Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 2 iun 2008 - Anul XIII, nr. 127 (3808)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,717 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   2 imagini |   ø fişiere video

Sinucidere

Elev de 17 ani, găsit spânzurat de grindă, în casă

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Un tânăr în vârstă de 17 ani, elev la Colegiul Tehnic de Industrie Alimentară Suceava, şi-a pus capăt zilelor spânzurându-se de grinda din camera în care stătea în chirie.

Băiatul şi-a luat zilele în noaptea de sâmbătă spre duminică, fiind găsit atârnat de grindă dimineaţă, în jurul orei 8.00.

Cozmin Gheorghe T., în vârstă de 17 ani, elev în clasa a IX-a la colegiul amintit, a lăsat un bilet înainte de a-şi pune capăt zilelor. Tânărul şi-a cerut scuze părinţilor pentru gestul făcut, a cerut ca nici unul dintre colegii de şcoală să nu vină la înmormântarea sa şi a lăsat numărul de telefon al unei fete, care să fie contactată.

 

Cadavrul elevului, găsit de un copil de zece ani

Băiatul este din comuna Todireşti şi stătea în chirie de câteva luni de zile într-o casă de la ieşirea din Suceava spre Plopeni. Macabra descoperire a fost făcută de un copil de zece ani, fiul gazdei la care locuia tânărul.

Copilul ne-a povestit cum a forţat intrarea în camera băiatului şi a dat peste acesta atârnat de o funie legată de grinda din apropierea uşii. În cameră, calculatorul era deschis, muzica fiind auzită din interior toată noaptea. Imediat a fost anunţată poliţia, în jurul orei 8.30, oamenii legii şi medicii ajungând la faţa locului. Aceştia din urmă nu au putut decât să constate decesul, tânărul fiind mort de câteva ore.

Cornelia Daneliuc, femeia la care stătea în gazdă sinucigaşul, era în stare de şoc.

„Am stat cu el de vorbă aseară (n.r. sâmbătă seara), era ca de obicei, un copil cuminte şi tăcut. Nu ştiu ce o fi fost în capul lui”, plângea femeia, care nu îşi mai găseşte curajul să intre în camera în care s-a sinucis băiatul.

Şi o vecină de vârstă apropiată cu tânărul ne-a povestit că a stat cu acesta la o ţigară sâmbătă seară şi nu a observat un comportament ieşit din comun la acesta. Totuşi, se pare că tânărul avea probleme, oamenii vorbind despre încă o tentativă de sinucidere a acestuia, cu ani în urmă.

 

Probleme cu notele

Cozmin Gheorghe T. era în clasa a IX-a, deşi avea deja 17 ani. Unul dintre profesorii săi, care a dorit să-şi păstreze anonimatul, ne-a spus că elevul avea probleme mari la învăţătură. Avea mai multe obiecte la care era în situaţia de a rămâne corigent şi catalogul său este plin de absenţe. Risca să rămână repetent şi nu este exclus ca acesta să fie motivul pentru care şi-a pus capăt zilelor. De asemenea, după cum reiese din bilet, nu se înţelegea deloc cu colegii de clasă. Dirigintele băiatului, profesorul Ioan Gavrilă Braicu, a preferat să nu vorbească foarte multe despre elevul său, invitându-ne astăzi la o discuţie pe această temă. Poliţiştii au stabilit că în cauză nu există suspiciuni cu privire la moartea băiatul, fiind vorba, în mod cert, despre o sinucidere.

Acest caz vine exact la o săptămână de la o altă sinucidere în rândul elevilor. Atunci, un băiat şi o fată, şi ei elevi de liceu, s-au aruncat în râul Suceava, tânărul murind înecat.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Elev de 17 ani, găsit spânzurat de grindă, în casă.
 Vizualizări articol: 1332 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.50/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.5 din 12 voturi
Elev de 17 ani, găsit spânzurat de grindă, în casă3.5512

