Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului din Suceava va verifica, începând de mâine, calitatea serviciilor de distribuire a căldurii şi a apei calde, ca urmare a numeroaselor reclamaţii ale consumatorilor. Directorului OJPC Suceava, Elena Oanea a declarat că „acest control vizează legalitatea funcţionării agenţilor economici care prestează servicii de furnizare a energiei termice”. Elena Oanea a mai spus că se vor face verificări în ceea ce priveşte licenţele de funcţionare ale acestor prestatori de servicii şi dacă se respectă contractul cadru de furnizare a energiei termice. Furnizorii vor mai fi verificaţi dacă respectă termenii regulamentului de furnizare şi utilizare a căldurii, şi dacă locuitorii din mediul urban beneficiază de agent termic după înregistrarea, timp de trei zile consecutiv, între orele 18.00 – 6.00, a unor valorii medii ale temperaturii exterioare de + 10 grade Celsius, sau mai mici. Furnizorii de căldură mai au obligaţia să oprească agentul termic din locuinţele populaţiei urbane când temperaturile medii externe, pentru trei zile consecutive, depăşesc + 10 grade Celsius între orele 18.00 şi 6.00 Reclamaţiile consumatorilor privind calitatea îndoielnică a serviciilor de termoficare pot fi făcute la OJPC Suceava, la numărul de telefon 0230/530876.
"