O elevă de la Colegiul Economic „Dimitrie Cantemir” din Suceava este câştigătoarea din luna martie a concursului naţional de eseuri din cadrul campaniei „ANPC Junior”, organizată de Autoritatea Naţională de Protecţie a Consumatorului.
Directorul OJPC Suceava, Elena Oanea, a declarat că „tema lunii martie s-a referit la eticheta produselor, considerată o carte de vizită a acestora, etichetă pe care consumatorii uită să o citească, iar copiii nu o înţeleg de cele mai multe ori”. Beatrice Colţun este elevă în clasa a XII-a la Colegiul Economic „Dimitrie Cantemir” şi a participat la concurs cu un eseu în care a transformat eticheta unui produs într-un personaj cu sentimente şi aspiraţii.
„Provocarea rămâne valabilă. În fiecare lună aşteptăm lucrările micilor consumatori, pe adresa de mail biroupresa@anpc.ro. Tema lunii aprilie este <Ştim pe ce dăm banii? Alegerea produselor>", a declarat directorul OJPC Suceava, Elena Oanea.
Concursul de eseuri organizat pe pagina de internet a Autorităţii Naţionale de Protecţia Consumarului se bucură de participarea elevilor din toată ţara, tineri care nu au studiat până acum acest domeniu, dar care ştiu ce înseamnă să fii un consumator informat.