligenta, daca si-au dat seama ca pot scoate ceva din el!...cat despre cearta voastra...aiurea...oricum vor exista mereu oameni frustrati care se vor lega de ceilalti! Asta din cauza ca viata lor este un dezastru si atunci incearca sa se razbune, pentru ca vad ca altii sunt mai buni decat ei. Si astfel s-a nascut si Hitler care traia intr-o societate in care evreii aveau bani si erau patroni si a ajuns un frustrat si un bolnav mental care a "inventat" Holocaustul. conform Bibliei, si la sfarsit va avea loc ceva mult mai rau decat holocacustul si totul va incepe de la frustrati ca voi...deci...liniste si nu va mai certati degeaba!
45.   Mda trimis de
( 9 iul 2008, 18:38:43
observ si din comentariile acestea ca daca ar disparea religiile nu ar mai fi atatea conflicte inutile!
46.   DA trimis de
( 9 iul 2008, 18:54:58
fericiti cei saraci cu duhul . Nu mai comentati airea ca va bate Dumnezeu.Minunile s-au aratat de-a lungul vremii pentru cei ce au crezut in ele.Pocaitii sunt niste redusi mintal. Ei se aduna sa aiba de unde veni ca oricum nu pricep nimic din ce le spune un analfabet.Toti sunt la fel acolo deci toti ar putea fi pastori in comparatie cu un reot care are o cultura si macar e capabil sa priceapa ce scrie in Biblie.Toti pacatuim s preotii sunt oameni.Pastorii nu pacatuiesc? Ei daaaaaaa Ei nu or fi oameni
47.   Bai fratilor!!!!!!!!! trimis de
( 9 iul 2008, 19:14:08
........ Nu au fonduri..... trebuiau sa inventeze ceva ... sa adune prostimea ....Va propun o proba..... cautati un geam negru asemanator cu.....!!!!!!!!!..... aruncati niste apa calda cu un pic de motorina...... REZULTATUL..!!!!!!!!!!! SFINTI SI MANTUITORI PE PLACUL SI IMAGINATIA TUTUROR..... santeti in anul 2008 trezitiva la realitate....:)))))))))))))))) cati fraieri pot exista an Suceava.... e incredibil ... a tunat si ia adunat
47.1  RE: Bai fratilor!!!!!!!!! trimis de
( 9 iul 2008, 20:34:59
hai ca-i buna !!!!!!!!!!!!
48.   Eu trimis de
( 9 iul 2008, 19:41:11
ciocu mic cica...........ce dovezi atati facut voi ca sunte'ti mai destepti ortodoxilaughing.....mai ganditi'va
49.   Eu trimis de
( 9 iul 2008, 19:44:12
pentru nobody........daca na'r mai fi religi ar fi razboaie ........ca nar mai avea oameni frica de dumnezeu..........fara religie cata minte ai
49.1  RE: Eu trimis de
(10 iul 2008, 05:01:13
intradevar ai un pic de dreptare, caci exista prosti in lumea asta care nu da in cap doar din frica lui Dumnezeu
50.   Paganul trimis de
( 9 iul 2008, 19:51:35
ESTI UN ANIMAL NECREDINCIOS CAPITAN DE NIMIC burcea!!!!
51.   Pt EA trimis de
( 9 iul 2008, 20:54:17
dsoara EA, tu zici ca pocaitii sunt redusi mintallaughing)) da?

pe ce te bazezi?de ce?eu afirm:tu esti PROASTA CA BECUL!!eu am avut colega de clasa o pocaita, care, pe langa ca era cea mai de treaba. era cea mai tare la invatatura....acum zic si eu ca tu esti PROASTA CA BECUL!!!! te-ai suparat? pe ce ma bazez cand spun ca esti PROASTA CA BECUL? dar tu? sa nu te superi ziceam si eu asa
52.   STOP trimis de
( 9 iul 2008, 20:55:45
La judecata de apoi fiecare va fi intrebat ce a facut cu viata sa.Nu va fi nimeni intrebat ce au facut pocaitii sau ce au facut ortodocsii.Ce au facut preotii sau ce au facut pastorii.Fiecare sa-si vada pacatele sale, daca are constiinta, si sa nu mai arate paiul din ochiul celuilalt.

53.   O trimis de
( 9 iul 2008, 20:55:49
este suficient sa crezi cu adevarat in DUMNEZEI si ai sa vezi si lucrurile bune din ortodoxism.
54.   Asta nu e minune... trimis de
( 9 iul 2008, 21:55:19
O pata pe un geam de manastire sau pe orice alt geam, cu orice ar semana ea nu este o minune. Minune este ca un betiv sa renunte la bautura si sa-si iubeasca familia. O minune este atunci cand Dumnezeu vindeca pe cineva de o boala extrem de grava ca raspuns la rugaciunile rudelor sau a prietenilor apropiati. O minune este ca un om pacatos sa afle despre moartea si invierea Mantuitorului si sa sa se roage sa fie iertat, sa primeasca siguranta vietii vesnice si sa traiasca din acel moment dupa principiile biblice. Dar se pare ca astfel de minuni trec nebagate in seama... Nu sunt subiecte "comerciale". In schimb, niste inchipuiri care seamana mai mult a science fiction, tin capul de afis...
55.   Vai,voua! trimis de
( 9 iul 2008, 22:13:50
sunteti penibili,protestantilor!sunteti penibili,ateilor!''neam necredincios,cereti semne?''asa ii intreba iisus pe evrei....mai primim cate un semn si in zilele noastre dar....il badjocoriti!normal...chipul lui hristos din icoane nu-l cinstiti,cinstiti pe ioan b.sima...penticostalii stiu de ce...inchinarea la icoane e idolatrie dar arghirofilia voastra nu e idolatrie?!nu faceti cruce...graiti in limbi...borborositi asa numita limba a ingerilor...ha,ha!opulenta in care traiti,masinile luxoase,vilele enorme nu sunt impedimente la mantuire?sunteti ridicoli!macar aveti demnitatea sa taceti!
55.1  RE: Vai,voua! trimis de
(10 iul 2008, 11:14:26
ce invidioa esti!!!!!!! stii tu cata zeciuiala dau pocaitii de au vilele alea enorme si masini luxoase??? nu stii! taci, neinformatule. de ce nu veniti mai bine sa vedeti care e treaba,nu comentati fara sa cunoasteti realitatea. poate atunci o sa va taca gura. da, avem maisni luxoase si vile. dar dumnezeu stie de ce noua ne da si voua nu. intrebati-va: de ce noi nu avem si ei au? hai, va rog!
55.2  RE: Vai,voua! trimis de
(10 iul 2008, 11:15:51
de rai ce sunteti......
56.   Arta ploilor de vara trimis de
( 9 iul 2008, 22:28:58
Am citit cateva comentarii si am inceput sa ma plictisesc. Oameni buni, daca tot ati starnit o polemica, veniti cu niste argumente solide...

Ma uitam intr-o zi la TV si ma minunam de prostia unui individ care spunea ca stiinta este relativa si mereu schimbatoare de aceea trebuie sa ne intoarcem cu fata spre Dumnezeu, ca el de la inceput a fost acelasi si nu s-a schimbat in niciun fel de atunci. Din punctul meu de vedere, tocmai asta e problema, lumea nu a evoluat in niciun fel din acest punct de vedere si e pacat sa vezi oameni care inca se bazeaza pe puterile imaginare ale unui inchipuit.

Parerea mea este ca persoanele care nu au un esafodaj psihic bine conturat apeleaza adesea la forte divine pentru a reveni (dpdv psihic) pe "linia de plutire". Individul care se va analiza mereu pe sine si se va concentra asupra propriilor teluri mereu va avea de castigat in fata celui care crede orbeste in ceva ce inca nu s-a dovedit ca exista.

Mereti si beti o bere si p'urma so
56.1  RE: Arta ploilor de vara trimis de
( 9 iul 2008, 22:51:36
E hazliu cand vezi ca oamenii isi pun in pericol vietile alergand dupa niste oase care traverseaza orasul intr-o duba; insa daca privesti lucrurile in esenta lor pana la urma e tragic sa vezi cum marea majoritate a romanilor sunt dispusi sa plateasca slujbe la biserica, sa piarda o multime de timp rugandu-se si sa ajunga sa faca compromisuri (facand diferite fapte bune in favoarea aproapelui) ce le-ar pune in primejdie bunastarea doar pentru ca asa scrie in "cartea sfanta".

