În jur de 30 de persoane din Suceava şi Botoşani au aşteptat, ieri dimineaţă, aproape cinci ore, să se îmbarce în autocarul care mergea spre Madrid.
Programat să plece din autogara Suceava la ora 4.30, autocarul companiei de transport Atlassib s-a pus în mişcare abia după ora 9.00, când nervii călătorilor erau deja de mult întinşi la maximum. Disperat, unul dintre călători a ajuns ieri dimineaţa şi la redacţia „Monitorul de Suceava”.
„Îngheţăm pe lângă gară din zori, unii dintre noi au alte legături prin ţară, le pierdem acum”, se plângea omul.
Cea mai mare nemulţumire a sa pleca de la atitudinea reprezentanţilor companiei de transport. Oamenii s-au plâns că nu li s-a comunicat în nici un moment care este motivul întârzierii cursei şi când au şanse să plece în sfârşit de pe loc.
Imediat după ora 9.00, când au ajuns şi reporterii „Monitorului” la faţa locului, autocarul îmbarcase în sfârşit călătorii şi se pregătea să plece din staţie.
Atitudinea reprezentanţilor Atlassib
Încercarea noastră de a afla cauza acestei mari întârzieri s-a lovit de „strategia” de comunicare a celor de la Atlassib.
Am luat mai întâi legătura cu directorul companiei de la nivelul judeţului, Gabriel Şalariu. După ce ne-a confirmat problemele cu cursa de dimineaţă, acesta ne-a ghidat către Compartimentul de Relaţii cu Publicul al companiei.
Aici, un anume domn Iancu, deranjat că vrem o opinie în aceeaşi zi, ne-a cerut să luăm legătura chiar cu patronul de la Atlassib. Nici acesta nu a fost de găsit la birou, iar solicitarea privind oferirea unui telefon mobil s-a lovit de un refuz total. Am primit în cele din urmă un număr de telefon mobil al unui alt director, însă nici acesta nu a fost de găsit.
Deşi am încercat să le explicăm celor de la Atlassib că ar fi o dovadă de respect faţă de clienţii lor oferirea unor explicaţii referitoare la întârziere, nu am obţinut nici un răspuns.
(10 ian 2008, 12:11:44