Turiştii aflaţi pe perioada sărbătorilor de iarnă în Vatra Dornei vor putea depune reclamaţii privind protecţia consumatorului la inspectorii aflaţi în staţiunea suceveană. Până pe 10 ianuarie 2008, în staţiune vor fi trimişi zilnic inspectori OJPC care vor rezolva problemele consumatorilor.
De ieri şi până pe 10 decembrie, inspectorii OJPC vor verifica calitatea serviciilor pe care staţiunea le oferă celor care intenţionează să-şi petreacă sărbătorile de iarnă la Vatra Dornei.
Se vor verifica locurile de cazare, de masă şi de agrement destinate turiştilor care urmează să sosească la Vatra Dornei în perioada imediat următoare.
Autoritatea Naţională de Protecţie a Consumatorului a instituit comandamente de iarnă în cele mai importante staţiuni montane din ţară. Scopul acestora este unul preventiv şi urmăreşte îmbunătăţirea activităţii operatorilor economici şi consilierea lor, astfel încât, în perioada sărbătorilor de iarnă consumatorii să poată beneficia de servicii turistice de calitate.
„Perioada sărbătorilor trebuie să fie una liniştită şi frumoasă. Iată de ce am decis ca începând de astăzi şi până în data de 20 decembrie să verificăm toate staţiunile turistice care vor primi vizitatori în perioada Crăciunului, revelionului, dar şi după”, a declarat preşedintele ANPC, Dan Vlaicu.
Este al treilea an de când ANPC organizează această acţiune, care înseamnă asigurarea unui înalt grad de protecţie a turistului care a plătit pentru a avea un sejur sau o vacanţă liniştită, în care serviciile să corespundă contractului încheiat.