Sucevenii care au dorit să plătească ieri factura la energia electrică, prin casieriile E.ON Moldova, au rămas cu banii în buzunar. Angajaţii E.ON Moldova le-au explicat abonaţilor că nu au cum să le încaseze banii, pentru că s-au defectat calculatoarele. Oamenii au încercat la mai multe casierii din municipiul Suceava, dar s-au lovit de acelaşi răspuns.
Am sunat şi noi la serviciul de cool-center E.ON Moldova, unde operatoarea a fost surprinsă de întrebare („de ce nu putem plăti factura de energie electrică la Suceava?), după care ne-a preluat mesajul şi ne-a sunat ulterior, spunând că „a căzut server-ul”.
Am înţeles de la ea că toate casieriile din Moldova, mai puţin cele din Iaşi şi Vaslui, s-au confruntat cu aceeaşi problemă. Deblocarea sistemului de facturare trebuia să se realizeze în cursul nopţii trecute, astfel că sucevenii nu vor mai fi „blocaţi” la ghişee şi vor putea să-şi plătească facturile.
Reprezentanţii E.ON Moldova au spus că vor reveni în cursul zilei de astăzi cu mai multe explicaţii despre incidentul petrecut ieri la casierii.