Atunci cand esti sarac lipit pamantului si consideri ca nu mai ai nicio sansa de izbanda, te folosesti de tertipuri de genul mersului la biserica si rugatului la bucati de piatra pentru a iesi din rahat.

Educatia, nivelul de trai ridicat si actiunile constructive te transpun pe una dintre cele mai inalte trepte ale societatii... nu o cruce purtata la gat cu fala. Cu ce e mai presus un credincios decat unul care isi vede de treaba lui fara sa faca zgomot? Ati chiulit la logica! Oricum, e amuzant! Sanata
56.2  RE: Arta ploilor de vara trimis de
(10 iul 2008, 11:56:40
Intr-adevar, e cam greu sa-i intelegi pe cei care fug dupa duba de care pomeneai.Cei mai multi asteapta sa se intample ceva bun,sa fie atinsi de un noroc,sau de vreo minune...Dar asa ceva nu prea se intampla. Avem doar ceea ce facem noi insine.Ne nastem cu toii in acelasi standard de posibilitati, pe urma, fiecare apuca pe ca drum vrea, realizeaza cat poate, si traieste cum merita.Cu alte cuvinte, "Dumnezeu iti da, dar nu-ti pune-n traista".Iar Dumnezeu nu e neaparat un mos cu barba alba,mai batran ca timpul.Mai degraba e o lege universala, e acel ceva care face ca lucrurile sa mearga asa,poate e haosul,hazardul,nu stiu...si nici nu cred ca stie cineva.Cel mai sigur e ca o sa crapam cu totii, si asta nu schimba nimic.
57.   Dovedim ce vorbim trimis de
( 9 iul 2008, 23:58:09
daca Dumnezeu este impotriva idolatriei ,prin porunca scrisa in decalog ce spune asa:Exod20 v:4 "sa nu-ti faci chip cioplit nici vreo infatisare a lucrurilor din cer si de pe pamant" ,desfiinteaza Dumnezeu porunca aceasta la Putna?Fiti intelepti!
58.   ... trimis de
(10 iul 2008, 00:27:39
Oare dc esti tu atata de prost ? ia si injura la ma-ta,in fata cortului nu aici.cretiin needucat ce esti
59.   SUNT DE-A DREPTUL CUTREMURATA trimis de
(10 iul 2008, 09:49:09
IARTA-I DOAMNE ,CACI NU STIU CE VORBESC...

60.   ADEVAR trimis de
(10 iul 2008, 10:04:44
Faceti va rog diferenta intre pocait si sectar!Pocait inseamna cait de pacate,iar sectar insemana sa apartii unei secte,nicidecum pocait!La adunarile care le fac sectarii cine vorbeste despre Dumnezeu?Va spun eu cine,un idiot care cica se cheama pastor,un cretin care habar nu are ce inseamna credinta dreapta!Ce har are el sa invete ,sa boteze si multe altele!Prosteala in masa se cheama!La crestini ortodoxi ,se stie ca Mantuitorul a dat Duh Sfant apostolilor,iar casa Lui Dumnezeu nu inseamna o cladire in care se vorbeste despre Dumnezeu,ci in ea intampla niste Sfinte Taine realizate cu ajutorul unui preot,care indiferent ce face in afara biserici ,el are har dat de la Dumnezeu!Pentru ce face el inafara o sa dea socoteala!