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Sindromul sinuciderii trimis de
( 2 iun 2008, 10:17:23
ce au adolescentii astia? parca ar fi infectati cu "boala sinucidere". nu e o rezolvare sa-ti iei viata. nu vreau sa judec, dar....nu merita sa te sinucizi pentru nimic. si ce daca ramai repetent? viata merge inainte si cu bune si cu rele. dar, in cazul in care acesti adolescenti nu au parinti intelegatori, comunicativi, care sa-i faca sa simta ca au un scop important in viata, e clar ca se ajunge aici. bine, a fi intelegator nu inseamna ca permiti copilului orice, dar cu ceva intelepciune poti sa-ti ajuti copilul. nu incurajez nici o slaba pregatire scolara, dar uneori cred ca si profesorii gresesc. daca ai o materie care nu este pentru examen, la ce lasi elevul repetent sau corigent? hai, il bati un pic la cap, sa scoti totusi ceva d la el, da nu pana il lasi repetent. din cauza asta multi elevi si-au luat viata. daca e obiect de examen, sa spunem ca merita lasati repetenti, desi nici asa nu vad rezolvare, nu se cheama asta pedagogie, zic eu. cred ca elevul trebuie ajutat.
1.1  RE: Sindromul sinuciderii trimis de
( 2 iun 2008, 11:17:38
toate disciplinele sunt pt. examen caci la examenul de Bac elevul are de ales din mai multe pachetet mai multe discipline pt. Bac ,si apoi e liceu teoretic daca vrea sa faca doar 2 discipline atunci sa mearga la profesionala .nu mai improscati in profesori cu noroi .parintii sunt cei care abandoneaza copii pt. a pleca in strainatate la munca fara sa se gandeasca la ce inseamna asta pt. copii lor.draga laura doar 10 clase sunt obligatorii .daca nu mai poate se retrage nu se spanzura.si apoi din ce am citit lipsea foarte mult de la scoala deci...
1.2  RE: Sindromul sinuciderii trimis de
( 2 iun 2008, 13:58:05
la noi,tot ce nu trebuie este pentru examen, nu va suparati. cum puteti spune ca toate sunt pentru examen? si nu am improscat in profesori, chiar ii respect, doar ca pedagogia nu se aplica cu parul,intelegeti? profesorul adevarat este acela care stie sa salveze un copil de la repetentie sau coringenta oferindu-i si cunostinte cu care...elevul ramane, nu moca, ati priceput? repet, in caz ca nu ati citit bine: nu incurajez o slaba pregatire scolara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1.3  RE: Sindromul sinuciderii trimis de
( 2 iun 2008, 18:29:11
Laura draga spun asta pt. ca e adevarat asta nu inseama ca e si bun sistemul nostru de invatamant dar la final ei au de ales pt. bac din mai multe pachete cu discipline unde se regasesc aproape toate disciplinle studiate in cei 4 ani de liceu. si apoi nu te supara dar daca elevul nu vine la scoala cum il poate ajuta profesorul sa se salveze de repetentie????
1.4  RE: Sindromul sinuciderii trimis de
( 3 iun 2008, 06:19:41
BRAICU!!!Asta trebuia de mult sa fie dat afara de la acel liceu!!!!Eu il cunosc pe Lucian Stanciu care a luat o bataie de nu sa vazut,la prins profu in spatele salii de sport ca fuma si la chemat in camera din sala de sport unde la batut ca un salbatic,atunci era Iuzic director shi cu toate ca acesta a venit cu maicasa la scoala si cu certificat medico legal nu sa facut nimic impotriva lui Braicu,pun pariu ca si dirigintele are o vina mare,daca erai de la tzara si te prindea ca fumezi te batea de nu stiai cum te cheama,Stanciu de frica a zis ca e din Radautzi si de aceea a furato .Asta crede ca tarani sunt de o speta mai joasa .Cand iesea cu maicasa de la director in fata scolii Braicu intra cu masina si la vazut.. si foarte flegmatic cu geamu jos a strigat la Lucian:bai ala din Radautzi ,vino la mine``atunci asta de frica ia zis lui maicasa ca uitel pe ala care ma batut..a urmat un taraboi ca nu stia pe unde sa se ascunda !!!A promis ca pune vb pt (atestat) diriginte era Pop Luminita
1.5  RE: Sindromul sinuciderii trimis de
( 3 iun 2008, 08:34:25
s-ar putea sa ai dreptate si o parte din vina sa o aiba dirigintele braicu .e un om rau.
2.   Sindromul sinuciderii trimis de
( 2 iun 2008, 10:20:33
ca sunt elevi nesimtiti pe care,oricat i-ai ajuta nu vor si nu vor, asta este o alta problema. dar se poate si fara sa se recurga la repetarea anului. stim cu totii ca de multe ori situatia scolara au impins pe unii elevi spre sinucidere
2.1  RE: Sindromul sinuciderii trimis de
( 2 iun 2008, 10:31:10
corectez: "situatia scolara A IMPINS....."
2.2  RE: Sindromul sinuciderii trimis de
( 2 iun 2008, 18:31:13
sunt obligatorii 10 clase asa ca cine nu poate se opreste aici.sunt si clase de profesionala .nu trebuie sa termione toata lumea 12 clase mai laura
3.   Dumnezeu sa il ODihneasca in PACE trimis de
( 2 iun 2008, 10:29:25
Un foarte bun coleg a plecat dintre noi....Dumnezeu sa'l Odihneasca in [aceTrandafir Cosmin
3.1  RE: Dumnezeu sa il ODihneasca in PACE trimis de
( 2 iun 2008, 10:39:25
elevul trebuia ajutat
4.   Pentru comentatori trimis de
( 2 iun 2008, 10:43:09
ajutati de un psiholog, da, dar nu altfel.Ce facem atunci, ii trecem clasa pentru ca sunt bota , chiulesc , sunt obraznici si impertineti, doar pe motivul ca "altfel ma sinucid?"

5.   Psiho trimis de
( 2 iun 2008, 10:52:03
Exista cate un psiholog in fiecare scoala/liceu din Suceava?
5.1  RE: Psiho trimis de
( 2 iun 2008, 11:18:37
da.
5.2  RE: Psiho trimis de
( 2 iun 2008, 11:22:51
Daca ne gandim doar la situatia scolara si la problemele de adaptare ( aproape imposibil de trecut cu vederea de catre diriginte sau chiar de catre unii profesori ), acest elev ar fi trebuit sa fie "sub supraveghere", ca sa zic asa. Mi-ar place sa stiu ce a facut, ce a notat, cui a cerut ajutorul psihologul liceului respectiv in acest caz.
6.   Dumnezeu sa-l ierte trimis de
( 2 iun 2008, 11:04:07
degeaba sunt psihologi in scoala...poti avea tu o gramada de probleme daca nu ai curaju de a te prezenta la psiholog ...degeaba ..... Dumnezeu sa-l ierte! dar nu se merita din cauza scolii sa-ti iei viata... viata si sanatatea ta este mult mai importanta .... dar sunt si profesori care nu tin cont de problemele de sanatate pe care le ai ..si chiar nu le pasa ca viata ta este in pericol ... in unele cazuri....
6.1  RE: Dumnezeu sa-l ierte trimis de
( 2 iun 2008, 14:37:32
Pshihologii de liceu sunt cei mai slabi pregatiti, scursurile care nu-si gasesc posturi normale apeleaza la pile si se angajeaza pe la aceste licee.
6.2  RE: Dumnezeu sa-l ierte trimis de
( 2 iun 2008, 21:06:23
Mai, oameni, buni, primii care au nevoie de psiholog(sau de psihiatru...) sunt parintii; cei care pleaca,in strainatatzuri sau pana in dormitor si adoarm lasandu-si copilul de un an in cada k sa-l gaseasca inecat(vezi stirile tv). Totusi, pana la psiholog si exceptandu-i pe parinti(care erau la distanta-am inteles ca baiatul statea in gazda) cine se intalnea mai mereu cu baiatul?...Nu a dat de banuit tacerea lui celor care il stiau? Si de la fapta care s-a petrecut pana la polemicile de natura religioasa, dragii mei... ... ...
7.   Dumnezeu sa-l ierte trimis de
( 2 iun 2008, 11:09:56
ce-a fost in capul tau ?sad
8.   Inconstienta trimis de
( 2 iun 2008, 11:13:25
Sinuciderea este cel mai necugetat lucru pe care il poate face un om,mai ales un adolescent.Bineinteles ca dupa ce moare un adolescent apar si remarcile : "trebuia ajutat" "exista psihologi in licee?".Nu avea nimeni de unde sa stie ce are de gand respectivul baiat.
8.1  RE: Inconstienta trimis de
( 2 iun 2008, 11:24:39
Elevule, tu citesti ce spui? Ti se pare a fi o remarca nelalocul ei "exista psihologi in licee?" ( apropo, e intrebare, nu remarca ) ?
8.2  RE: Inconstienta trimis de
( 2 iun 2008, 12:02:34
ma SONICE, psihologul nu poate...ajuta daca persoana (pacientul) nu...colaboreaza cu el !!!

