E.ON Moldova începe din această lună lucrări de investiţii pentru îmbunătăţirea nivelului de tensiune (INT), în 51 de localităţi sucevene.
În urma sesizărilor venite de la abonaţi casnici din toată Moldova, cum că nu pot folosi aparatură electronică şi electro-casnică din cauza tensiunii foarte mici, şefii de unităţi E.ON din Suceava, Iaşi, Bacău, Botoşani, Neamţ, Vaslui au solicitat E.ON Moldova bani pentru investiţii. Conducerea companiei E.ON Moldova a aprobat aceste solicitări în toate cele şase judeţe din Moldova.
Primele 12 „urgenţe”
„Este vorba de investiţii în zonele de unde au venit cele mai multe sesizări, nemulţumiri din partea consumatorilor. Chiar din această lună, vom începe lucrări de îmbunătăţire a nivelului de tensiune în 12 localităţi sucevene, pe parcursul întregului an, noi ne dorim să efectuăm lucrări INT în toate cele 51 de localităţi afectate”, ne-a declarat Şeful Centrului de Exploatare Suceava - din cadrul E.ON Moldova, Vasile Curelaru.
Cele 12 localităţi considerate „urgenţe”, în care vor începe lucrările de investiţii, sunt Sadova, Rotunda, Herla, Adâncata, Mălini, Baia, Calafindeşti, Vadu Moldovei, Putna, Câmpulung Moldovenesc, Gura Humorului, Larga Deal (Capu Câmpului). Consumatorii din aceste localităţi sunt anunţaţi că lucrările de investiţii nu presupun întreruperea energiei electrice pe perioade îndelungate.
Consumatorul are prioritate
Primul pas va fi făcut la Sadova, unde vor fi montate două posturi de tensiune noi, în valoare de peste două miliarde de lei vechi, urmând ca lucrările de investiţii să continue în localitatea Rotunda.
„Noi am făcut un top al localităţilor de unde vin cele mai multe nemulţumiri ale oamenilor şi în funcţie de aceste sesizări am solicitat, pe bază de proiecte, fonduri pentru investiţii aceste zone. Foarte mulţi cetăţeni ne solicită tensiune mai mare, dar având în vedere că instalaţiile sunt vechi, singura posibilitate ca aceşti oameni să nu sufere este să facem investiţii în reţelele electrice, care sunt, de altfel, foarte costisitoare”, a mai completat Curelaru.
În acest an, după cum susţin reprezentanţii E.ON, prioritatea numărul unu a companiei este rezolvarea nemulţumirilor venite direct de la consumatori.