Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 19 dec 2007 - Anul XII, nr. 305 (3673)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7742 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Acţiune umanitară

Medicii americani operează gratuit la Suceava

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Policlinica şi Spitalul Bethesda au început pregătirile pentru sosirea unei echipe de specialişti americani care vor consulta, investiga şi apoi opera gratuit, printr-o metodă nouă, minim invazivă, persoanele din judeţ cu probleme ce ţin de chirurgia mâinii şi ortopedie.

Doctorii din SUA vor efectua intervenţii chirurgicale folosind artroscopia, o tehnică nepracticată până acum în zona Moldovei.

Ieri, în cadrul unei conferinţe de presă, dr. Ştefan Puşcaşu a anunţat că specialiştii din SUA, chirurgul Jeff Gelfand şi ortopedul Tom Harries, ambii din Annapolis Maryland, vor face acest gest umanitar pentru suceveni în perioada 31 decembrie – 5 ianuarie, la acţiunea caritabilă fiind cooptat şi un medic de la Spitalul Judeţean de Urgenţă Suceava, dr. Răzvan Bandac, care are cursuri de artroscopie.

Programările - sâmbătă, 22 decembrie

„Pentru că cererile vor fi multe, Policlinica Bethesda va organiza sâmbătă, 22 decembrie, începând cu ora 9.00, un triaj al pacienţilor care doresc să fie consultaţi, investigaţi şi apoi operaţi de medicii din SUA, concomitent fiind făcute şi programările.

Bolnavii selectaţi vor fi văzuţi de specialiştii americani, ei fiind şi cei care vor stabili pe cine operează şi pe cine nu. Bethesda va suporta costurile consultaţiilor, investigaţiilor şi operaţiilor, echipamentul pentru artroscopie fiind oferit cu împrumut de firma Stryker. Intervenţiile chirurgicale se vor desfăşura la Spitalul Bethesda, iar cei doi doctori vor încerca să rezolve în această perioadă cât mai multe cazuri. Considerăm această acţiune drept un cadou pentru pacienţii suceveni şi ne propunem să mai derulăm şi altele de acest gen”, a spus dr. Puşcaşu.

De menţionat că Policlinica Bethesda nu exclude pe viitor posibilitatea achiziţionării unei truse de chirurgie pentru artroscopie, astfel încât astfel de operaţii, care le înlocuiesc pe cele clasice, să fie făcute în mod permanent şi la Suceava, de ortopedul de la Spitalul Judeţean de Urgenţă, dr. Răzvan Bandac.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Medicii americani operează gratuit la Suceava.
 Vizualizări articol: 3644 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 4 voturi
Medicii americani operează gratuit la Suceava5.054

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   FELICITARI trimis de
(19 dec 2007, 11:32:45
Felicitari si sa va rasplatasca DUMNEZEU cu viata vesnica!Se vede ca sunt OAMENI care stiu sa-si faca comori in cer.Ar trebui s-o faca si altii ca-i plina SUCEAVA de bogatasi.Succes BETHESDA!!!!
2.   BOR trimis de
(19 dec 2007, 12:03:26
Din nefericire Biserica Ortodoxa Romana a ramas cu mult in urma !!! Desi peste 80% din populatia romaniei este crestin-ortodoxa Biserica nu a ridicat nici macar un spital pentru nevoiasi insa ridica mii de Biserici !!! Ceea ce pierd preotii din vedere este ca degeaba ridica ei biserici daca enoriasii vor muri ... Cine sa intre in lacasurile de cult ?... La averea pe care o administreaza Biserica se putea face macar un spital ... Rusine ortodoxilor !!! (ps: nu sunt sectarbig grin)
2.1  RE: BOR trimis de
(19 dec 2007, 13:25:37
al maica se spune sectant nu sectar.La cum gandesti n-ai putea face parte decat di INsectar...
2.2  RE: BOR trimis de
(19 dec 2007, 20:03:50
Dimpotriva, are multa dreptate Din toate timpurile, biserica se interesa si de sanatatea oamenilor. Calugaritele erau surori ("de caritate").Reginele Romaniei vizitau si ingrijeau raniti si bolnavi. Catolicii au spitale pina si in tarile necrestine. De ce nu ar construi biserica ortodoxa romana spitale pentru suferinzi? Fonduri exista, trebuie sa existe si mila crestineasca.
2.3  RE: BOR trimis de
(20 dec 2007, 09:48:09
Mai, pana la urma eu platesc impozite si contributii la STAT, asta sa ne faca spitale, ca la astea particulare or fi ele bine intentionate dar nu am bani sa merg, pt. ca eu la STAT platesc si primesc "nimic"! Biserica nu primeste impozite de la mine, in alte tari credinciosii catolici platesc impozit special, dar aici... daca dai, e bine, daca nu tot aia. Eu nu am pretentii de la BOR cata vreme dau candva un pomelnic sau cumpar 3 lumanari. Si nici nu sunt ajutoarele din America, averea Bisericii nu o cunosc, insa repet: nu am pretentii cata vreme eu nu platesc impozite la biserica! Si nici nu imi convine sa scot 20 mil din buzunar sa nasc la Bethesda, si daca am complicatii sa ajung tot la spital. Ne cam iau ochii cu multe chestii, dar cand te uiti ce scoti din punga (la bani ma refer) pe bune ca prefer sa merg la Iasi sau Bucureti, ca mai ieftin ies si macar am parte de consult profesionist! Pana la urma tot medicii din Sv opereaza, consulta aici, nu sunt mai destepti daca intra acolo
2.4  RE: BOR trimis de
(20 dec 2007, 10:14:20
foarte corect!!!!!!
2.5  RE: BOR trimis de
(20 dec 2007, 10:30:19
in mare sunt de acord cu comentariul , dar sa stii ca, uneori, si in iasi sau bucuresti poti sa dai peste cate un neprofesionist!eu am patit asta, si nu mai cred ca in centrele universitare sunt neaparat cei mai buni doctori!!
3.   Despre unii americani trimis de
(19 dec 2007, 14:14:09
Vin toate loazele de prin America sa-si faca mana ...adica operatii la SV!

Asa cum au venit si oftalmologii americani la Liceul Sportiv si au oferit rame de ochelari si consultatii oftalmologice gratuite!

Dupa aceea pacientii au fost nevoiti sa faca un consult adevarat pentru ca acele consultatii au fost facute in bataie de joc.

4.   Pentru GIGI trimis de
(19 dec 2007, 14:40:29
Wai Gigi ... daca nu stii despre ce e vorba taci din gura. Eu il cunosc pe unul dintre doctorii care vor veni sa opereze si e unul dintre cei mai buni specialisti din SUA in ortopedie.Daca ai stii tu la cate au renuntat ei pentru a veni in Romania si sa opereze niste pacianti care nu isi permit asta. Nu stiu daca te intereseaza chestiile astea dar operatiile ortopedice prin artroscopie se fac in Romania doar la Bucuresti. E o metoda destul de noua in lume si nu te taie ca pe porc, si pe langa asta perioada de vindecare este foarte mica. In loc sa va bucurati si sa va ganditi la persoane care chiar au nevoie de asa ceva, sa le spuneti despre chestia asta ati sarit repede cu comentarii aiurea. Si vad ca iar incepeti cu disputa asta intre ortodoxism si alte culte, chiar nu isi au locul legat de articolul asta. Sarbatori fericite la toti si sper ca sa fie destui care vor putea fi ajutati prin operatie!!!
4.1  RE: Pentru GIGI trimis de
(19 dec 2007, 20:07:58
In America, daca ai obtinut titlul de doctor in medicina esti bun in meserie. Trebuie multa ura si fobie ca sa negi o asemenea actiune . Unul ca GIGI NU AJUNGE, PROBABIL, NICI LA PANTOFII medicilor americani, stie numai sa improaste venin, la nivelul sarpelui.
4.2  RE: Pentru GIGI trimis de
(20 dec 2007, 10:19:00
Nu mai departe de saptamana trecuta am vazut un articol in presa in care, la o mare clinica privata din america, medicii au operat jum de cap sanatoasa a aunui pacient in loc sa o opereze pe aceea bolnava, si era un mare scandal pe tema asta, asa ca mai lasa-ne in pace cu perfectiunea lor.Or fi si buni , ca peste tot, dar crezi ca nu au si ei medici care fac greseli, ca nu au procese peste proceses cu pacientii, ??crezi ca tot ce e americn este si cel mai bun?au si ei prostii lor, nu zic de astia neaparat, ci la modul general.
5.   Inlumae capitalista , nimic nu-i pe...degeaba ! trimis de
(19 dec 2007, 14:56:03
asa ca nu bagati ....chiroane .