poti intelege acest.... lucru numai daca stii ceva din....domeniul acesta !!!

daca nu exista...colaborare, atunci psihologul poate fi....inteles de catre....pacient ca fiind un....URMATOR DUSMAN !!!

aici in ....specila e vina parintilor si lipsa unei campanii (prin televizie , brosuri , sedinte , ziare , etc, etc ) de prevenire a acestor....DEVIATII care cu parere de rau e din ce in ce mai ...acuta in toata lumea....

dragul meu , aceasta face parte din....evolutie , care din pacate din acest punct de vedere , este o evolutie...DEVIATA !!
9.   AM SPUS SI-O MAI SPUN...... trimis de
( 2 iun 2008, 11:24:49
esecul copiilor este si esecul...parintilor , precum succesul copiilor este si succesul ...parintilor .

pshihologul chiar daca exista in scoala , tot n-ar face ...nimic.

nici un psiholog nu poate fi mai...aparopiat decat un ...prieten , dar baiatul nu avea...prieteni !

deci daca nu sa ...destainuit...prietenului sau prietenei despre...greutatile lui , ca sa nu mai spun de parinti , sub nici o ...forma psihologul nu avea...sansa sa-l....descifreze !

psihologul ajuta ...atunci cand exista...colaborare !

aici nu poate fi vorba de...colaborare !

singurul care-l putea cat de cat sa-l...ajute ar fi fost...dirigintele , pentru ca stia de...greutatile de la scoala .a anuntat dirigintele parintii , a incercat sa se ...contacteze cu ei ?

dirigintii ar trebui un pic...specializati , multi copii isi pun capat zilelor din cauza...scolii .
10.   ???? trimis de
( 2 iun 2008, 13:40:36
Sper ca nu a aparut "moda" EMO in Suceava... Doamne fereste!!!crying(
11.   SARMANII PARINTI trimis de
( 2 iun 2008, 14:19:43
PARINTII AU FACUT EFORTURI DEOSEBITE SA MEARGA LA SCOALA,SI ACUM.

PROFESORI CARE PE ULTIMA SUTA DE METRI IN LOC SA DEA O SANSA ELEVILOR MAI INRAUTATESC SITUATIA PENTRU A SPERIA SI MAI TARE ELEVII.UNII AU SATISFACTII DEOSEBITE CAND II VAD CORIGENTI LA MAI MULTE OBIECTE SI CHIAR REPETENTI.
12.   Greseala e in gimnaziu trimis de
( 2 iun 2008, 14:40:45
Pentru ca acolo acesti elevi cu evidente probleme sunt PREMIANTI pe cartofi, carne cas, etc. Odata ajunsi la licee in oras, se vede efectiv diferenta si ajung, poate si din faptul ca nu sunt supravegheati de parinti, sa ramina corigenti. La intrebarea cum au reusit sa ia capacitatea e simplu de raspuns: prin scrierea dupa dictare sau chiar spaga.
13.   Fie ca viata de apoi sa-i aduca linistea dorita trimis de
( 2 iun 2008, 15:01:53
Doamne ce grozavie ! Parinti incurajati copii sa vorbeasca cu voi, deveniti cei mai buni si intimi prieteni pentru ei comunicand cat mai mult si mai bine. Incurajati-i sa va spuna toate lucrurile bune, dar mai ales pe cele rele si explicati-le ca exista intotdeauna solutii. Consider ca sa-ti iei viata este infinit mai greu decat sa infrunti realitatea. Am avut un vecin care si-a pus capat zilelor. In ultima saptamana de viata a fost mereu in preajma noastra si a jucat in fiecare zi fotbal cu copilul. Cand s-a intamplat nefericitul evenimet nu am incercat sa ascund motivul **** acestui vecin. Am mediatizat acest eveniment in randul prietenilor copilului meu explicandu-le ca solutia aleasa de acest vecin a fost cea mai nefericita. Si la aceasta ora copilul explica tuturor ca e cea MAI MARE PROSTIE PE CARE O POATE FACE UN OM si ma intreaba mereu ce-o fi fost in capul lui. Mare pacat de acesti copii !
13.1  RE: Fie ca viata de apoi sa-i aduca linistea dorita trimis de
( 2 iun 2008, 17:09:30
atat noi cat mai ales presa ar trebui sa joace un rol in a preveni astfel de fapte. Dar cum sa le cerem asta la ziaristi cand nu vor mai putea vinde pe bani buni stiri de astea groaznice. Oare cei ce mai despica firul in zece, de ce, din cauza cui etc., poate mai iese o stire de senzatie, au suflet???- oare nu-si inchipuie ce soc a avut copilul ala care l-a gasit, ce soc e in randul colegilor de buna credinta care nu pot merge la inmormantare, ca A SCIRS CINE A SCRIS O TAMPENIE, acest gen de oameni ar trebui sa-si imagineze ca cineva cunoscut e spanzurat si ar trebui pusi sa-l priveasca vreo 15-20 minute si atunci vor gasi raspunsuri la intrebarile lor care nu-si au rostul. Rostul lor, a psihologilor si a altora, chair a noastra a tuturor e sa facem cunoscut ca sinuciderea e ceva INACCEPTABIL SI DE NEIMAGINAT. nu asa trebuie sa se termine viata. Dumnezeu sa-l ierte si sa ne ierte.
14.   NU CRED CA EXISTA DUMNEZEU. trimis de
( 2 iun 2008, 15:57:22
O VIATA INTREAGA M-AM RUGAT SI NU M-A AUZIT.CEI LA CARE LE-AM FACUT BINE MI-AU FACUT RAU. ACUM AM AJUNS UN OM RATAT.POATE VOI FI URMATORUL DESPRE CAE SE VA SCRIE IN ZIARE.

