Un sucevean a reclamat la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului că factura la căldură pe luna ianuarie este prea mică, şi că repartitorul a înregistrat mai puţine unităţi decât cele consumate.
Consumatorul a sesizat acest lucru la Protecţia Consumatorului şi a solicitat verificarea aparatului.
Inspectorii OJPC au dat curs reclamaţiei, iar directorul Oficiului pentru Protecţia Consumatorului, Elena Oanea, a spus că „reclamaţia era întemeiată, iar consumatorul a avut dreptate”.
În urma verificărilor a reieşit faptul că repartitorul a înregistrat 347 de unităţi în loc de 361, şi asta din cauză că aparatul era defect.
Elena Oanea a mai precizat că OJPC preia reclamaţiile din partea consumatorilor legate de repartitoare dacă acestea sunt defecte sau sparte. La OJPC nu se admit însă reclamaţii legate de modul de calcul al facturii, efectuat de firma care a instalat repartitoarele. Reclamaţiile referitoare la această problemă se trimit la Autoritatea Naţională de Reglementare a Serviciilor Comunale.
(15 mar 2008, 11:11:31