au venit sa faca...practica sau sa reclame o forma anume de....societate .

hm...care o fi aia ???
6.   In atentia celor alesi pentru operatie !!! trimis de
(19 dec 2007, 16:15:44
eu personal , rog pe cei alesi pentru operatie sa nu se prezinte la operatie cu ...daruri de genul : gaini , rate, gaste, curacani, carne de porc si alte de genul acesta deoarece domnii medici care efectueaza operatia sant americani si nu sant invatati cu....TRADITIILE ROMANESTI !!!! chiar daca prin minune unul sau mai multi medici americani s-ar ...MOLIPSI DE TRADITIILE ROMANESTI tot n-ar putea lua cu ei in america darurile deoarece in avion este limita de greutate la bagaje , ca sa nu mai adaugam si pericolul de transmitere a gripei aviare peste ocean.

o alta cauza pentru care rog sa nu veniti cu MULT DORITELE DARURI este faptul ca nu dorim sa ....STRICAM IMAGINEA DOCTORILOR DIN ROMANIA !!!

ps. sa veniti cu daruri la VIZITA DE CONTROL care v-a avea loc dupa ....plecarea americanilor ca doar ....nimic nu-i pe .....degeaba !!

multumesc pentru intelegere.
7.   Tot... trimis de
(19 dec 2007, 16:50:20
... pocaitii aia, la draq... cred ca nu sunt singurul care s-a saturat de ei... cred ca ar trebui killeriti cu totii...
8.   ... trimis de
(19 dec 2007, 17:27:50
killer , dupa vocabularul pe care il folosesti si dupa imaginatia ta bogata ... "la draq" o sa ajungi tu!!!laughing bucura'te ca nu ai nevoie de o operatie si ca nu ai probleme medicale. Interesati'va asa, din curiozitate sa vedeti cat costa o operatie artroscopica in SUA ... ??? Nu v'ati permite multi!!! Si tot ma apuca rasul cand vad comentarii ca cele ale domnului "killer" ... Stiti de ce opereaza la Bethezda??? Am umblat cu el in oras si am fost si la spitalul judetean. Stiti ce mi'a zis??? Ca a lucrat in anii 70 intr'un spital din Congo ca si voluntar si pe atunci arata mai bine spitalul care il aveau ei decat arata spitalul nostru.crying Si da Temida, fac asta pe degeaba, chiar si'au reprogramat operatii de'ale lor ca sa poata veni in Romania. Si ce doctor ar pleca sa faca un lucru de caritate chiar dupa Craciun si sa'si petreaca anul nou intr'un spital din Suceava operand gratis??? Si Temida, daca tu obisnuiesti sa mergi cu gaina, curcanul, etc. la doctor e problema ta ...
8.1  RE: ... trimis de
(19 dec 2007, 21:53:29
opereaza la spitalul bethesda pentru ca sunt tot pocaiti, nu din alt motiv...
8.2  RE: ... trimis de
(19 dec 2007, 22:42:26
nu opereaza nimeni pe gratis, domnule "care stii"chiar in articol se spune ca ,de fapt, costurile sunt suportate de cei de aici..cine stie de fapt de cine?sa o credeti voi ca un medic american renunta la ceva la el acasa ca sa vina sa opereze gratis!ceva pe aici!trebuie sa ne creada f naivi cine ne spune asta.si in fond, spitalul bethesda este facut in mare parte cu bani de la fratii americani, asa ca ,tot pentru renumele si afacerea lor o fac.
8.3  RE: ... trimis de
(20 dec 2007, 11:56:51
In america mori pe strada daca nu iti platesti asigurarile de sanatate, nu te primeste nimeni in vreun felde spital pe gratis, asa ca vreti sa credem ca acesti doctori fac acte de binefacere in romania?sunt platiti cu siguranata din niste fonduri, si, la cum merg lucrurile in romanica, nu este exclus sa fie platiti chiar din bani publici-prefectul...apartenenta religioasa...bethesda....afacerea....etc, etc..gratuitatea sau cadoul din partea spitalului pomenit, sunt praf in ochi, oameni buni,poate ii platiti chiar voi si il aplaudati pe managerul de la B!Sigur, e doar o opinie, dar pina la dovada contrariului, poate fi o eventualitate plauzibila!
9.   Rusine trimis de
(19 dec 2007, 17:36:58
"... pocaitii aia, la draq... cred ca nu sunt singurul care s-a saturat de ei... cred ca ar trebui killeriti cu totii..."

numai un nemernic ar putea spune asa ceva...
10.   Invatatura trimis de
(19 dec 2007, 18:19:48
Sunt de acord ca medici vin sa trateze,dar cand pleaca ce lasa in urma lor.NENOROCIRE.Cum la noi in tara boli trnsmisibile sunt intr-o veselie cate cazuri de hepata c ,sida se vor inregistra.Nu conteaza de ce religi sunt cei ce trateaza ori ceice vor fi operati.De esti un bun crestin nu judeci.
11.   Cu rugaminti fierbinti trimis de
(19 dec 2007, 18:35:03
Va rog,domnilor care veti fi gazdele astora din America,NU-I LASATI SA CONDUCA MASINA,sa umble la priza,ca la noi sunt 220 volti,nu 110,iar de cei ca cei de la ambasada SUA care ne ucid si calicesc oameni nevinovati ne-am saturat!
12.   Felicitari trimis de
(19 dec 2007, 19:06:04
Felicitari si Doamne Ajuta!
13.   Pentru "TOT UNUL CARE STIE " trimis de
(19 dec 2007, 19:42:38
zici asa ceva :"Si ce doctor ar pleca sa faca un lucru de caritate chiar dupa Craciun si sa'si petreaca anul nou intr'un spital din Suceava operand gratis??? "

pai daca-i vorba de perioada asta......inseamna ca totul are miros....religios.

na bine , hai sa fie si pe-a ta !!! BRAVO LOR , cat despre chestia cu darurile.....AM GLUMIT (DA CHIR NU CREZI CA UN SAMBURE DE ADEVAR ESTE IN ...GLUMA MEA ??).
14.   ;) trimis de
(19 dec 2007, 21:29:29
nu are nici un miros "religios" temida. Unul din ei e prezbiterian si celalat e evreu .winking
15.   Halal spital bethesda!!! trimis de
(19 dec 2007, 21:33:34
Eu trebuie sa nasc in preajma sarbatorilor, am fost de la inceputul sarcinii la consultatii la dr ginecolog de la spitalul bethesda,deci am dat bani suficienti, am spus tot timpul ca as vrea sa nasc acolo, si acum mi se spune ca spitalul e inchis ptr perioada sarbatorilor, iar pe dr il doare fix...undeva...de sarcina mea, mi-a spus sa ma duc la spitalul judetean sa nasc;de ce nu mi-a spus de la inceput, ba chiar m-a asigurat ca ma va asista, si acum nici nu-i pasa!!!nu stiu decat sa ia banii oamenilor, in rest nu ii intereseaza nimic altceva!nici nu mi-a facut cine stie ce fata de alti doctori din oras!
15.1  RE: Halal spital bethesda!!! trimis de
(20 dec 2007, 09:24:02
Trebuia sa specifici neaparat ca ai bani? Daca ai asa de multi bani si iti permiti du-te draga la Viena de exemplu ca sa nasti, ce te complici cu spitalele din Suceava?

Zici de asemenea ca "nici nu mi-a facut cine stie ce fata de alti doctori din oras!"... dar ce ti-au facut draga tie alti doctori si asta nu ? Vezi ca se poate interpreta asta si in nici un caz spre folosul tau.
15.2  RE: Halal spital bethesda!!! trimis de
(20 dec 2007, 10:12:39
poate ca rebecca-numele sugereaza apartenenta la o anume grupare religioasa-a apelat la spitalul in discutie, tocmai pentru ca managerul de acolo sustine sus si tare peste tot pe unde are ocazia ca spitalul pe care il pastoreste, ESTE UN SPITAL LA STANDARDE OCCIDENTALE, prin urmare ca nu mai este nevoie sa plece lumea pe niciunde, ptr ca el a adus europa la noi;asa ca, de ce sa plece la viena?cat depre interpretare, tot prost esti, daca poti induce altceva decat ar cere deontologia si comportamentul unui dr fata de pacientele sale;sau esti tu insuti ginecolog si obisnuiesti sa le faci si altceva pacientelor, de te-a dus gandul neaparat acolo?
16.   Blah blah blah trimis de
(19 dec 2007, 21:42:09
Si tu spirake, daca ai fost refuzat la viza odata mai taci din gura, numai tzaranii pot sa faca un astfel de comentariu. Poate ca au avut si dreptate cand ti'au zis nubig grin

16.1  RE: Blah blah blah trimis de
(20 dec 2007, 05:51:26
pupa-i tu in dos,Ghita(sau Ghitza,ca sa pari cine nu esti),nu ma atrage deloc sa plec in SUA,chiar si in vizita,iar Pokemonii astia ai tai care fac mari fapte caritabile sigur,dar foarte sigur au ceva de castigat din asta,parca citeam pe-aici ca unul ar fi evreu!
16.2  RE: Blah blah blah trimis de
(20 dec 2007, 09:46:24
Daca unul din medici e evreu, ce inseamna Spirake? Ce e destept, ca a invatat, ca e dispus sa vina intr-un loc departat si nu grozav de civilizat (dotat), unde mai exista retardati, necivilizati, antisemiti, obisnuiti cu mita si ciordeala...Iar daca nu era convins ca e asa, apare Spirache ca exemplar reprezentativ. Si mai vrei sa intri in lumea civilizata cu mentalitate de legionar.
17.   Ptr dr pucasu trimis de
(19 dec 2007, 21:51:13
1.Cum de apelati la dr din spitalul judetean ,dle puscasu, ca pina acum ii kkati prin ziare ca sunt corupti si iau mita de la pacienti, in timp ce dvs, cand erati dr si nu manager, faceati numai acte de caritate in sectia de chirurgie??nu va mai deziceti de colegii dvs?

2.Cand veti intra in politica, si la ce partid?acestea sunt acte de caritate, sau ne veti intoxica in campania electorala cu ele, ca sa obtineti voturi?

3.daca dupa aceste operatii vor aparea complicatii,in special infectii, asa cum apar dupa operatiile de cezariana efectuate la spitalul dvs, in mod curent, unde si le vor rezolva bolnavii?tot la spitalul judetean?medicii americani vor raspunde daca vor efectua ceva gresit sau daca vor aparea infectii dupa operatii?in fond, oricine, indiferent ca vine din sua sau nu, poate gresi...
18.   Precizari necesare trimis de
(19 dec 2007, 22:11:35
unde putem afla amanunte despre medicii care vor opera, sa ii consideram de incredere numai ptr ca vin din america?putem sti ce rata de succes sau de rateuri au avut in activitatea lor de pina acum?unde ne putem informa pe mana cui ne dam?
19.   Ceva e putred .... trimis de
(19 dec 2007, 22:21:20


Ar fi interesant de stiut cu avizul cui se folosesc in Spitalul de Urgenta medicamente aduse de medicii care colaboreaza cu dr. Puscasu ,multe dintre ele expirate...
19.1  RE: Ceva e putred .... trimis de
(19 dec 2007, 23:36:24
Intrebati pe dr de la neurologie, ca stie cel mai bine.Acolo se comercializeaza la greu medicamente de la bethesda,expirate sau in prag de expirare,si ti se atrage atentia ca sunt f scumpe....
20.   Pentru "TOT UNUL CARE STIE " trimis de
(19 dec 2007, 22:44:19
eu, adevarata TEMIDA mu am scris nici un comentaj ca fiind "raspunde la comentariu".

cea care s-a subscris cu nick-ul meu si-a raspuns la unul din comentajele tale (cu forma de "RE") nu este adevarata TEMIDA.

ESTE O JIGODIE NATIONALISTA SI ANTISEMITA !!!!!

SA-TI FIER RUSINE JIGODIE ORDINARA!!!

cer scuze lui "TOT UNUL CARE STIE ", dar crede-ma ca nu-i comentajul meu.
20.1  RE: Pentru "TOT UNUL CARE STIE " trimis de
(20 dec 2007, 10:52:36
Vaco !!!!! Jigodie esti tu !!!! O boratura pe fara acestui site !!!! Nu vezi ca esti proasta !!!! Probabil mai esti si ...evreica !!!! Vaco !!!!
21.   Am vrea sa stim trimis de
(19 dec 2007, 22:46:21
am vrea sa stim daca s-au facut deja liste cu pacientii ce vor fi operati.Cum s-au selectionat cazurile ce urmeaza a fi operate?cam cate operatii si-au propus sa faca?ni se va spune cumva , ca si cu alte ocazii(vezi angajari)ca au prioritate pacientii de aceeasi religie cu ei?
22.   LA POMUL LAUDAT ! trimis de
(19 dec 2007, 23:35:01
O mare parte din "minunile" medicale realizate la CLINICA B., incepind cu diagnosticele si continuind cu pacientii /pacientele venite in spitalul asta prapadit pentru rezolvarea multor probleme, mai ales cele post-operatorii se rezolva tot aici, fara americani sau alti supermeni.

Mediatizati si "bilele negre" de la B. ca de cele de la Spitalul Jud. v-ati scarpinat destul!
23.   Bai oameni buni! trimis de
(20 dec 2007, 10:47:25
bai oameni buni eu am fost operat anul trecut de dr puscasu si am fost tratat bine si nu am avut complicatii si totul e perfect si apropo.....sunt ortodox.....cam asta e....
23.1  RE: Bai oameni buni! trimis de
(20 dec 2007, 11:05:07
ai facut cezariana?despre alea se tot vorbeste , si cu exemple concrete, ca vin ulterior cu complicatii postoperatorii la spitalul judetean
23.2  RE: Bai oameni buni! trimis de
(20 dec 2007, 12:51:22
Norocosu trebuia sa-ti desenez ca sunt barbat!?..deci nu am cum sa fac operatie de cezariana asta doar in caz ca nu ti-a facut-o careva tie din greseala pt ca ai purtat parul lung si ai fost confundat cu o femeie......citeste draga mai atent pe viitor
23.3  RE: Bai oameni buni! trimis de
(20 dec 2007, 22:42:26
mai, vikingule, sunt mai norocos decat tine ptr ca mi-a dat dzeu mai multa minte!Nu ai priceput nimic!tu nu ai inteles ca ti-am zis la misto de cezariana..te-ai bagat ca musca in.. sa ii iei apararea dr puscasu, dar nu ai inteles subtilitatea-comentariile sunt la subiectul operatii cezariene in mod expres, ptr ca pacientele operate acolo vin de f multe ori cu complicatii infectioase chiar amenintatoare de viata, la spitalul judetean!verifica daca nu crezi!
24.   TOMOGRAF trimis de
(20 dec 2007, 14:17:42
As vrea o informatie de la cei care si-au facut tomograf la Bethesda,copilul meu este programat si sincer,mi-e frica sa-l expun la astfel de radiatii,are doar 6 ani,de la policlinica mi-au spus sa-i fac un tomograf,este si foarte scump dar am citit ca este un aparat performant,totusi unii critica iar altii lauda clinica.Oare sa merg in alta parte,de pilda la Iasi?

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei

Reteta Zilei

Bucataria pentru toti Roşii umplute cu omletă 2 porţii - 40 minute 6 roşii4 ouă 100g caşcaval 3-4 linguri ulei ± sare, piper Roşiile se spală, apoi li se taie câte un căpăcel, se scoate miezul (nu se aruncă) şi se presară înăuntru cu sare şi piper. Se lasă la... Citeşte