TIMP E 30 DE ANI M-AM RUGAT..DACA ERA D-ZEU POATE MA AUZEA..

15.   Sinuciderea nu e o scapare trimis de
( 2 iun 2008, 16:20:01
pt ce ai ajuns la asa ceva?se putea rezolva chestia asta...si absentele...sunt atatia elevi in situatia ta...dar nu si`au luat zilele...acu nu mai esti...d`zeu sa te odihneasca...de la surioara ta...:((
16.   Re: Va contrazic trimis de
( 2 iun 2008, 16:24:09


Se spune ca cei care se arunca de la inaltime descopera in timpul caderii solutii la toate problemele lor, mai putin la una...

Si nu vad ce legatura are asta cu Dumnezeu...
17.   Pt. cel de la nr.23 trimis de
( 2 iun 2008, 16:48:02
Am scris un mesaj pentru tine, dar am fost cenzurata si nu mi l-au postat. Oricum mai incerc odata si te rog citeste in Biblie la Exodul cap.20, cele 10 porunci si vei sti de ce Dumnezeu nu te-a ascultat. Inchinarea la idoli este lucrul de care Dumnezeu se supara foarte tare. Pocaieste-te la o biserica neoprotestanta si vei fi un om fericit.Nu scriu mai mult ca iar ma cenzureaza si nu se mai posteaza mesajul.
17.1  RE: Pt. cel de la nr.23 trimis de
( 2 iun 2008, 18:26:16
la ce te referi cu chipul cioplit. nu m-am referit sa se inchine la spanzurat ci doar sa vada ce groaznic e poate ai gresit numarul

sunt o buna crestina
17.2  RE: Pt. cel de la nr.23 trimis de
( 2 iun 2008, 19:31:13
Ma pis pe poruncile tale.
18.   ....:( trimis de
( 2 iun 2008, 16:56:07
sinuciderea nu e o scaparesad pacat de el ca era un baiat bun si un prieten adevaratsad Dumnezeu sa il iertesad
19.   Nu cred. trimis de
( 2 iun 2008, 17:14:00
daca ar fi d-zeu ar fi pt. toata lumea indiferent de confesiune...probabil nu este.sau daca este nu vrea sa ajuta pe toata lumea.in cazul asta nu-l putem numi parinte.un parinte da la toti copii la fel si nu=i place sa-i vada suferind.

ani la rand am crezut ca exista pana intr-o zi cand mi-am dat seama c-au trecut 30 de ani de cand ma rog degeaba.

20.   Exista Dumnezeu trimis de
( 2 iun 2008, 17:30:24
Pentru cel care crede ca nu mai exista D-zeu, as vrea sa-i spun urmatoarele: daca tot ai ajuns pina in faza aceasta inseamna ca nu mai ai nimic de pierdut, asa ca decit sa-ti iei zilele care sunt un dar asa de minunat de la D-zeu, mai bine cauta ultima solutie, aceea de a te apropia si mai mult de El, pocaindu-te (ce pierzi??). Incearca si du-te citeva duminici la Biserica Penticostala din Obcini si ai sa auzi acolo cuvinte din partea lui D-zeu care iti vor vorbi chiar tie, prin predici, prin cintari, prin programul pe care il vei vedea acolo si sunt sigur ca inima ta va vibra si nu vei mai dori sa mori. Te rog incearca, nu ai nimic de pierdut si nimeni nu-ti va reprosa nimic, nu-ti va cere nimeni nimic in schimb.
21.   Pt.citititori trimis de
( 2 iun 2008, 17:46:58
baiatul asta avea o problema legata de emo.De emotia fireasca a caderii unui corp suspendat , de la o anumita greutate, daca iti lungeste gitul cu ceva daca te spanzuri la cei 56 Kg. si daca vei supravetui esti cel mai benga din LICEU....Eu m-am spanzurat odata voi puteti sa o faceti..?Problema e dureroasa , ca a plecat fara sa ne spuna cum e!!!!!!
22.   Exista Dumnezeu trimis de
( 2 iun 2008, 18:01:14
Nu vreau sa intru in polemica. Ai tot dreptul sa te simti asa, te cred, daca spui ca timp de 30 de ani te-ai rugat. Eu cred (si e doar o parere, nu ma dau intelept, doamne-fereste),ca nu te-ai rugat cum trebuie sau nu ai indeplinit unele porunci si mai ales primele doua. Nu numai tu patesti asta, milioane de oameni nu implinesc primele doua porunci pentruca nu citesc Biblia. Deci din nestiinta oamenii comit cea mai mare greseala fata de D-zeu si tot noi oamenii avem pretentii. Dumnezeu vrea ascultare, ca si un parinte, vrea totusi ca sa fie ascultat, nu? Incearca si ai sa vezi ca se poate. Domnul Isus daca nu iubea pe toata lumea la fel nu se lasa crucificat, numai ca multi nu-L inteleg. Citeste mai mult Biblia si daca nu intelegi ceva intreaba un pastor care te va lumina. Iti doresc sanatate si numai bine. Sa te ajute D-zeu.
23.   Exista Dumnezeu trimis de
( 2 iun 2008, 18:09:10
Dumnezeu exista pt. toata lumea, indiferent de confesiune. El exista si gata. Numai ca problema este a noastra. Confesiuni sunt multe si de aceea noi trebuie sa cautam calea cea mai adevarata spre El. Si nu-i greu deloc. Biblia este acum din belsug, aproape orice familie are una in casa, numai ca nu e citita si mai ales nu-i citita cu atentie. Cind omul da de un pasaj mai de neinteles o abandoneaza crezind ca nu-i pentru el ci numai pentru popi. Mare greseala. Si trebuie citit mai ales Noul Testament, dar si primele carti din Biblie, anume: Facerea si Exodul. Aici sunt multe lucruri interesante si de crezut. Apoi, Noul Testament, care iti indreapta viata dupa a lui Isus Hristos. Succes.
23.1  RE: Exista Dumnezeu trimis de
( 2 iun 2008, 19:24:44
ce stii tu despre....NOUL TESTAMENT ?

stii poate ceea ce-a vrut sa ne...invete ?

stii tu diferenta dintre cele dou Testamente ?

poti sa ...talmacesti diferenta dintre...Testamente ?

stii tu ce inseamna..." indreapta viata dupa a lui Isus Hristos"????

cine stie.......poate ...."cunosti " si tu.....desertaciunea lumii !!!

sa-ti dea...Domnul....cunoastere !!
24.   PT CINE MAI ESTE? trimis de
( 2 iun 2008, 18:48:21
sa merg la ce biserica?acolo majoritatea oamenilor au bucurii se lauda cu realizateile lor numai ca sa-ti arate cat esti de ratat.

iesi de acolo cu ochii plini de lacrimi si vezi pe cei care ti-au facut rau ca le e bine iar tu esti un ratat.pot sa va spun ca m-am rugat...am stat ori in sir in genunchi si m0am rugat nu am lipsit de la biserica pana intr-o zi cand m-am iuitat in jurul meu si am vazut ca oameni care nu prea dau pe la bisirica au si concediu si duminici si sarbatori.si atunci te intreb eu :unde este dumnezeu.nu am cerut imposibilul am cerut ceea ce da la toata lume ...nu este.... e clar.bati la usa DACA NU TI SE DESCHIDE ORI NU E NIMENI ACASA ORI NU VREA SA-TI DESCHIDA..SUNT COINVINSA CA VOI CEI CARE SCRIETI SUNTETI FERICITI..POATE DACA ESTE PE VOI VA VEDE...PE MINE NU.DE CE SA INSUIST.AJUNGE 30 DE ANI.

24.1  RE: PT CINE MAI ESTE? trimis de
( 2 iun 2008, 19:50:37
se ...vede ca n-ai habar de Biblie !!

un....CREDINCIOS nu inseamna...fericit in intelesul cuvantului !!!

daca ai fi citit macar....Noul Testament ai fi stiut ce soara le-a prezis IISUS (ISUS) ucenicilor sai !!!

daca ai fi ...citit Vechiul Testament ai fi stiut soarta apostolilor !!

dar TU nu cunosti.....ADEVARATA CREDINTA !!

nu e vina ta , e vina celor care te-au invatat asa zisa ...credinta pe care ai...practicat-o !!!

DUMNEZEU II INCEARCA NUMAI PE CEI CARE-I....IUBESTE !!!

NU DEGEABA A SPUS CA...IMPARATIA CERURILOR APARTINE....COPIILOR SI SARACILOR !!!

cine citeste....sa inteleaga !!

ps. necazul aduce.....RABADARE , rabdarea aduce....CUNOASTERE, cunoasterea aduce...INTELEPCIUNE , intelepciune aduce......CREDINTA !!!

DOMNUL SA TE LUMINEZE !!!
25.   Te vei convinge trimis de
( 2 iun 2008, 19:24:04
Stiu ca iti este greu. Am trecut si eu prin mari incercari si sa stii ca la un moment dat am cazut si eu la fel ca tine dar nu m-am lasat. Tu nu trebuie decit sa iti vezi de viata caci pe cei care ti-au intors spatele ii va judeca cindva tot D-zeu. Nimeni nu pleaca de pe pamintul acesta pina nu plateste raul facut. Si depinde la ce fel de biserica mergi. Daca ai citit mesajele de mai sus cred ca ai inteles ca trebuie sa mergi intr-o altfel de biserica (numai nu ortodoxa).Sa ma ierte toti ortodocsii dar nu am ce face, trebuie sa spun adevarul. Acolo sunt chipuri moarte care nu te ajuta cu nimic (nu pot sa-ti faca nici un bine ), sunt ca niste fotografii de care esti sigura ca nu au viata, tot asa si icoanele. Draga mea, pocaieste-te si ai rabdare ca si Isus a avut. Merita, sa stii. Si nu merita sa dai satisfactie dusmanilor cind vor veni la inmormintarea ta. Sfideaza-i traindu-ti viata frumos si cu demnitate.
25.1  RE: Te vei convinge trimis de
( 2 iun 2008, 19:28:14
iti lauzi...."malaiul" , dar ai "malai" de....prosta calitate !!

ai dreptate ca...."malaiul " tau e mai ...bun ca altul , dar .....TOT NU-I DE CALITATEA CERUTA !!!!

am crezut ca stii....TAINA CREDINTEI , dar acum m-am convins ca ....N-O STII !!!!
25.2  RE: Te vei convinge trimis de
( 2 iun 2008, 19:34:02
ps. ai spus ca : "Nimeni nu pleaca de pe pamintul acesta pina nu plateste raul facut" !!!

poti sa platest pe pamnat raul...facut !!!!!

prin credinta lui....ISUS (IISUS) !!!

dar tu esti...orb si pe langa faptul ca singur te....ratacesti , mai tragi si pe altii dupa tine !!!!

vai , vai , vai...... !!!

nu-L.....desfiinta pe ISUS ca vei fi si tu .....DESFIINTAT !!!

DOMNUL SA TE LUMINEZE !!!
26.   Nu semerita trimis de
( 2 iun 2008, 19:34:13
Nu se merita sa dai satisfactie celor care ti-au intor spatele. Intoarce-le si tu lor.Gindeste-te cit rau poti provoca celor care te iubesc. Serios. Si sunt sigura ca sunt in jurul tau si persoane care te iubesc si nu merita sa le rupi inima.
27.   Nu trebuia sa faci asta trimis de
( 2 iun 2008, 19:48:48
dumnezeu sa te ierte si sa aiba grija de tine sper ca pe noi sa ne primesti sa te conducem pe ultimul drum adio cosmin

28.   Care-i problema ta? trimis de
( 2 iun 2008, 20:10:26
Temida, care-i problema ta? Eu nu am iesit la atac impotriva comentariilor tale anagramate si suspendate. Eu cred ca tu ai mare nevoie de ajutor. Daca nu esti in stare sa dai un sfat celor care sunt in situatii disperate, mai bine ajuta-te pe tine ca si asa te dai inteleapta, dar vai de capul tau. Te compatimesc si asta nu o spun numai eu. Am mai citit comentarii impotriva ta. Asa ca vezi-ti de treaba ta. Mai mult nu mai comentez cu tine niciodata ca nu meriti. E singura si ultima data.
28.1  RE: Care-i problema ta? trimis de
( 2 iun 2008, 20:21:28
eu nu caut....lauda lumii !!!

pentru ca sa ma ....compatimesti daca eu nu caut lauda .....voastra ????

ISUS cand invata pe oameni ADEVARATA CREDINTA , tot iesea la...."atac" ???

oare acei...Izdraeliti , nu-I spuneau lui ISUS cand era pe...cruce : AJUTA-TE PE TINE MAI INTAII ???

LAUDA LUMII E...DESARTA !!!

dar tu nu....intelegi , pentru ca-n inima ta este...venin si venin iti curge prin....vene si vreau doar sati dau un....sfat prietenesc : AI GRIJA CA ACEST VENIN SA NU TE.....OTRAVEASCA !!

DOMNUL SA TE....LUMINEZE !!
28.2  RE: Care-i problema ta? trimis de
( 2 iun 2008, 20:29:54
greseli de mai sus :

AM VRUT :"... pentru ce ma compatimesti ..." , "...nu-i spuneau lui ISUS..." .

scuze pt greseli , dar am pus o bucata de...oaie in oala si vreau sa fac un...bors si ma cam...grabesc .

SCUZE.....
28.3  RE: Care-i problema ta? trimis de
( 2 iun 2008, 21:29:33
Esti dusa cu pluta rau.....
29.   Oricum mai dai omului si bine nu numai rau trimis de
( 2 iun 2008, 20:13:17
stiti voi cum si-a batut dumnezeu joc de mine?cand n-am rugat mi-a aratat si apoi mi-a luat si numai mi-a frant inima.voi nu stiti ce inseamna sa te doara sufletul.sa simti ca te arde caND VEZI CA TOATA LUMEA SE BUCURA SE \I SE LAUDA CU REALIZARILE LOR.....REALIZARI LA CARE POATE AI AJUTAT SI TU.

ASTA NU VEDE D-ZEU.STITI VOI CE INSEAMNA SA NU AI O ZI IN CARE SA NU PLANGI?SA MANANCI INDOIT CU LACRIMI?

SIGUR NU STITI.....

29.1  RE: Oricum mai dai omului si bine nu numai rau trimis de
( 2 iun 2008, 20:25:20
INVIDIA TE...MANANCA !!

ESTI UN SLUJITOR A LUI...MAMONA !!!

dar nu cred ca ma...intelegi ce-am vrut sa-ti ...transmit !!

intreabal pe...XXX cine-i ...Mamona !!!

poate macar asta ...stie.
30.   TU NU SATII CE INSEAMNA SA-SI BATA LUMEA JOC DE TI trimis de
( 2 iun 2008, 20:46:56
DACA ERAM INVIDIOASA NU AJUTAM PE NIMENI SI ACUM ERAU ALTII IN LOCUL MEU IAR EU ERAM FERICITA.STII CE INSEAMNA SA FII BOLNAVA SI SA TE JIGNEASCA SI SE TE BRUSHEZE TOATA LUMEA PE MOTIV CA ESTI SINGURA.SA-TI SPUNA TOATA LUMEA CA TRAIESTI DEGEABA..ASTEA M-AU FACUT SA NU MAI CRED IN ACEL DUMNEZEU CARE POATE PE VOI V A AJUTA....

31.   Las-o pe temida trimis de
( 2 iun 2008, 21:02:27
Las-o in pace pe Temida ca bate cimpii. Nu-i mai da importanta. Si eu am trecut prin situatii asemanatoare (sigur nu chiar la fel ca ale tale) si tot asa spuneam si eu ca nu mai pot, plingeam, eram disperata. Si intr-o zi, singura fiind acasa, m-am plecat pe genunchi, cu capul la podea si am plins foarte tare catre D-zeu si i-am zis ca eu de-acum inainte ii las pe umerii Lui povara mea ca pt.mine e prea grea. I-am zis: "Doamne, du-o Tu ca eu nu sunt in stare". Dupa ce m-am ridicat (sigur cred ca am stat acolo o ora si am plins intr-una), mi-am zis ca de-acum eu nu voi mai avea grija, ca stiu ca D-zeu intr-o zi va rezolva lucrurile. Problema noastra este ca noi vrem ca rezolvarea sa vina si repede. Nu se poate. Trebuie sa lupti si tu, cu metodele care se impun (poate legea te ajuta, nu stiu). Trebuie sa incerci sa lupti.Poate te-ar putea ajuta un avocat. Zic si eu, nu stiu. Dar nu te lasa. Si fara ura, ca ura te doare mai tare. Poate merita.
31.1  RE: Las-o pe temida trimis de
( 2 iun 2008, 21:29:17
XXX am sa-ti spun un....ADEVAR !!!

acum dupa peste 2000 de ani dac'ar veni ISUS , tot L-ati fi ....rastignit !!!!

tu ai fi unul dintre primii care ar fi....aruncat cu piatra !!

DUHUL SFANT sa-mi fie ...MARTOR la ceea ce ti-am...spus !!!

dar ca sa nu cazi in....depresie ca multi altii , pot sa-ti spun ca mare ar fi.... multimea celor care ar face ca tine !!!

ba inca mai...mult rau ar pati...acum !!

ADEVARAT iti...spun ca toti ar...arunca cu piatra (si nu numai) , indiferent de...credinta (popa , pastor, pocait , martor lui IEHOVA , sambatas , evreu ,catolic, etc etc ...

ADEVARAT VA SPUN .... !!!

MARTOR MIE....DUHUL SFANT !!!
32.   Raspuns pt MAMONA ESTI TU TIMIDA trimis de
( 2 iun 2008, 21:09:54
si...pacatosii..ajuta !!

dece daca ajuti pe cineva , cauti ....LAUDA LUMII ?

cauti LAUDA LUMII pentru ca ...iubesti cele....lumesti mai mult decat cele...ceresti !!

dar nu-ti fa compecse c-ai fi un caz...izolat !!

si eu nu ma pot....abtine placerilor lumesti !!

numa ca intr noi e o....MARE-MICA DIFERENTA !!!

tu faci rau si sustii ca-i...bine si eu fac rau si stiu ca-i....RAU !!!

eu cand ma rog , IL rog pe dumnezeu sa ma....ierte , iar tu cand faci...rau in rugaciunile tale te....lauzi LUI ca faci....bine !!

DOMNUL SA TE ...LUMINEZE !!
32.1  RE: Raspuns pt MAMONA ESTI TU TIMIDA trimis de
( 2 iun 2008, 21:33:18
Temido, esti de risul curcilor, chiar nu-ti dai seama ca ride lumea de tine? XXX are foarte mare dreptate. Lasa-ne, lasa-ne cu filozofiile tale dracesti!!
33.   ESTI SUYB ORICE CRITICA. trimis de
( 2 iun 2008, 21:39:23
NU AI AJUTAT TU OAMENII SI BISERICILE CATR LE-AM AJUTAT EU.NU AM ASTEPTAT RASPLATA PT ASTA AM ASTEPTAR SA-MI SE DEA CE ARE TOATA LUMEA O VIATA NORMALA.NU TE-AI RUGAT TU NICI UN SFERT CAT M-AM RUGAT EU PT.CA DACA AI STI CE-I SUFERINTA NU AI VB. ASA.YE ROG ABTINE-TE SA-MI DAI SFATURI.NU STII TRU CUM M-AM RUGAT RAURI DE LACRIMI MI-AU CURS DIN OCHI SI PANA LA URMA N=MI-AM DAT SEAMA CVA NU ESTE SAU NU VREA SA MA AJUTE SI AM RENUNTAT..

DIN ANUMITE PUNCTE DE VEDERE SUNT MAI LUMINATA CA TINE.
33.1  RE: ESTI SUYB ORICE CRITICA. trimis de
( 2 iun 2008, 21:47:46
esti ca...samantza (sambure) aruncata pe un...loc stancos ....... !!!!

incolteste...repede ca are putin...pamant , dar si repede se usuca cand da...soarele pentru ca n-are.... radacin adanci !!
34.   S,NU AVEA O SITUATIE FF REA trimis de
( 2 iun 2008, 22:41:01
SUNT CU SITUATII SI MAI RELE CARE PRIN MIJLOACELE CUNOSCUTE TREC CLASA.

SIGUR S-A VAZUT O SCHIMBARE DAR NIMANUI NU I-A PASAT DE EL.NU ERA CU BANI NU AVEA CE SA DEA SI A FOST INVINS.
35.   Interesant trimis de
( 2 iun 2008, 22:54:00
ma de acuma vad ca toti care au probleme incerca sa pun punct situatie in deces. eu unul nu ii inteleg daca te omori ce rezolvi? ca ii faci pe cei din jur sa sufere...!? si chiar dak ar fi avut note rele... nu cred ca trebuia sa faca acest gest ca in ziua de azi se pot rezolva multe.... Dumnezeu sa'l ierte si trasmit si eu mesaj la toti cei care citesc acest articol NU VA LUATI DUPA EI !! ganditiva la cei dragi ca vor suferii.....
36.   ... trimis de
( 2 iun 2008, 22:55:25
...nimeni nu te vrea cand esti sarac si din alta parte...rusine colegilor lui...si faza cu notele..probabil s-au adunat toate o data...dar nu cred k situatia scolara a fost decisiva in decizia pe care a luat-o...a fost sentimentul knd nu te baga nimeni in seama pt k toti au bani si figuri...si fata pe care o vrei nu te baga in seama..asa cred eu...oricum...e aiurea...s te sinucizi la 17 ani...cand ai toata viata inainte...e pacat:(..societatea in care traim impinge copii buni spre astfel d gesturi..
37.   Anti`emo trimis de
( 2 iun 2008, 23:28:04
Dumnezeu exista intr-adevar si asta poti sa-ti dai seama foarte usor mergand la Biserica. Si daca voi stati tolaniti pe perne si va uitati la slujba la TV si va credeti mari credinciosi,nu numai ca Dumnezeu nu va ajuta,dar e si un pacat.Si nu-ti pune dorinte exagerate,ci doar ce ai nevoie.Nu trebuie decat sa crezi,si totul vine de la sine.
38.   Dumnezeu sa-l ierte trimis de
( 2 iun 2008, 23:49:39
Cei care se sinucid sunt persoana fricoase ,persoane care nu au curaj sa infrunte realitatea.

