Contractul de concesiune a serviciului de salubrizare, Regulamentul de organizare şi funcţionare şi caietul de sarcini corespunzător al acestui serviciu prestat în Rădăuţi de Servicii Comunale a fost supus spre aprobarea consilierilor locali în şedinţa ordinară de ieri, 28 februarie.
Conform contractului, Consiliul Local păstrează prerogrativele privind adoptarea politicilor de dezvoltare a serviciilor publice de salubrizare şi dreptul de a urmări, de a controla şi de a supraveghea îndeplinirea obligaţiilor contractuale ale operatorului. Durata contractului este de 10 ani.
Caietul de sarcini a fost elaborat pentru a stabili condiţiile de desfăşurare, nivelul de calitate şi condiţiile tehnice în care se va face precolectarea, colectarea, transportul şi depozitarea deşeurilor municipale, sortarea şi depozitarea controlată a acestora, măturatul, stropitul şi întreţinerea căilor publice, deszăperirea, colectarea, transportul, depozitarea şi valorificarea deşeurilor de echipamente electrice şi electronice, dar şi a deşeurilor provenite din demolări.
Noul Regulament a fost armonizat cu modificările legislative în domeniu din ultimii doi ani.