Poşta Română a lansat campania de colectare de fonduri pentru copiii diagnosticaţi cu Sindromul Down. Cei care doresc să se alăture acestei campanii pot achiziţiona brăţări de silicon din oficiile poştale din întreaga ţară. Preţul unei brăţări este de cinci lei, iar banii colectaţi, în jur de 180.000 de lei, vor fi donaţi Asociaţiei Caritas Bucureşti, membru fondator al Federaţiei „Reţeaua Organizaţiilor Sindromul Down din România” (FAROSDR), pentru construirea unui Complex Social de Servicii pentru Persoanele cu Dizabilităţi.
Campania „Există un drum către o viaţă normală”, iniţiată de Poşta Română, este susţinută şi de pilotul Adi Răspopa – vector de imagine - în cadrul Campionatului Naţional de Raliuri (CNR).
Pe lângă promovarea campaniei umanitare, al cărui logo va fi prezentat pe automobilul de concurs Suzuki Ignis S1600, la prima etapă a CNR 2008, Adi Răspopa, împreună cu colegii de la Poşta Română din Braşov, au invitat câţiva copii cu sindrom Down pentru a urmări raliul.