Le-ar face bine sa vb cu un psiholog.Multi considera ca daca mergi la psiholog esti nebun.una e psihologu si alta e psihiatru.
39.   Pentru 23 va contrazic trimis de
( 3 iun 2008, 00:07:35
Te contrazic ca tu ai fi suferit mai mult decat alti oameni,nu te cred si spun asta in cunostinta de cauza.Daca ai asculta povestea vietii mele te-ai ingrozi si ti-ar fi rusine ca ai cartit in fata lui Dumnezeu.Nu pot sa scriu aici calvarul vietii mele cauzat de o boala crunta in tinerete cand eram tanara casatorita,divortul din cauza internarilor lungi si dese in spital,cresterea copilului sngura si f.bolnava.Acum imi cresc 2 nepotei,am muncit mult am suferit dar acum sunt si sanatoasa si fericita.Copilul meu acum este in doctorat,nepotii mei sunt cei mai buni din clasa lor,traim la New York dar cosmarul meu a trecut si nu am cedat nici un milimetru.Nu m-am indoit niciodata ca Dumnezeu nu exista,cand imi era mai greu si nu aveam bani numai nu vedeam mana lui Dumnezeu can imi punea bani in mana.Adevar va spun si sunt ortodoxa si ma rog si in biserica si acasa de pe internet iau rugaciuni si cantari bisericesti.Poate altii au suferit si mai mult ca mine dar sinuciderea nu e o solutie.
40.   Ba asta`ii of topic trimis de
( 3 iun 2008, 00:17:59
un baiat tocmai sa sinucis...sh voi in loc sa facetsi comentarii pe aest subiect..va conttrazicetsi k exista sau nu dumnezeu...
41.   Re pentru 23 trimis de
( 3 iun 2008, 00:22:34
Mai exista carma,mai exista destin,te rog sa te duci la un preot care sa-ti citeasca moliftele Sf. Vasile,la Dorohoi este un preot care face desfaceri de toate felurile de vraji,blesteme grele din parinti sau rude sau straini,dezleaga cununii,indepartarea duhurilor rele de langa tine sau casa ta.In Romania in zona Sucevei(eu sunt deloc din Botosani)sunt preoti cu har care te ajuta cu sfatul cu rugaciunile lor.Aici in NEW YORK nu avem acest privilegiu al bisericilor din Moldova incarcate Duh Sfant.Dumnezeu sa va lumineze gandurile tuturor.Dumnezeu sa-l ierte pe acest tanar.
42.   Nu este dumnezeu. trimis de
( 3 iun 2008, 07:57:40
tele
43.   Pacat trimis de
( 3 iun 2008, 08:26:54
si dobitocii astia de profesori din pacate eu am scapat ,nu mai am copii la scoala,dar sa nu se mai....pe ei pt.ce mai cer atatea de la bietii copii?si ii mai si forteaza sa "cumpere"ore ca ii lasa corigenti la niste obiecte de tot rahatul si se mai plang ca au salarii mici!unde sunt declarati banii aia de pe meditatii?si uitati-va la toti ce case au,etc..etc

cat despre braicu? nu se stie?marele spagar de la examenele de bac la sport pe langa ca e vai de mama lui se mai da si mare zbir!rusine invatamantului romanesc

44.   NU E DE PENSIE????DIRIGINTELE? trimis de
( 3 iun 2008, 08:42:43
S-A INTAMPLAT CEVA IN ACEL COLECTIV,DAR NU SE SPUNE NIMIC.

CHIAR NU S-A STIUT DE FIREA LUI MAI RETRASA?????SAU NU S-A VRUT A STI.CEILALTI PROFESORI DE ROMANA 4 ORE PE SAPTAMANA CHIAR NU S-A PUTUT FACE NIMIC SAU NU I-A PASAT NIMANUI.???UN OBIECT CA MULTE ALTELE MAI ALES PENTRU PROFESORII SI PROFESOARELE CARE NU AU COPIII LOR.
45.   Ti-am mai spus tu esti mamona. trimis de
( 3 iun 2008, 08:43:26
una ca tine voia sa ma trimita in manastire pt. ca asa o ajutam si pe ea sase mantuiasca.adica ea sa se bucure de viata iar altii sa sufere.

am facut droaie de rugaciun si molifte si nici eu nu mai stiu c e si totul degeaba.asta m-a facut sa cred ca nu mai este dumnezeu.sunt 30 de ani nu credeti ca trebuia sa fie o rezolvare?

46.   Esti in deruta trimis de
( 3 iun 2008, 13:46:44
Esti in deruta. Tocmai de aceea trebuie sa te indrepti cu rugaciunile catre D-zeu dar in mod corect, biblic si nu cu molifte si nici cu bani dati preotilor, ca ei iau banii si cu asta ramii. D-zeu nu poate fi cumparat cu nimic. El deja a platit pentru viata ta cu moartea Fiului Sau Isus Hristos. Deci nu mai dati bani preotilor ca va pierdeti timpul degeaba.
47.   ... trimis de
( 4 iun 2008, 16:51:17
chair si in articol se spun ca avea probleme cu invatatura......atunci de ce este vinovat il invonovatiti pe domnul braicu? cine ar fi trebuit sa invete domnul braicu sau el? si sa nu uitam ca a mai avut tentative de sinucidere si inainte!

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei