Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 8 apr 2008 - Anul XIII, nr. 83 (3764)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7742 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Probleme

Blocată în aeroport la Tokyo, din cauza unei agenţii de turism

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

O câmpulungeancă a fost blocată pe aeroport la Tokyo, din cauza unei agenţii de turism care nu achitat costul unui bilet de avion. Deşi şi-a achiziţionat bilet de avion dus-întors pe ruta Bucureşti - Tokyo, femeia a avut neplăcuta surpriză să constate că nu mai poate pleca din Japonia, deoarece agenţia de turism de la care aceasta a luat biletele de călătorie nu a transferat în conturile companiei aeriene contravaloarea biletului de revenire în ţară.

Femeia, care plecase în Japonia să efectueze un tratament medical, a rămas blocată în aeroport, funcţionarii nepermiţându-i să se îmbarce în aeronavă, spunându-i că zborul nu a fost achitat.

„Era într-o vineri după-amiază, urmau două zile de week-end, iar duminică doamnei îi expira viza de şedere în Japonia”, a declarat directorul OJPC Suceava, Elena Oanea.

Acesta a spus că, neştiind ce să facă, femeia a anunţat Autoritatea pentru Protecţia Consumatorului, instituţie care a sesizat OJPC Suceava în legătură cu această situaţie, având în vedere că biletele erau cumpărate din Câmpulung Moldovenesc.

 

S-a întors acasă pe banii agenţiei de turism

Directorul Oanea a spus că „imediat s-a dispus un control la firma din Câmpulung Moldovenesc, unde s-a constatat că societatea era, de fapt, intermediara unei alte agenţii de turism din municipiul Suceava, care nu ar fi efectuat transferul banilor către compania aeriană”.

Controalele OJPC au fost extinse şi la agenţia de turism din municipiul Suceava. Deşi reprezentanţii acesteia au susţinut că transferul banilor către compania aeriană a fost efectuat, ei nu au putut dovedi cu acte acest lucru.

„În cele din urmă situaţia a fost remediată, iar doamna în cauză a revenit în ţară pe cheltuiala agenţiei de turism sucevene”, a spus Elena Oanea.

Directorul OJPC Suceava a precizat că „pentru aceste nereguli, firma a fost amendată cu 1.000 de lei, iar la aplicarea amenzii s-a ţinut cont de faptul că, la intervenţia OJPC, reprezentanţii agenţiei au răspuns prompt şi au rezolvat situaţia”.

Potrivit Elenei Oanea, situaţia s-a creat din cauză că între firma de turism din municipiul Suceava şi cea din Câmpulung Moldovenesc nu era încheiat un contract de colaborare, iar clientul nu ştia care este răspunderea fiecărei firme şi care dintre ele se face vinovată de situaţia în cauză.

„Societatea tour-operatoare şi agenţia de turism detailistă au încheiat un contract de colaborare în anul 2004. Prin acest contract, agenţia tour-operatoare se obliga să pună la dispoziţia colaboratorului toate instrumentele şi condiţiile fizice necesare intermedierii vânzării de bilete de avion”, a mai declarat Elena Oanea. Cu toate acestea, contractul a funcţionat pe o perioadă de un an, după acea dată nefiind încheiat un altul.

Elena Oanea a spus că OJPC Suceava a extins controlul şi la firma din Câmpulung Moldovenesc, control care se află în curs de desfăşurare.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Blocată în aeroport la Tokyo, din cauza unei agenţii de turism.
 Vizualizări articol: 725 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Blocată în aeroport la Tokyo, din cauza unei agenţii de turism5.051

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Mirare trimis de
( 8 apr 2008, 13:37:58
Tanti eu zic ca a fost un semn de la Cel de Sus! La ce Dumnezeu te-ai intors in Romania? Ori esti plina de bani ori...! Pacat unii au asa ocazii si le dau cu piciorul!
2.   Nenorocitii !!! trimis de
( 8 apr 2008, 14:03:37
Ar trebui ca legile din Romania sa fie mai aspre. Ca de exemplu aceasta agentie ar trebui inchisa iar angajatul care a "uitat" sa vireze banii in cont ar trebui amendat in asa fel incat sa-l usture buzunarul pana la sfarsitul vietii lui.
3.   :)) trimis de
( 8 apr 2008, 16:46:55
din japonia de la``treaba``...sanky...tratame medical...alea se fac in europa,se stie ca sunt cele mai bune...acuma cine stie de ce tratament era vorba..cert este ca se spune ca``japonezele``au scumpit apartamentele la c`lung mold:)
4.   Parere trimis de
( 8 apr 2008, 18:46:17
Don'soara ALPHONSICA!!!! Altceva mai bun de scris nu ai gasit? Ceva de exemplu despre necazurile sucevenilor sau alte alea? Pe cine naiba crezi ca intereseaza ce a patit una care a platit biletul cu cartea de credit expirata? Cauta si tu subiecte mai interesante, FATA DRAGA!!!!!

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei