Zeci de mii de persoane din judeţ nu şi-au putut verifica gratuit starea de sănătate deoarece, din diverse motive, nu au intrat în posesia taloanelor medicale.
Ieri, purtătorul de cuvânt al Casei de Asigurări de Sănătate (CAS) Suceava, Anda Sălăgean, a anunţat că o nouă tranşă de taloane medicale care nu au putut fi înmânate destinatarilor a ajuns la sediul instituţiei, numărul acestor documente fiind până în prezent de 50.726.
Programare la medic, pentru analize gratuite
Anda Sălăgean a explicat că taloanele securizate din cadrul Programului naţional de evaluare a stării de sănătate a populaţiei sunt distribuite de la Bucureşti prin Compania Naţională Poşta Română direct către populaţie şi sunt returnate pe adresa CAS de către Oficiul Poştal Central Bucureşti, în cazurile în care beneficiarii nu au fost găsiţi la domiciliu sau nu le-au ridicat de la oficiile poştale.
„La nivelul instituţiei noastre, taloanele sunt scanate şi înregistrate pe baza codurilor numerice personale şi sunt înaintate persoanelor care le solicită.
Pentru buna desfăşurare a Programului naţional de evaluare a stării de sănătate a populaţiei rugăm persoanele care nu au primit talonul securizat în luna în care s-au născut să depună la sediul CAS Suceava o sesizare în acest sens, însoţită de o copie după CI/BI. La nivelul instituţiei noastre se va verifica existenţa acestor taloane şi le vom înainta persoanelor în cauză în vederea programării la medicul de familie”, a punctat Anda Sălăgean.