Am o intrebare pt cei care sunt sectari:UNde este tamaia la voi,la ce biserica se aprinde Lumina Sfanta de Inviere!Problema e ca voi sectarii,invatatzi biblia aia a voastra pe din afara ,dat total gresit!
60.1  RE: ADEVAR trimis de
(10 iul 2008, 11:01:38
:)))))))))))) tamaia este imp la voi?pacat. sufletul tre sa fie important. va pacalesc preotii de nu stiti ce e cu voi. si voi credeti.ei,lasati, de ce sane certam? vom vedea la marea judecata pe ce ar fi trebuit sa punem noi pret in viata. pe tamaie????laughing))))))))
61.   !!! trimis de
(10 iul 2008, 10:24:55
Vi s-a dat prilej de carcoteala tuturor,. mergeti la duhovnic si spunetii ce ticalosi sunteti.
62.   ADEVAR trimis de
(10 iul 2008, 10:26:49
Inca ceva..,asa cum orice padure are si uscaturi,sunt oameni,care se numesc crestini ortodoxi(nepracticanti)care fac tot felul de tampenii asta nu inseamna ca trebuie sa generalizam!Se spune ca sectari ,sunt mai "corecti'',ca nu fumeaza sau nu-s ce numai fac!Atata timp cat einu cred in Inviere,nu cred in Sfinticare si-au dat si viata pt credinta dreapta,nu cred in Maica Domnului,este foarte grav !Cati din voi nu va iubiti si respectati mama,cea care v-a dat viata?Asa si Mantuitorul isi iubeste si respecta mama!!!Este atat de simplu ,dar atata timp cat mergeti la adunarile voastre si vaumpleti capul cu toate prostiile e normal sa numai stiti nici cum vacheama!Fiecare din noi avem pacate,si numai prin credinta dreapta si multa rugaciune le putem sterge!Si voi sectarilor nu va mai numiti "pocaiti" ,ci rataciti!Unde este smerenia la voi?Asta daca stiti ce e aia.....

S-a umplut Suceava de sectari,si ce e mai rau ca nu ne lasa nici pe noi in pace!Orb pe orb v-a duce in groapa.........
63.   Cresini se cearta si diavolul rade! trimis de
(10 iul 2008, 10:33:30
intradevar diavolul pe crestinii ortodocsii are ciuda si pe ei ii ispiteste de aceea biserica e plina de pacatosi,dar asta nu inseamna ca nu pot sa se mantuiasca pt. ca DOMNUL DUMNEZEU SI MANTUITOROL NOSTRU IISUS HRISTOS impreuna cu SFINTII va judeca lumea si vor hotara ce se va intampla cu ei!FRATII IN HRISTOS DIN CAUZA FATELOR NOASTRE ACESTE SECTE AU DEVENIT PUTRNICE DAR ASTA NU INSEAMNA CA BISERICA VA INGENUNCHEA IN FATA LOR CHIAR DACA VOR PLECA MAJORITATEA LA EI PENTRU CA VOR FI CASTIGATI PE PLAN MATERIAL NU PE PLAN SPIRITUAL!? SECTELE AU DAVENIT WC-urile ORTODOXIEI,PT. CA TOT CE NU ESTE BUN SE DUCE LA WC!!! SFINTII PARINTII SPUN CA OMUL DIN PACAT SE MAI RIDICA DAR DIN EREZIE FOARTE GREU DOAR DACA MAI VREA BUNUL DUMNEZEU...SI CA TREBUIE SA FIE SI EREZII CA SA SE VADA DREAPTA CREDINTA!
64.   Pt traian trimis de
(10 iul 2008, 10:35:26
Cu siguranta,dar prilej de carcoteala nu!Nu puteam sa raman nepasator sa vad cum isi bat joc niste inconstienti de cele Sfinte.
65.   Despre adevar-sunt suparat pe inculti trimis de
(10 iul 2008, 10:42:36
incultilor stop!A fi pocait este bine pentru Dumnezeu,asa scrie in Biblie ,,pocaiti-va pina nu va fi prea tirziu,,Nu acele secte sau de alt cult sunt pocaiti .Pe acestia poti sa-i numesti sectari sau simplu ,,de alt cult,,Pot sa fie in toate cultele pocaiti dar mai putin la sectanti.Ortodox inseamna cel drept,adica credinta ortodoxa este cea dreapta si adevarata.Trebuie mai intii sa fii cresti ,sa te rogi,sa crezi cu adevarat nu cu retineri.Doamne ajuta!
65.1  RE: Despre adevar-sunt suparat pe inculti trimis de
(10 iul 2008, 10:55:24
ai dreptate tu cumva.insa,daca tu spui ca mai putin la pocaiti ai sa gasesti...pocaiti, atuncu d-ne iarta-ma, ce pocaiti mai sunt la voi???? da,ortodox inseamna CEL DREPT, dar, fara suparare,preotii au schimbat ceea ce este drept, va pacalesc cu tot felul de pomeni,cu tot felul de prostii de genul ca tre sa pui bani pe mort ca sa treaca vamile. etc, etc, sau ca ei iarta pacatele. oameni buni, astea sunt minciuni. conteaza sa traiesti cinstit. eu sunt un pocait si nu-mi pasa daca sunt injurat din cauza asta. si cred ca nu religia mea ma va mantui,ci felul cum imi traiesc viata. si nu spun ca religia mea este cea mai dreapta, spun ca nu trebuie sa ne inselam sau sa ne lasam prostiti.

inca ceva: cunosc un actor de mare valoare care s-a pocait, cunosc cel putin 2 preoti care s-au pocait si care au recunoscut ca biblia lor era falsa, ca luau bani de la oameni, ca pacaleau oamenii cu tot felul de tampenii, iar oamenii credeau..... fiti atenti.preotii l-au ucis pe isus
65.2  RE: Despre adevar-sunt suparat pe inculti trimis de
(10 iul 2008, 11:09:46
o cantareata super s-a pocait acu' ceva ani.mihalea oancea. si lumea zicea ca e nebuna.... nebuna era lumea. a spus cu gura ei ca nu se simtea fericita in lumea aia parsiva, desi a avut un succes extraordinar.si a ales .....sa mearga la adunare.
66.   Despre sectari trimis de
(10 iul 2008, 10:50:02
popi au si ei numai ca la ei se cheama prezbiteri.In toate cultele sunt capetenii,numai ca la ortodoxi,catolici si unii din protestanti acesti sunt pregatiti,au studii multe,nu ca la sectari conduce slujba unul care a iesit din grajdi si vine la adunare.
66.1  RE: Despre sectari trimis de
(10 iul 2008, 11:05:46
what? te inseli.si ai nostri au studii.avem facultati de teologie,omule,seminarii si multe alte cursuri. da,prezbiterul meu are scoala pentru inca 4 oameni!!!!!!!!! si doctorat si tot ce vrei. vai, ce lume rea si neinformata. sunt pastori care ai si cate 3,4 facultati,stiai? afla de la mine,omule.ce vorbesti tu? doamne, cat va mai place sa aruncati cu norori. va veni vremea razbunarii, nu va ganditi ca o s-o mai duceti mult aruncand cu pietre in oameni nevinovati. roata vietii se invarte.nu stiu cum nu va este frica.
67.   Adevar trimis de
(10 iul 2008, 11:02:34
DA,dar vezi tu ca cel care conduce biserica catolica,adica papa se crede infailibil,adik fara pacat,deja dispare smerenia,apare mandria!Smerenia este un pas important spre mantuire!E normal sa cada si catolicii,ca si si ei s-au desprins de credinta ortodoxa!Sunt f multe de spus,dar cred ca am facut destule pacate!o

O zi frumoasa tuturor!
67.1  RE: Adevar trimis de
(10 iul 2008, 11:06:58
da, in catolici de ce nu da nimeni? nu sunt ortodocsi
68.   !!! trimis de
(10 iul 2008, 11:04:26
adevarat , ca urmare a ceea ce am citit in comentariile d-voastra traim intr-o societate BOLNAVA.
69.   POCAINTA trimis de
(10 iul 2008, 11:10:18
SI DIAVOLUL DACA SAR POCAII DUMNEZEU IN MAREA LUI IUBIRE L-AR IERTA NUMAI SA SPUNA UN SINCER ,,DOAMNE MILUIESTE,, DAR ASTA NU INSEAMNA CA TREBUI SA ISI CAUTE O SECTA SAU VREUN CULT RECUNOSCUT DE STAT ,DAR NU SI DE DUMNEZEU SI SA SPUNA CA GATA DE AZI M-AM POCAIT BINENTELES NU ESTE POSIBIL ASA CEVA PT. CA ESTE IN AFARA BISERICI SI NU ARE CINE ARE CINE SA-L DEZLEGE DE TOATE CATE A FACUT!!! FRATII IN HRISTOS NU UITATI CA BISERICA DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS MANTUITORUL LUMII ESTE UNA, SFANTA ,SOBORNICEASCA SI APOSTOLESCA SI BINENTELES SI NICI PORITLE IADULUI NU O VOR BIRUI PE EA.... POCAINTA NU INSEAMNA MERSUL LA SECTE SAU ALTE CULTE SI SA STRIGAM IN GURA MARE CA SUNTEM POCAITII , PENTRU CA NU TE POTI POCAI DECAT NUMAI IN BISERICA CARE IL MARTURISESTE PE DOMNUL DUMNEZEU IN DUH SI ADEVAR CEL IN TREIME SLAVIT SI INCHINAT TATAL FIUL SI SFANTUL DUF, SI CARORA I SE CUVINE TOATA SLAVA CINSTEA SI INCHINACIUNEA.
69.1  RE: POCAINTA trimis de
(10 iul 2008, 11:56:21
Mai "ticalosule", de unde stii cu ca un cult nu este recunoscut de Dumnezeu? Poate in ochii Domnului ortodoxismul este o secta. Chiar stii tu oare cum priveste Dumnezeu lucrurile? Cum poti face asemenea afirmatii? Adica biserica ortodoxa este singura adevarata? Ce ne facem cu catolicii care sunt cu mult mai multi decit ortodocsii si cu alte culte. Vor merge toti in iad, iar toti ortodocsii in Rai? Esti un idiot cu ochelari de cal. Mai citeste Biblia, dar si din alta perspectiva indoctrinatule.
70.   Ce inseamna sa vorbesti fara sa stii?? trimis de
(10 iul 2008, 11:17:19
ce inseamna sfant?! orice inseamna sfant nu are legatura cu aparitia aceea de pe geamul bisericiihappy si apropo... sunt desenatori buni care se pricep la desene cu sapun si produse petroliere care produc tot felul de aparitiihappy

mai documentati-va! aviz si celor ce cred faza cu aprinsul lumanarilor de Sfintele Paste la Ierusalim... a se cauta http://ro.wikipedia.org/wiki/L
71.   Completare trimis de
(10 iul 2008, 11:18:50
a se cauta LUMINA SFANTA la http://ro.wikipedia.org/
72.   Pt,lacri trimis de
(10 iul 2008, 14:59:11
dar ce,doamne iarta-ma,dati zeciuiala,sunteti evrei????????doar evreii dadeau zeciuiala!era legea mozaica!dar voi va numiti crestini,iubitilor!sub masca societatilor nonprofit se ascund magariile pastorilor vostri!!!!!!!!treziti-va!!!!!! in turnul de veghe!!!!!!sunteti un amalgam,un sincretism religios acut!nu aveti o doctrina,nu aveti coloana vertebrala!si luther s-ar rasuci in mormant daca v-ar auzi!v-au sucit mintile helene white si toate profetesele voastre!nu va uitati la tv ca-i dracu'!dar aveti internet de cea mai mare viteza!nu e dracu si pe net?????????ipocritilor!
73.   Baii... trimis de
(10 iul 2008, 23:29:36
bai,religia ortodoxa e cea mai sfinta si ADEVARATA.pocaitii.....se tin mari credinciosi ca nu injura,ca nu beau.un caz real.ala care predica in adunarea de pocaitii,din vicovu de sus,baiatul lui se distra in italia si bea si fuma va jur ca il cunosc foarte bine,despre.CIURUC,e vorba....hmmm papagalii naibi,nu sunt rasist dar sa vezi si astia ce comentarii scr.DOAMNE AI GRIJA DE CEI CE RAD DE TINE.ASA SA VA AJUTE DUMNEZEU.AMIN.
74.   Pt.cons.putna trimis de
(11 iul 2008, 09:35:38
multumesc de ajutor,frate!sa-i mai dam in vileag pe fratii neoprotestanti!ei nu beau la crasma pe terasa ci in spatele carciumei,pe ascuns!a se cerceta cazul marelui predicator si om de stiinta calancea din horodnic de sus!mari teologi cu 4 clase!!!!!!!!!mai iese cate unul la conservator ca sa ii invete pe frati cantari din alea care te incita mai mult la dans decat la rugaciune si reculegere! ''noi cei mantuiti'' asa afirma ei!!!vai,voua,cei cuprinsi de pacatul mandriei,al egoismului si al ipocriziei!

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei