Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 16 iun 2008 - Anul XIII, nr. 139 (3820)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,717 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Clasament

Topul liceelor sucevene

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Elevii suceveni care zilele acestea îşi depun fişele de înscriere pentru admiterea computerizată la liceu de pe 27 iunie trebuie să fie foarte atenţi la modul în care îşi aleg opţiunile, în funcţie de mediile pe care le au.

La admiterea în învăţământul liceal de anul trecut, la unele licee din judeţul Suceava, ultima medie cu care s-a intrat a fost mult peste media nouă, iar elevi buni, cu medii destul de mari, nu au intrat la liceu din cauză că au completat greşit fişele în ceea ce priveşte ordinea preferinţelor.

Inspectorul şcolar general Petru Carcalete le-a transmis, în urmă cu puţin timp, elevilor şi părinţilor care vor completa fişele de admitere la liceu, să fie foarte atenţi la această operaţiune.

„În anii anteriori, foarte mulţi elevi au completat greşit fişele şi de cele mai multe ori se greşea la ordinea preferinţelor, care trebuie să fie pe orizontală şi nu pe verticală”, a spus inspectorul general Petru Carcalete.

Şi reprezentanţii Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului au transmis elevilor şi părinţilor, printr-un comunicat, „să facă opţiuni realiste, alegând licee sau şcoli de arte şi meserii la care media de admitere de anul trecut a fost cu cel mult un punct mai mare decât media de admitere a candidatului”.

Anul trecut, în judeţul Suceava, în cele 35 de instituţii de învăţământ cu clase liceale, ultimele medii de admitere, pentru anumite profiluri şi specializări, au fost cuprinse între 9,76 şi 6,43. Practic, acestea sunt mediile cele mai mari cu care s-a intrat, însă pe ultima poziţie din lista de admitere la anumite profiluri.

 

La „Petru Rareş”, ultimul elev admis a avut media 9

Aşa cum se întâmplă deja de mai mulţi ani, prima şcoală din clasamentul liceelor cu cele mai mari medii de admitere este Colegiul Naţional „Petru Rareş” din Suceava. La profilul matematică-informatică, bilingv, ultima medie de admitere a fost 9,76. Nici la celelalte profiluri ultima medie de admitere nu a fost mult mai jos, iar media 9 a fost ultima medie cu care elevii au fost admişi la acest colegiu.

La Colegiul Naţional „Ştefan cel Mare” din Suceava cel mai greu s-a intrat la profilul Ştiinţe sociale, specializare la care ultima medie de admitere a fost 9,18. În ceea ce priveşte ultima medie de admitere în acest liceu, aceasta a fost 8,72, profilul matematică-informatică.

Profilul matematică-informatică de la Colegiul Naţional „Eudoxiu Hurmuzachi” din Rădăuţi a fost de asemenea căutat de elevi, iar ultima notă de admitere la această specializare a fost 9,30. Ultima medie cu care s-a putut intra anul trecut la Colegiul Naţional din Rădăuţi a fost media 8,71.

La Colegiul Naţional „Dragoş Vodă” din Câmpulung Moldovenesc, ultima medie de admitere a fost 8,95, la profilul matematică-informatică. Media 8,92 a fost ultima notă de pe lista admişilor la liceu de anul trecut de la Colegiul Naţional „Mihai Eminescu” din Suceava.

La Colegiul Naţional „Nicu Gane” din Fălticeni, ultima medie cu care s-a intrat a fost 8,33, iar la Colegiul Naţional de Informatică „Spiru Haret”, ultimul elev admis în şcoală anul trecut a avut media 7,40. Concurenţa cea mai mare s-a înregistrat însă la profilul ştiinţe ale naturii, unde ultima medie de admitere a fost 8,23.

Cel mai căutat profil de la Colegiul Silvic „Bucovina” din Câmpulung Moldovenesc a fost Servicii, specializare la care ultima medie de admitere a fost 7,73.

8,47 este ultima medie cu care s-a intrat anul trecut la Colegiul de Artă „Ciprian Porumbescu” din Suceava.

 

6,43, ultima medie cu care s-a intrat la liceu

La Colegiul Agricol din Fălticeni, cea mai mare căutare a avut-o profilul Servicii, unde ultima medie de intrare a fost 8,71, iar ultima medie de admitere la această şcoală, la clasele liceale, a fost 7,70.

Specializarea matematică-informatică a fost căutată şi de elevii care au optat anul trecut pentru Colegiul Economic „Dimitrie Cantemir”, ultima medie de admitere la acest profil fiind 8,89. Totodată, ultima medie de admitere pe un loc la una din clasele de liceu de la această şcoală a fost 8,64.

Colegiul Tehnic „Alexandru Ioan Cuza” din Suceava a primit elevi cu medii până la 7,20, iar la Colegiul Tehnic „Petru Muşat”, ultima medie cu care s-a intrat la liceu a fost 7,49.

Ultimul elev admis la liceu la Colegiul Tehnic „Samuil Isopescu” a avut media 7,03, iar la Colegiul Tehnic „Mihai Băcescu” din Fălticeni, ultima medie cu care s-a intra la liceu a fost 7,55.

La Colegiul Tehnic de Industrie Alimentară concurenţa cea mai mare s-a înregistrat la profilul Servicii, iar ultima medie de admitere la această specializare a fost 8,57. Ultima medie cu care s-a intrat la acest liceu a fost 7,83.

Ultima medie cu care s-a intrat la Colegiul Tehnic din Rădăuţi a fost 8,37, iar la Grupul Şcolar „Alexandru cel Bun” din Gura Humorului, ultimul candidat admis la liceu a avut media 7,83.

La Grupul Şcolar din Dumbrăveni, ultima media cu care s-a intrat la liceu a fost 7,61, iar la Grupul Şcolar „Laţcu Vodă” din Siret ultimul candidat admis a avut media 6,43.

La Liceul cu Program Sportiv din Suceava, ultima medie cu care s-a intrat a fost 7,98, iar la Liceul Teoretic „Ion Luca” din Vatra Dornei, media 7,56 a fost ultima cu care s-a intrat.

 

3.500 de elevi vor trebui să meargă la o şcoală de arte şi meserii

În ceea ce priveşte admiterea la clasele liceale din cele mai multe grupuri şcolare din mediul rural, dar şi la cele din mediul urban, media ultimului intrat nu a fost mai mică de 6,43.

Candidaţii care anul trecut au avut medii mai mici de 6,43 şi nu au avut loc în nici unul dintre liceele din judeţul Suceava au participat la etapele următoare de admitere, pe locurile rămase libere după repartizările anterioare.

Situaţia aceasta poate apărea doar dacă elevii nu au exprimat suficiente opţiuni.

Ministerul Educaţiei recomandă completarea fişei cu un număr suficient de opţiuni, întrucât dacă un candidat nu este eligibil pentru liceu, el va avea cu siguranţă loc la o şcoală de arte şi meserii, cu condiţia să îşi exprime opţiunea pe fişa de înscriere.

Anul acesta aproximativ 8.500 de elevi au absolvit şcoala generală. Dintre aceştia, 5.000 vor avea loc la liceu, iar 3.500 de elevi vor trebui să meargă la o şcoală de arte şi meserii.

Ministerul Educaţiei a aprobat pentru judeţul Suceava, în anul şcolar viitor, 5.000 de locuri de admitere la clasele de liceu, ceea ce înseamnă 176 de clase a noua, liceu. Din cauză că numărul de locuri la liceu este mai mic decât numărul elevilor absolvenţi de gimnaziu, candidaţii a căror medie nu le va permite intrarea la liceu vor trebui să opteze pentru un loc în şcolile de arte şi meserii.
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Topul liceelor sucevene.
 Vizualizări articol: 7122 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.40/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.4 din 5 voturi
Topul liceelor sucevene3.455

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   FARA TITLU trimis de
(16 iun 2008, 11:23:38
PETRU RARES????:O..... ATI INNEBUNIT... FACETI SI VOI O ANCHETA SA VEDETI CAT DE MULT SE INVATA:))
1.1  RE: FARA TITLU trimis de
(16 iun 2008, 12:25:47
eu cred ca esti prof la vreun liceu rival.
1.2  RE: FARA TITLU trimis de
(16 iun 2008, 13:07:25
Eu nu cred �n aceste medii, deoarece elevii sunt foarte slabi �n general, dezinteresati, nesupravegheati etc. Aceste medii exista dar elevii nu le merita. Sunt multi profesori care dau note mari pentru ca elevii sa fie multumiti, sa-i placa iar ei isi desfasoara lectiile superficial sau de loc. La multe scoli profesorii de sport dau mingea elevilor si nici macar nu sunt supravegheati , apoi �i umple de 10 (chiar contra unor bonusuri). Si la alte obiecte, mai secundare "considerate" se �nt�mpla la fel. De unde sa existe elevi cu aceste medii, c�nd �ntr-o clasa de 25 elevi daca sunt unu-doi-trei cu note de 8-9-10 ?!!! Nu stiu unde s-a acumulat mai multa minciuna ?! Elevii cu mediile generale p�na la 7 pot fi considerati extrem de slabi, �ntruc�t aceste medii se ridica cu sportul, muzica , religia si alte c�teva obiecte usurele.
1.3  RE: FARA TITLU trimis de
(16 iun 2008, 15:08:08
Orele se fac doar de forma. La marea amjoritate nu prea facem nik.

Efectiv se pun note pe spranceana (k sa nu zic spaga). Marea majoritate facem meditatii la ceea ce ne intereseaza.

Exemple: chimie (se joaca inclusiv carti la ora), fizica (povesti), mate (profa habar nu are de rezolvarea problemelor-se pare ca i le rezolva sotul), nu mai zic, religie sau desen sau info(mess la greu)....
1.4  RE: FARA TITLU trimis de
(16 iun 2008, 18:31:14
daca toti ar fi ca tine vai de capul lor elev. Citez "la alte obiecte MAI secundare". Taci si invata, ca de esti prof, nasol prezent, halal viitor. Astept sa fiu contrazis, daca nu dumnezeu sa ne ajute.
1.5  RE: FARA TITLU trimis de
(16 iun 2008, 18:34:20
elev fara i ca e mai putin de 12 sper "si e mai putin principal"
2.   Petru "Rulz" datorita olimpicilor trimis de
(16 iun 2008, 12:27:22
Singurul motiv pentru care "Petru e cel mai tare" e fiindca acolo merg cei mai buni dintre cei mai buni elevi. ATAT! La Petru nu sunt cei mai tari profi din oras, nu sunt cele mai tari conditii material-didactice, nu este cea mai mare organizare, si asa mai departe. Toti copiii f buni vin aici pentru a scapa de teroarea si tirania de la Stefan. Si, firesc, se asteapta ca vor fi mai putin stresati cu invatatul de catre profi. Intr-adevar, asa este. Argumentul la care trebuie sa va ganditi cand alegeti Petru Rares este ca veti face parte dintr-un colectiv de elevi de elita (subliniez, elevi), insa veti ramane la stadiul de "potentiali" si in cele din urma ratati daca nu va dedicati studiului individual si va petreceti zilele liceului prin cafeneaua Blue sau alte locuri decat scoala, cum au facut multi alti "potentiali", acum absolventi. Asa ca, puneti mana si invatati in continuare si NU va lasati p o ureche crezand ca sunteti "genii" si ca ati ajuns la liceu. Spor la invatat!
2.1  RE: Petru "Rulz" datorita olimpicilor trimis de
(17 iun 2008, 12:06:27
Aferim! Adevar grait-ai!
3.   Moda,ce sa-i faci! trimis de
(16 iun 2008, 12:30:44
Deocamdata e la moda sa-ti dai odrasla la "Petru Rares".Dar nu cred ca moda va tine mult.
4.   :)) trimis de
(16 iun 2008, 12:47:07
Liceul Sportiv e cel mai bunlaughing
5.   Cel mai bun? trimis de
(16 iun 2008, 13:31:02
Atata timp cat admiterea va fi "computerizata" si nu prin examene nimeni nu poate spune ca un liceu sau altul e cel mai bun/rau. prin admiterea "computerizata" se incurajeaza mita, promovarea in masa, etc. Pe cand admiterea, la licee si facultati, pe baza examenelor de admitere si nu a notelor "obtinute"??? Pana atunci nu putem vorbi de valori reale. Se intampla ca un candidat care vrea la real sa nimereasca la uman si viceversa.
6.   Cum au profesorii suceveni succese trimis de
(16 iun 2008, 13:34:04
printr-o exigenta cu care se impaneazaprofesorii di
7.   Dramatism trimis de
(16 iun 2008, 14:05:26
Orice om poate invata ,cu scoala, fara scoala , dorinta e aceeasi , oportunitatile difera dar avand in vedere majoritatea elevilor ma indoiesc ca mai mult de 10% sunt acolo sa invete .
8.   Fosta eleva la Petru trimis de
(16 iun 2008, 14:18:31
Mediile de admitere rezultate in urma mediei de la BAC si din anii scolari nu sunt relevante. Vin copii din mediul rural cu 10 si unii care au terminat o scoala buna din Suceava au medii mai mici dar sunt mai competenti.

In 2004 cand am intrat eu, primii intrati au fost elevi din mediul rural care au dovedit pe parcurs ca au scapari. (Nu vreau sa generalizez, sunt desigur exceptii!) Nu spun ca acesti elevi nu merita o sansa, dar nu ar fi mai echitabil sa existe un examen de admitere/un soi de interviu? Asa cum se procedeaza pt clasele bilingve.

Cat despre profesori ... sunt unii care intr-adevar isi fac treaba, dar sunt altii care isi asuma rezultatele elevilor gratuit, pt ca acestia sunt nevoiti sa se pregateasca de unii singuri/in particular. Cine a facut/face la Petru stie ce spun!

A propos, mai sunt minunatele uniforme albastre cum erau pe vremuri la Bucovina? Sau la Posta Romana?laughing
9.   Despre petru vs stefan trimis de
(16 iun 2008, 14:20:06
v-ati demonstrat elitismul la baluri, unde v-ati comportat ca niste animale. felicitari, hai cu petru!
10.   Tare trimis de
(16 iun 2008, 14:55:26
si liceul militar din Campulung?
11.   Top? trimis de
(16 iun 2008, 15:12:27
In Canada nu exista astfel de "topuri" iar parintii si elevii nu isi pun astfel de probleme. NU exista admitere la liceu, pur si simplu dupa ce termini clasa a opta te duci si te inscrii la liceul cel mai apropiat de domiciliu. Nu exista "liceu industrial", "liceu de arta", etc... Toate sunt la fel iar elevii isi aleg programa; daca au inclinatii academice si vor sa urmeze o universitate, atunci au o programa mai incarcata; daca nu, atunci isi aleg o programa mai lejera. Toti profesorii sunt exigenti aici in sensul ca toti isi fac meseria in conformitate cu normele stabilite de ministerul educatiei, altfel risca sa-si piarda serviciul; copii sunt mult mai responsabili, foarte civilizati, ascultatori si bine crescuti. Violenta nu este tolerata sub nici o forma, orice altercatie fizica poate rezulta in exmatricularea elevilor, carora apoi le va fi greu sa se inscrie la alt liceu.
12.   In judet trimis de
(16 iun 2008, 16:04:58
vedeti ce note se iau si in Falticeni, unde elevii merg masiv la Bacescu k se iau note moca la multe obiecte
13.   Le e frica trimis de
(16 iun 2008, 18:12:18
Motivul pentru care toti vor la Petru, este ca elevilor le e frica de Stefan. Vor un liceu "bun" la care sa o "falfaie". Pus...eu cred ca acest articol vine din partea conducerii Petru, pt a fi batalia mai mare...unde e batalie e fudulie....unde e fudulie sunt bani....laughing) suceveanul nostru e snob si fudul....numai cine are curajul merge la Stefan...acolo e cu adevarat greu.....
14.   Petru trimis de
(16 iun 2008, 18:20:36
este adevarat.....si eu sunt un fost elev de la Petru Rares. ce sa spun ....

orele nu se faceau.....profesori varza....
15.   Elev petru trimis de
(16 iun 2008, 18:51:37
hai mai, elev petru...Rufele nu se spala in public! de ce divulgi asa secrete(ce se face la ore)... Crede-ma, probabil te incadrezi in categoria elevilor care dau spaga sau iau note pe sprinceana(sigur, in toate liceele exista astfel de elvi!!!am avut si eu asa colegi...din pacate). Sa nu uitam insa de cei care invata pe bune !
16.   Si totusi... trimis de
(16 iun 2008, 22:21:27
Cu tot respectul pt colegii de la Rares, rezultatele celor de la Stefan dovedesc ca nu numai la Rares vin cei mai buni elevi. Este adevarat ca exigenta la Stefan este mare, dar si garantia unui viitor dupa absolvirea colegiului este una mai sigura. Atunci cand vrei sa evaluezi rezultatele unui colegiu este bine sa vezi rezultatele obtinute la concursuri, rezultate apreciate de o terta parte. Si stefanistii lucreaza mult singuri, dar, cu mici exceptii (ca peste tot), profesorii au o pregatire foarte buna, de aceea tin nivelul foarte ridicat. A fi elev la Stefan inseamna o provocare dar atunci cand esti bun la Stefan stii sigur ca faci parte din elita. Cu siguranta si la Petru sunt elevi foarte buni, dar nu neaparat acolo merg toti cei mai buni!

Succes tuturor, oricare drum il veti alege!
17.   Bravo Stefanisto trimis de
(16 iun 2008, 23:19:41
Pe vremea mea, Stefan era mai usor de ales... era SINGURA OPTIUNE ! Pentru stefanisti, exista Stefan cel Mare si... restul liceelor din judet. De fapt, asa e si acuma, cu deosebirea unei "faime" de fitze a celor de la Petru. Pentru cei mai tineri, care, abia pasesc la Stefan: E GREU, dar MERITA !
18.   Merita trimis de
(16 iun 2008, 23:43:59
Adevarul e ca la Stefan inca se face carte si exista rigoare . A da la Stefan inseamna o investitie in tine :te formezi ca om si termini liceul avand sentimentul ca ai acumulat ceva cunostinte . Subscriu celor spuse mai sus : e greu,dar MERITA !
19.   PR trimis de
(17 iun 2008, 00:42:05
nu inteleg cum puteti vb asa fara sa aveti o baza.cum pot unii afirma ca petru nu are dotare dpdv material?pai eu am terminat mate-info la petru acum cativa ani, si pot spune ca pe atunci lab de info era mai bine dotat decat e lab din stefan la ora actuala.am facut practica pedagogica in stefan la specializarea informatica si stiu ce vorbesc.dotarea lor e vai de ea.

iar profii din petru?ce aveti cu ei?cum nu se fac ore in petru, ca eu am facut ore de mate si-n orele de dirigentie cu dl tofan, si fizica invatata cu dna greculeac o stiu si-n ziua de azi si mi-a folosit enorm la facultate,si pana si orele de biologie cu dna baciu la care tremuram toti de frica severitatii ei mi-au ramas intiparite in memorie.stiu si-n ziua de azi anatomia invatata cu dumneaei.asa ca cei care zic ca in pr nu se fac ore, sa zica mai degraba ca nu dau ei pe la ore.multi pleaca de acasa la scoala si ajung in baruri si dupa dau vina pe liceu si pe profi ca-s ei inculti si slab pregatiti.rusine!
20.   Rigoare in stefan ha ha trimis de
(17 iun 2008, 00:48:22
cum poti afirma ca in stefan exista inca rigoare?pai in stefan in afara de faptul ca trebuie sa dai pregatire copilului la toate obiectele din orar nu vad ce mare lucru se face?a, ca au uniforme?in uniforme crezi ca sta rigoarea?degeaba au toti uniforme daca elevi-s toti soiosi si netunsi.80% din baietii din stefan tin doliu dupa frizerul lor cred, pt ca nu-mi explic cum la 16-18 ani poti umbla atat de neingrijit si netuns la scoala, draga doamne mare institutie de invatatmant, fara sa fii indrumat spre o frizerie.plus ca sa fim seriosi, toti betivii si drogatii in stefan sunt...ca acolo-s copii a caror parinti au bani de dat pe pregatire zilnica la 3 obiecte pe putin...si tot acolo odraslele netunse sunt de parere ca a fuma un joint la 17 ani e in tendinte.mare liceu stefan asta, ai dreptate...profii doar de pregatirea particulara se ocupa,ca-n rest nu vad ce aratari paroase au la ore in banci
20.1  RE: Rigoare in stefan ha ha trimis de
(18 iun 2008, 19:54:49
mda...cu siguranta nu ati terminat Stefan,altfel stiati sa scrieti si aveati coerenta in exprimare.Toti cei frustrati ca nu au intrat la Stefan dau cu pietre in elevii si profesorii de acolo ,fara a sti de fapt cum stau lucrurile.Daca dumneavoastra lungimea parului va afecteaza gandirea...elevilor de la Stefan -nu ! Ai nevoie de pregatire doar daca nu vrei sau nu poti sa inveti la nivelul la care se face carte la Stefan ! Altfel ,nu !
21.   ... trimis de
(17 iun 2008, 09:44:38
cand noi la economic in sem 2 anul 4 faceam ore serioase cei de la petru spuneau ca au terminat de mult cu orele si nu fac nimic..deci..asta acu 3 ani cand am terminat eu!
21.1  RE: ... trimis de
(17 iun 2008, 10:30:32
ce cauta economicul intr-o discutie despre elite?fugi bai de aici.
21.2  RE: ... trimis de
(17 iun 2008, 21:51:38
da, asta depinde cu ce fel de elvi vb...ca daca vb cu niste laze care nu fac decat sa se plimbe din bar in bar , da...aia termina materia dupa prima zi de scoal...cine are de invatat invata.am terminat acum 4 ani in petru si stiu ce spun.in liceu nu mi-a ars nici de discoteca nici de nimic altceva, pt ca aveam un program incarcat cu zeci de activitati in afara orelor de curs:olimpiade, concursuri nationale si locale...asa ca sa nu-mi zici mie ca materia se termina si gata scoala:Dca asta e vrajeala curata.cine ti-a spus astase dadea mare , asa ceva nu se poate...exista condici cu evidenta materiei si-a orelor sustinute...
22.   Relativ trimis de
(17 iun 2008, 10:56:04
SIGUR, si Petru e un liceu bun. Prin comparatie, insa, Stefan a ramas mai riguros. "Moda" de a da la Petru nu are o baza solida.
22.1  RE: Relativ trimis de
(17 iun 2008, 12:11:19
"a ramas mai COMUNIST"
23.   Multumesc ca ne-ati ajutat sa ne hotaram! trimis de
(17 iun 2008, 23:08:13
Atunci cand faci o alegere observi si asculti. Din comentariile transmise de elevii si absolventii celor doua colegii se poate lesne observa calitatea exprimarii si modul in care fiecare si-a spus parerea. Apelative ca "drogati, betivi", folosite de cei de la Petru, vs "Cu tot respectul pt colegii de la Rares, rezultatele celor de la Stefan dovedesc ca nu numai la Rares vin cei mai buni elevi" expresii folosite de stefanista arata calitatea si pregatirea fiecaruia. Nu folosind expresii jignitoare si aratand cu degetul arati ca esti mai bun. Aratand respect dar sustinandu-si argumentele prin insa-si exprimarea frumoasa, stefanista a aratat ce inseamna calitatea. Bravo stefanisto, bravo stefanistilor!

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei