Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 23 ian 2008 - Anul XIII, nr. 18 (3699)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Salarii mici

Buzunarele medicilor, deschise la şpagă

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Tema corupţiei din sistemul medical, aflată în aceste zile în atenţia autorităţilor sanitare de la nivel central, este apreciată la Suceava drept inutilă în condiţiile în care sunt luate în discuţie diverse propuneri de legalizare a şpăgii şi nu se încearcă rezolvarea problemei de fond, şi anume salarizarea proastă a doctorilor.

Preşedintele Colegiului Judeţean al Medicilor, dr. Cristian Irimie, este de părere că fenomenul “atenţiilor” date de pacienţi doctorilor nu are cum să dispară atâta timp cât lucrătorii în halate albe nu sunt plătiţi de către stat la adevărata valoare a muncii pe care o prestează.

Sursa citată crede că în situaţia în care nivelul de salarizare ar fi conform pregătirii profesionale, doctorii n-ar mai avea nevoie să umble după tot felul de cadouri.

De remarcat că o lege a drepturilor pacienţilor, din 2003, aminteşte de “atenţia” care poate fi acordată medicilor, dar nu precizează care este valoarea acesteia sau circumstanţele în care poate fi acordată.

 

Salarizarea medicilor

“Atâta timp cât se va merge pe ideea că medicilor nu le trebuie salarii mari, fiindcă oricum câştigă suficienţi bani, nimic nu se va schimba. Este o politică de pe vremea comunismului folosită pentru a închide gura unei categorii socio-profesionale. Orice guvern din orice ţară care se respectă îşi plăteşte meseriaşii care dau sănătate poporului. În ultimii 50 de ani, România a practicat un stil comunist, care nu plăteşte suficient doctorii şi care-i lasă să câştige bani pe sub masă pentru a-i avea la mână”, a spus Irimie.

El a adăugat că ar fi nevoie de o politică naţională care să stimuleze financiar medicii, astfel încât aceştia să nu mai fie tentaţi să-şi părăsească joburile din ţară pentru altele din străinătate, plătite corespunzător, lăsând astfel unităţile sanitare goale şi privând pacienţii de specialişti competenţi.

“Nimeni nu-şi pune întrebarea de ce se pleacă peste hotare. Eu sunt convins că nu se poate renunţa uşor la practica atenţiilor şi că va fi nevoie de timp pentru o schimbare, deoarece doctorul tânăr care este nevoit să facă anumite lucruri pentru a-şi acoperi deficitul financiar se învaţă aşa. Nu ştiu care ar fi valoarea unui salariu decent, cert este însă că totul pleacă de la sistem”, a punctat preşedintele Colegiului Judeţean al Medicilor.

 

Formele şpăgii

Mituirea doctorilor este un fenomen foarte răspândit în România, iar iniţiativele de reglementare a lui printr-un cadru legislativ nu au lipsit. Recent, Colegiul Medicilor din România a anunţat că se va implica şi va veni cu măsuri concrete, dacă Ministerul Sănătăţii va dori dezbaterea acestei chestiuni.

Reprezentanţi ai doctorilor din ţară sunt de părere că ministerul de resort trebuie să reglementeze problema cadourilor deoarece Legea Drepturilor Pacientului, din 2003, nu interzice acordarea atenţiilor către cadrele medicale, dar nici nu include norme care să stabilească în ce pot consta aceste atenţii.

Ultima propunere de legalizare a şpăgii vine din partea preşedintelui Colegiului Medicilor din Cluj, Mircea Bârsan, care cere autorităţilor să modifice legislaţia în aşa fel încât să permită pacienţilor să dea doctorilor aşa-numitele atenţii după ce s-au însănătoşit, opinia lui fiind că în acest fel fenomenul corupţiei s-ar diminua.

De cealaltă parte, Ministerul Sănătăţii propune ca mita să fie donată spitalului în care a fost tratat bolnavul, în timp ce Casa Naţională a Asigurărilor de Sănătate vine cu ideea ca şpaga să îmbrace forma unei taxe pentru fiecare serviciu medical oferit.

Transparency International, organizaţie care luptă împotriva corupţiei, solicită însă respingerea oricărei reglementări care să legalizeze mita în sistemul de sănătate, atenţionând că s-ar încălca diferite convenţii europene la care România este parte.
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Buzunarele medicilor, deschise la şpagă.
 Vizualizări articol: 2561 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.40/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.4 din 5 voturi
Buzunarele medicilor, deschise la şpagă3.455

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Curca trimis de
(23 ian 2008, 11:40:00
Mai intai ar trebui cativa medici sa faca cursuri de buna purtare (doamna director va rog sa il trimite-ti pe Dr. Curca de la UPU la niste cursuri de buna purtare, caci alea de smecher de cartier vad ca le are, si apoi sa astepte cevade la pacienti). Daca la UPU ti se vorbeste la misto si se da vina pe asistente pe cand Medicii de acolo se considera supraoameni si trebuie sa intri cu suta de lei pe frunte ca sa se uite si la tine , daca nu te trezesti trimis pe la Spitalul burdujeni). Rusine pentru doctorul Curca care se comporta cu pacientii ca un birjar.
2.   Intrebare trimis de
(23 ian 2008, 11:46:06
poate sa-mi raspunda cineva la intrebarea : tomograful din spitalul judetean este a spitalului sau a dl. doctor CARLAN ?
2.1  RE: Intrebare trimis de
(23 ian 2008, 20:00:28
poate te referi la echograf, ptr ca dr carlan nu are nici in clin nici in maneca cu tomograful, care a fost al spitalului-acum e stricat,si nu se stie ptr cat timp va ramane asa....la echograful din upu, este intr-adevar, cabinet privat ilegal al dr carlan, a carui specialitate nu are nici o legatura cu tomografia
2.2  RE: Intrebare trimis de
(24 ian 2008, 21:51:18
ptr Raspuns,ce bine esti informat despre cab. privat ilegal de la upu ,aceeasi suferinta,suspine dupa b .a.,maimutoiule!!!!.dar de ce trimit majoritatea doctorilor din spital pacientii la eco la upu?ptr.ca-i cabinet privat ilegal cum il numesti tu topirlane sau doctorul le vedeBINE.
3.   Legalizarea furtului trimis de
(23 ian 2008, 12:19:07
In acest moment domnii doctori produc venituri cu obiecte ale muncii care nu le apartin . Intr-o societate privata acest lucru facut de catre oricare salariat sau chiar de asociat din punct de vedere al organelor fiscale se cheama FURT ... DELAPIDARE .... Chiar nu se sesizeaza nimeni !
4.   Spaga trimis de
(23 ian 2008, 12:44:50
"spaga", un cuvint complet dezagreabil. Din pacate din asta chiar traiesc medicii. il sustin in totalitate pe Dl.Dr.Irimia. Pina nu va fi o salarizare decenta in rindul medicilor, spaga va fi in continuare la ordinea zilei. Ar trebui sa le faca salariul (medicilor) ca la judecatori, procurori, iar la asistente ca la grefieri. Atunci va fi o corelare f.buna si nimeni nu se va mi uita la tine ca la urs. asa speram noi. Cine stie. Pina atunci , stam la cozi nesfirsite, nervi, tipete, asta este Romania de secol XXI.
5.   Domnule cristan, trimis de
(23 ian 2008, 13:03:03
dai tu asigurari ca daca se mareste nivelul de salarizare al medicilor nu vor mai primi ei ......SPAGA ???

sau dai dumneata asigurare ca se va ridica nivelul serviciilor medicale si vor dispare cozile de la diferite sectoare din serviciul medical ??!!

IN PRIMULL RAND MEDICII TREBUIE SA SE PUNA CU....BURTILE LA TREABA SI SA NU MAI OBLIGE PACIENTII SA-I VIZITEZE LA....CABINETELE PRIVATE !!!!

consider ca santeti una din cea mai....DEFORMATA grupa din.....societate si trebuiti adisi la drumul cel.....BUN.

BINEINTELES CU......FORTA CA VOI DE VORBA BUNA NU VRETI SA INTELEGETI !!!

DE ASA CEVA AVETI NEVOIE SI NU DE.....MARIREA SALARIILOR !!!!
6.   Cinei de vina? trimis de
(23 ian 2008, 13:46:41
Cu mare regret dar de vina suntem noi pacientii ,pt. ca nu ne baga nimeni mana in buzunar...ce credeti ca mituirea lor face ca problemela de sanatate sa se rezolve imediat ?? e o chestiune de timp ....si apoi nu s-a auzit nici o reclamatie de acest fel..si totusi cinei de vina?..
6.1  RE: Cinei de vina? trimis de
(23 ian 2008, 18:46:33
cum suntem noi de vina?daca nu bagi mana in buzunar nu se uita la tine

7.   SPAGA?NU ATENTII trimis de
(23 ian 2008, 13:58:45
de ce se pune problema numai la medici ca au salarii mici?cand au vrut sa fie medici nu s-au gandit la salarii? si alte categorii sociale au salarii mici si ce daca? v-ati facut medici ca va place meseria sau pentru bani?ati facut un juramant mai intai tratati si apoi pacientul ca recunostinta sau din placere va va da ceva dar nu sa va purtati in functie de ce primiti ,mi se pare ca nu ganditi corect domnilor dr.

ce fac bietii muncitori care lucreza in conditii dificile si cu salarii de mizerie /sa astepte spaga? de ce se mai platesc asigurarile sociale? si chiar credeti ca daca se maresc salariile nu vor vrea spaga?categoric va fi la fel .se pune problema ca medicii tineri au salarii mici si alte categorii sociale cei tineri au salarii la fel si cine ii plange? de ce trebuie sa va plangem numai pe dv.medicii?pentru ca avem nevoie de voi si este foarte rau cand nu ai sanatate si de asta profitati dvs, domnilor doctori!! omul ar da oricat pentru sanatate
8.   Ptr. temida trimis de
(23 ian 2008, 14:03:24
Du-te si trageti un glonte in cap caci e prost de-a binelea! Probabil ca esti unul (sau una ) din acei ( acelea ) care maninca seminte pe strada si le scuipa printre dinti.
9.   OBRAZ DE SCRAFA PANTEC DE IAPA trimis de
(23 ian 2008, 15:17:20
Parca iti este mila de saraci doctori ,! cand vezi ce de vilute si case de vacanta au.Este spus prea mult ca se poarta ca BIRJARI pentr ca birjari acuma se poarta frumos . Itreb si eu ca un neghiob; dar retinerile mari din salarii, pentru sanatate ,de ce se fac ? daca noi mai trbuie sa dam spaga.
9.1  RE: OBRAZ DE SCRAFA PANTEC DE IAPA trimis de
(23 ian 2008, 17:26:35
retinerile mari din salariu pt sanatate le ****statul ca sa aibe de unde plati vacantele parlamentarilor,printre altele.Doar nu credeai altceva.
10.   Bataie de joc trimis de
(23 ian 2008, 15:39:22
oameni buni stiti ce sant doctorii in ziua de azi , niste hoti la drumul mare si niste lechele ale societatii , nu sant in stare sa dea un diagnostic corect unui bolnav ba din contra il imbolnavesc mai rau,si sa stiti chiar daca le dati spaga sau nu ei tot aceiasi treaba o sa va faca , pentru ca nu stiu mai bine cu diferenta ca cei care dau spaga vor fi serviti mai repede. un amic de-al meu a venit din GRECIA cu un deget bandajat si a trebuit sa mearga aici pt. schimbarea pansamentului , si cand s-a prezentat la urgente asistenta i-a zis ca daca accidentul se solda la noi in tara ramanea fara deget, dar si ea a facuto lata cu schimbarea pansamentului, acesta avea o plasa elastica pe deasupra sa nu se desfaca pansamentul in forma de ciorap de dama si era tras de doua ori peste deget iar asistenta cand i-a pus la loc aceasta plasa si a vazut ca e prea lunga a taiato desteapta in loc sa o dubleze cum a fost.BRAVO EI............
11.   ... trimis de
(23 ian 2008, 15:58:08
... dupa ce ca i-au spaga la greu , nici nu isi fac meseria cum trebuie.., stai ore intregi la urgenta sa se uite careva la tine.... off..
12.   NENOROCITILOR. trimis de
(23 ian 2008, 16:01:43
CE SALARII AVETI??????????? CAT VRETI???????????? V-ATI PUS INTREBAREA CE VENITURI AU CEI CARE VA BAGA BANII IN BUZUNRE?????????????? MISEILOR.AM STAT IN SPITAL SI MI-E GREATA.NU SE UITA NIMENI LA TINE PANA NU PUI BANUL IN BUZUNAR.O BATRINICA I-A DAT D-NEI DR.DASCALU UN MILLION.STITI D-NA DR. CE PENSIE AVEA AMARATA ACEEA???????NU.UN MILION JUMATE.......I-ATI LUAT BANII PT LEMNE.NU VA TEMETI DE DUMNEZEU....PE MINE NU MA MIRA CAND AUD CA NU STIU CARE DR. A PATIT O MARE NENOROCIRE.NU VA SATURA NAIBA DE BANI.NU VA AJUNG 20 DE MILIOANE SAU POATE MAI MULT?????????UNDE ESTE JURAMANTUL LUI HIPOCRATE.....

AS VREA DACA SE STIE CAREVA CURAT SA-MI RASPUNDA.
13.   NU ESTE CORECT trimis de
(23 ian 2008, 16:02:37
............sa generalizam. Sunt medici cu atitudine pozitiva si cu atitudine negativa. Cu competenta si fara; nu putini sunt superficiali. DAR SUNT SI MEDICI MERITUOSI din toate punctele de vedere. Trebuie tinut cont ca foarte multi pacienti sunt enervanti, mincinosi (care se lauda cu spaga pe care nu au dat-o sau cel putin nu au dat c�t afirma). Cabinetele medicale private sunt foarte utile. Cu maxim 500 lei (vechi) obtii ceea ce �ntr-un spital nu obtii. Apoi esti chemat si la control (chiar gratuit). Apoi un medic care ti-a fost �ntradevar de folos merita un bonus. Apoi nimeni nu te MAI obliga sa mergi la medicul care nu �ti convine sau poti sa nu mergi deloc la medic, eventual "leacuri babesti". �n strainatate actul medical se plateste zdravan. Oricum asistentele sunt mai de criticat dec�t medicii, DAR NU TOATE.
13.1  RE: NU ESTE CORECT trimis de
(23 ian 2008, 19:06:46
cum adica cu 500 lei vechi? Unde ma primeste cu 5 bani (noi) sa ma trateze? Ca ma duc si eu si toata familia mea?

Revin cu tratamentul dat la un cabinet medical particular copilului meu (tratamentul a constat intr-o lista cu ce alimente sunt alergene si care nu, si o crema expirata - copilul suferea de o alergie alimentara cuatanata grava, drept urmare am ajuns in cu el in spital, in perfuzii). La intalnirea cu dr-ul, m-a intrebat daca m-am speriat, de sunt cu copilul in spital?
14.   Macai trimis de
(23 ian 2008, 16:03:37
directorasii astia isi pun prime de 300 milioane de Craciun si medicii au salarii mici zic ei,de ce nu vorbiti lasilor?apoi bagati mana in buzunarul nostru,cata nesimtire!la noi in sat Suceava raman scursurile...fugiti din oras cand aveti probleme de sanatate in Iasi ,Arad,Targu Mures ca aia nu iti impun spaga ce tre so dai,ca astia tac malc ca in mafie nu zic nimic un se duc banii vostri
15.   Hotii trimis de
(23 ian 2008, 16:06:31
mai daca ar fi dupa mine stiti ce as face cu doctorii astia,i-as pune pe toti la zid si i-asi inpusca pe toti in cap sa mor eu decat in spital mai bine acasa mort
16.   Ganditi-va inainte de a scrie trimis de
(23 ian 2008, 16:16:01
dragii mei ,eu cred ca cel mai bine ar fi sa nu vorbiti in necunostiinta de cauza.sa va spun ceva.eu sunt medic rezidenti in iasi.am facut medicina pt ca asta mi-am dorit intotdeauna sp pt ca intr-adevar imi doresc sa ajut oamenii.dar oare asta inseamna ca eu trebuie sa invat in permanenta si sa nu am ce manca?poate va intrebati de ce nu am ce manca.ei bine ca medic rezident in anul 2 de specialitate,am un slariu COLOSAL de 7 mil.dupa 6 ani de facultate,un an de stagiu si 2 ani de rezidentiat.si am 7 mil in conditiile in care suntem obligati sa facem rezidentiatul in centu universitar,adik sa stam in gazda sau chirie,sa mancam din banii astia si sa mai cumparam si carti.carti care pt informatia d-voastra costa peste 100 euro una.ca sa fiu sincera mie imi trimit bani si mancare parintii.vi se pare corect?ca sa nu mai spun ca nici nu se pune problema de casatorie sau copii. cu ce dracu sa intretii un copil?medicii mai in varsta poate au bani mai multi,dar noi cei tineri?vai de noi
17.   Pt o persoana si toti ceilalti trimis de
(23 ian 2008, 16:22:56
draga"o persoana".ai mare dreptate.si eu sunt medic rezident in cluj,si ai f mare dreptate.oamenii nu stiu ca saracii de noi cei care terminam rezidentiatul,nu avem nici macar posturi.poate ca unii au dreptate.sunt f multi medici mai batrani,care au un anumit statut si care iau diferite atentii pt ceea ce fac.dar stii oare cat are un medic specialist salariu pe hartie?20 mil cu tot cu garzile platite.vi se pare normal?ca sa nu mai spunem ca noi rezidentii facem garzi fara ca sa fie platite.asa ca dragii mei.poate ca toti credeti ca sunteti indreptatiti sa fiti suparati si dezamagiti de actul medical,dar trebuie sa intelegeti ca lucrurile nu stau chiar asa cum se aude.cand i-am spus unei prietene ca am 6 mil salariu,a ramas cu gura cascata si mi-a spus:doamne dar eu am crezut ca ai pe putin 15 mil.vedeti cum e parerea lumii?si poate ca din aceasta cauza si actul medical se degradeaza pe zi ce trece.cum sa mai aiba medicii rezidenti chef de invatat dc sunt intretinuti de parinti?????????
18.   Raspuns rezidentilor. trimis de
(23 ian 2008, 16:55:46
pneumonie.mi-a facut tratament m-a trimis acasa.dupa o saptamana aveam sa fac miocardita.iar internata iar bani....am dat bani si la reziden si la celalalt.m-a costat 10 milioane....pana la urma m-a tratat un medic caruia nu-i pot da numele dar cred ca este singurul medic despre care pot spune ca respecta juramantul lui hipocrate.
19.   Pt. voi. trimis de
(23 ian 2008, 17:08:34
daca nu va convin salariile duceti-va in strainatate sa stergeti babele la c.....oricum habar nu aveti de m medicina.confundati pneumonia cu viriza.7 milioane e prea mult pt. ceea ce faceti.dupa diagnosticurile puse de voi ar cam trebui sa moara oamenii pe capete.stergeti-va cu diplomele la cur.

]
20.   Da trimis de
(23 ian 2008, 18:39:40
ai dreptate
21.   Pt medici trimis de
(23 ian 2008, 20:11:27
toata stimaconfusedtiti cit transpira un medic in sala la operati pina il scoate viu din blocul operator si pina il vede intregmergind pe picioare ,nu comentati daca nu aveti habar ,raspunderea este mare.o garda inseamna ore pierdute din viata a doua zi te ocupi de toti pacienti.este greu...!

22.   Pt medici trimis de
(23 ian 2008, 20:25:49
sarbatori nu au,.familie nu mai te bucuri de ei toata viata este o alergatura .este greu sa lucrezi cu corpu uman,suferinta celorlanti te doboara indiferent cit de tare esti.ar trbui sa le acorde si spor pt stres.
23.   Vai de voi trimis de
(23 ian 2008, 20:33:55
cine a spus ca rezidentii sa se stearga cu diplomele la c.....vai vai.ce limbaj.ce oameni adevarati.ar trebui sa stati pe la grajduri cei care vb asa.ce sa faci?unii saracii mai au nevoie sa invete sa vorbeasca.ce sa-i faci?un om cu diploma nu ar avea un astfel de limbaj.mi-e mila de tine
24.   Pt TOT EU trimis de
(23 ian 2008, 21:16:09
imi pare rau ca ti-au gresit dg si ai cheltuit atatia bani pe la medici.dar te rog frumos nu generaliza.nu toti medicii sunt prosti .asa cum sunt multi spcialisti care nu au habar de meserie,asa sunt si rezidenti intrati in rezidentiat pt ca sunt copii cuiva sau nepotii cuiva si sunt plini de bani.dar crede-ma pe cuvant,sunt medici rezidenti care au f mare valoare si care muncesc f mult.
25.   Pt persoana care are limbaj de cartier trimis de
(23 ian 2008, 21:19:14
eu nu stiu cum iti permiti sa folosesti asemenea limbaj.auzi sa ne stergem cu diploma la cur.la cum vorbesti tu,probabil ca ti-ar trebui 5 vieti sa fii in stare sa inveti cat am invatat noi.cred ca esti un om fara cap,fara pic de rusine,nu stii pe ce lume traiesti.am vazut multe mesaje in care oamenii sa fie nemultumiti dar sa foloseasca un asemenea limbaj nu am vazut pe nimeni.probabil ca esti doar un om cu vreo 2 clase.sau chiatr mai putin.ca si cei cu 2 clase stiu sa vb frumos.
26.   Rusine trimis de
(23 ian 2008, 23:43:18
cand te ajunge disperarea si vezi ca nu mai ai putere sa faci nimic, sa te lupti cu atata nedreptate, nu cred ca e vorba de 2 sau mai multe clase ca sa-ti pierzi cumpatul si sa adresezi cuvinte nepotrivite.

de ce nu pomeniti, despre cazurile cand acesti dr. incompetenti (ca despre ei este vorba), iti "INVENTEAZA" boli doar ca sa te stroarca de bani si iti dau tratamente gresite doar ca sa te faca sa crezi ca esti bolnav.

sa le fie rusine!
27.   Dr trimis de
(24 ian 2008, 00:48:02
asa sint invatati doctorii de pe timpul comunismului, dar oare cind oamenii se vor "trezi" si nu vor mai da bani, mita, doctorilor. Cum s-a spus mai sus, banii nu rezolva problemele de sanatate a pacientului.Nimeni nu se gindeste sa-i expozeze, toti vb intre ei, dar nimeni nu face nimic. Rusine, rusine medicilor. Numai in romania se aude de asa ceva, mita, spaga,,,,
28.   Spaga = zero trimis de
(24 ian 2008, 11:18:30
Au dreptate oamenii. Daca nu dai spaga la inceput ti se vorbeste urit, esti umilit, apoi daca dai esti putin periat si scos afara fara doagnostic si fara nici un rezultat.

Altii care au dat mai mult erau tratati la fel, pina li se agrava afectiunea, tot fara rezultat.

Cit despre analizele din spital si pe la cele aparate, vai de capul lor dr.

Ti se vorbeste ca la piata, (la ecograf}, etc.

Medicul zice ca el nu poate lucra intr/o zi atitia pacienti, ,,,,si ti se fac apropouri.

Dar dece ni se mai retine ptr, sanatate.

Spitalul deconteaza la casa de sanatate, servicii facute aiurea,

in fise se trec medicamente pe care nu le vezi.Le impart asistentele cu medicul.

Rusine . Sa fie totul la vedere.Mai stim si noi carte si ne/am saturat sa fim generatia de sacrificiu.

Multumim din inima comunistilor de la putere.

Pina nu vor muri urmasii urmasilor lor, nu se v/a schimba nimic.
29.   Pt. IOANA. trimis de
(24 ian 2008, 15:32:06
DRAGUTA AM 2 DAR NU CLASE CI FACULTATI.DACA VACA CARE AR TREBUI SA SE STEARGA LA****CU DUPLOMA MA OMORA???????????????? DACA NU STIE MEDICINA SA MEARGA LA MATURAT.SI DACA VREA POATE SA PUNA DIPLOMA IN COADA MATUROIULUI SA VADA LUMEA CA AVEM P R O S T I C U D I P L O M A .MAI MULTI DE JUMATATE DIN MEDICII DIN SV. SUNT PROSTI CU DIPLOMA.OK????????????????
30.   Pt DE LA MINE trimis de
(24 ian 2008, 17:30:24
draga,.doamne fereste sa ai 2 facultati.de care facultati ai?cine oare sa iti fi dat tie 2 diplome?auzi VACA.pai draga ,problema porneste tocmai de aici.oameni care sunt absolventi a 2 "facultati"si au un asemenea limbaj.ce ai facut sa iei examenel?cred ca ai dat spaga la greu.vezi ca nu numa in sistemul sanoitar se da spaga?????????????in ce priveste medicii din suceava,ma abtin.poate ca ai dreptate,nu stiu.dar ai da dovada de mai multa inteligenta,tinand cont de cele 2 "facultati pe care le ai"sa nu generalizezi.ca dc ar fi sa l;uam si invatamantul si alte sisteme,am observa ca peste tot se da spaga.m-ai facut pe ziua de azi sa rad cu lacrimi:auzi 2 facultati.doamne doamne ce oameni mai sunt pe lume.si stai cuminte,nici o vaca nu te va omora.dar de fapt cu limbajul tau este posibil sa te omoare ca poate traiesti in grajd.ha ha ha.vai de tine.eu nu am luat apararea medicilor care iau spaga,eu doar am spus ca nu trebuie sa emitem pareri si acuze in necunostiinta de cauza.
31.   Pt toi cei care au trimis mesaje trimis de
(24 ian 2008, 17:36:01
aveti toti mare dreptate sa fiti nemutumiti de sistemul sanitar.asa este:nu ar trebui sa se dea spaga.de fapt totul porneste de la faptul ca sunt multi edici care conditioneaza actul medical.dar eu sunt sigutra ca sunt si multi medici cu adevarat pasionati de meseria lor.poate ca cei tineri vor sa faca maii multe.dar dupa 20 ani cand vezi ca un bazarist sau o vanzatoare castiga mult mai bine decat tine ca medic,oare mai e loc de pasiune?haideti sa fim sinceri.eu nu zic ca trebuie sa conditionam actul medical,doamne fereste,dar poate ca ar trbui guvernul sa mareasca pe masura salariile in sanatate,si atunci eu una sunt sigura ca nu ar mai fi nevoie de nici o spaga si actul medical ar multumi pe toata lumea.eu nu lucrez la spitalul din suceava,si sper sa nu ajung niciodata acolo,am auzit ca medicii sunt o pacoste pe acolo,dar VA ROG SA NU GENERALIZATI.si nu mai jigniti fara motiv pe nimeni.ca nu e frumos.aici putem sa ne spunem parerile intr-un mod absolut civilizat.
32.   Pt DE LA MINE trimis de
(24 ian 2008, 17:43:25
eu nu sunt medic si nici nu am o legatura cu meseria asta.dar limbajul pe care il folosesti tu lasa mult de dorit.in conditiile in care te mai lauzi ca ai 2 facultati.eu chiar respect medicii.e cea mai grea meserie care poate exista.cere cele mai multe secrificii.pe cei care cer spaga i-as omora cu mana lor.eu am fost bolnav si inca mi sunt. am o boala cronica.am nimerit peste doctori minunati si peste rezidenti minunati.nu mi-au cerut absolut nimic.dar pt ca au fost minunati eu am dorit sa le ofer cadouri.si le-am oferit din toata inima.a fost optiunea mea.deci nu toti medicii conditioneaza actul medical.dar cine are un asemenea limbaj,poate ar trebui sa nu mai faca niciodqta comentarii,ca ne face orasul de rusine.pai cum poate un om cu 2 facultati sa vorbeasca intr-un asemenea hal?asta spune mute de educatie.oricat de suparati am fi,trebuie sa continuam sa fim civilizati.
33.   Pt toata lumea trimis de
(24 ian 2008, 18:09:58
FRATILOR.HAIDETI SA STAM SSTRAMB SI SA GANDIM DREPT.DESI SUNT MEDICI CARE AR TREBUI OMORATI CU PIETRE,NU TOTI SUNT ASA. NU TOTI CER BANI.SUNT SITUATII CAND OMUL ESTE F MULTUMIT DE MEDICUL CARE L-A TRATAT SI DORESTE SA II MULTUMEASCA CU CEVA.ASTA NU INSEAMNA CA MEDICUL A CERUT SPAGA.SA VA MAI SPUN CEVA.DRAGUTELE DE REZIDENTE DE MAI SUS,SARACELE DE ELE,AU DREPTATE.EU LUCREZ LA O BANCA.STAU TOATA ZIUA CU CURUL PE SCAUN.INCASEZ BANI SI ALTE CELE,SI AM UN SALARIU FFFFF MARE.FRATELE MEU,CARE A FACUT MEDICINA SI E REZIDENT LA BUCURESTI,ARE UN SALARIU FABULOS DE 6 MIL SI ESTE INTRETIUNUT DE AI MEI SI TOATA ZIUA INVATA,ARE 2 GARZI PE SAPTAMANA SI MUNCESTE CA UN NEBUN.NU E DREPT TREBUIE SA RECUNOASTE.E INUMAN.EU RECUNOS CA EL MUNCESTE DE 100 DE ORI MAI GREU CA MINE SI MAI MULT.ASA CA NU MAI JUUDECATI PE TOAOA LUMEA NUMAI ASA CA SA SCRIETI SI VOI UN MESAJ.SI LASATI CUVINTELE URATE.NU FAC CINSTE NIMANUI.HAI VA PUP PE TOTI.
34.   TINE DRAGA VACA IOANA. trimis de
(24 ian 2008, 18:37:35
EU AM FACUT FACULTATILE PE VREMEA CAND NU ERAU CU TAXE CA VOI.VOCABULARUL L=AM ADAPTAT MEDIULUI IN CARE LUCRATI.

VA PURTATI CU OAMENII CA, CU NISTE ANIMALE.NIMENI NU TE-A PUS SA TE FACI MEDIC.

DACA E PASIUNE ATUNCI NU LUA SPAGA.INTRE 2 GARZI FA C ENTURA SI CASTIGA UN BAN CINSTIT NU BAGA MANA IN BUZUNARUL SARACULUI CARE TE PLATESTE O DATA PRIN ASIGURARILE DE SANATATE.

34.1  RE: TINE DRAGA VACA IOANA. trimis de
(24 ian 2008, 19:00:37
draga cred ca tu esti una ieftina de pe centura.asta e clar.eu tin pertea ioanei.si dc te prind vai de tine.du-te mai om de nimic si spanzura-te.vai ce infect om esti.noroc ca oamenii nu te baga in seama ca altfel ar fi vai de noi.ce vocabular si ce prostie.e clar.probabil cele 2 facultati le ai pe centura.primesti bani pt diferite servicii pe care le faci.dar ai grija.ca pana la urma tot se va afla cine esti.si cu asemenea limbaj............eu stiu?ce se va intampla?????????????????????

35.   TINE DRAGA VACA IOANA. trimis de
(24 ian 2008, 18:46:41
EU AM FACUT FACULTATILE PE VREMEA CAND NU ERAU CU TAXE CA VOI.VOCABULARUL L=AM ADAPTAT MEDIULUI IN CARE LUCRATI.

VA PURTATI CU OAMENII CA, CU NISTE ANIMALE.NIMENI NU TE-A PUS SA TE FACI MEDIC.

DACA E PASIUNE ATUNCI NU LUA SPAGA.INTRE 2 GARZI FA C ENTURA SI CASTIGA UN BAN CINSTIT NU BAGA MANA IN BUZUNARUL SARACULUI CARE TE PLATESTE O DATA PRIN ASIGURARILE DE SANATATE.

35.1  RE: TINE DRAGA VACA IOANA. trimis de
(24 ian 2008, 19:05:41
MAI OMULE SAU FEMEIE NU STIU CE ESTI.DAR E CLAR CA NU ESTI IN TOATE MINTILE.CUM ITI PERMITI SA FOLOSESTI ASEMENEA CUVINTE?DOAR MII DE OAMENI CITESC ACESTE MESAJE.OARE ESTI FARA MINTE?SAU DOAR LIPSIT DE TOATE CELE SFINTE SI DE EDUCATIE?CE VARSTA AI ?CA PE VREMEA CAND NU ERAU TAXE LA FACULTATE ERAI TU CRED MICA SAU MIC CA NU STIU CE SEX AI.DAR UN LUCRU E CLAR.CELE ASA ZISE 2 "FACULTATI "SIGUR LE-AI FACUT PRIN PUSCARIE.ACOLO DE FAPT ITI E SI LOCUL.HUHUHUHU.SI EU AM O PENSIE DE MIZERIE SI IMI DUC ZILELE CA VAI DE MINE DESI AM FOST INTELECTUAL,DAR NU MI-AS PERMITE NICIODATA SA JIGNESC ASA NISTE OAMENI DEOSEBITI.VAI DE MINE CE NULITATE ESTI.MAI BINE STAI LA TELEVIZOR SI NU MAI INTRA AICI CA NE FACI TARA DE RUSINE.
36.   Pt persoana cu limbaj murdar trimis de
(24 ian 2008, 19:11:36
aizi ar trebui sa scrie oameni civilizati,nu oameni de 2 lei ca persoana care foloseste limbaj de genul:VACA.doamne fereste ce fel de specie esti?si ce profesori oare te-au trecut la materii la scoala de ai ajuns sa faci 2"FACULTATI"?

PROBABIL CA"facultatile"le-ai facut in jurul blocurile sau pe cand tu singur sau singura practicai centura.de ce nu iti dai numele adevarat?ti-e rusine ca te huiduieste lumea?pai aici citesc oameni normali si civilizati.du-te in padure dc vrie sa vorbesti asa.stai printre animale.doamne fereste cate specii pe lumea asta.auzi om cu 2 facultati sa vorbeasca asa.pai eu nici nu as indrazni sa imi las copii sa citeasca asemenea mesaje.ar trebui sa nu li se permita unor asemenea oameni sa intre pe site.cum indraznesti tu "OM NENOROCIT"SI FARA PIC DE EDUCATIE,sa spui unui medic sa merga pe centura.ar trebui dc ai probleme sa ajungi la spital sa fii l;asat sa mori.mai bine du-te si spala-te cu apa rece poate iti revii

37.   Niste nihaliti. trimis de
(24 ian 2008, 21:19:35
nu ati fost de mult prin spitale si nu stiti de ce sunt in stare.sunt in stare sa-ti bage mana in buzunare.de ce nu au facut bublice numele medicilor dati in judecata pt. maloraxis acum doua saptamini cand s-a scris in presa.va spun eu va acoperiti unul pe altul.mi-e sila de voi.ar trebui sa va insceneze flagrande si sa va bage in puscarie pe capete.poate asa v-ati lecui.

38.   LUMEA DEZLANTUITA trimis de
(25 ian 2008, 12:44:07
Nu va mai plangeti atata rezidentilor ca aveti salarii mici deja vi s-a urcat la cap ca sunteti medici.. si ce ? medicii stau pe o craca mai sus de toti oamenii si se uita in jos ,tot timpul v-ati considerat o categorie sociala mai presus de ceilalti sa nu-mi spuneti ca va implicati emotional in cazurile pe care le aveti ca nu va cred .Ca aveti emotii poate ca nu stiti mare lucru ,va lipseste experienta dar nu ca suferiti de ceea ce vedeti.Toti tinerii care au terminat facultati au salarii mici .de ce nu v-ati facut altceva? Cand ati jurat v-ati gandit la salar ?NU ,v-ati gandit la ceea ce e pe langa...De ce copiii e medici fac tot medicina ? pt.ca salariul este mic ,NU ,ca sa nu iasa din cercul asta de ET .Sunt si dr. OAMENI dar prea putini .PACAT caci este o meserie nobila

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei

Reteta Zilei

Bucataria pentru toti Ciuperci cu piept de porc şi mămăligă 4 porţii - 35 minute 800g ciuperci proaspete250g piept de porc afumat1 ceapă mare1 căţel de usturoi1 leg. pătrunjel3 linguri ulei50g parmezan200g mălai± sare, piper Curăţaţi ciupercile, spălaţi-le, scurgeţi-le de apă... Citeşte