Peste 40 de suceveni au apelat la serviciile oferite în mini-sediul de primărie din Burdujeni, chiar din prima zi din care a fost deschis oficial.
După inaugurarea sa, vinerea trecută, clădirea, care, pe lângă Cantina de Ajutor Social, farmacie şi Poliţie Comunitară, adăposteşte şi o parte din cele mai importante servicii ale municipalităţii, a început să fie căutată de locuitorii cartierului Burdujeni, chiar de luni dimineaţă.
Cei mai mulţi dintre cei care au vizitat ieri clădirea au venit pentru a se înscrie în audienţă la primarul Sucevei, care se ţine, de astăzi, în fiecare marţi, de la ora 10.00 la 12.00.
Alţii au venit să îşi achite taxele şi impozitele locale, sau doar să se intereseze de serviciile de care pot beneficia în noul sediu, deschis aproape de ei.
Dacă unele servicii au avut căutare cât de cât, în schimb, la altele, nu a păşit nimeni în birourile unde a fost detaşat câte un om din Primărie, din cadrul departamentelor de fond funciar, urbanism, asociaţii de locatari, spaţiu locativ şi Apărare Civilă.
Numărul burdujenenilor care apelează la serviciile mini-primăriei va creşte în timp, când se vor obişnui cu prezenţa acesteia acolo, în mijlocul cartierului.
Până atunci, viceprimarul Angela Zarojanu consideră că mai potrivită ar fi amplasarea unui serviciu de registratură, care să preia cererile şi să le distribuie apoi serviciilor abilitate, în loc ca din fiecare serviciu să fie prezent câte un om, chiar de are treabă sau nu.
(20 mai 2008, 19:38:51