În primul rând, din respect pentru cititorii noştri. Nu pentru că am vrea să fim mai cu moţ decât alţii. „Monitorul de Suceava” este, de departe, cel mai citit ziar din judeţ, având, conform ultimului certificat emis de BRAT, o medie de vânzări (zilnice) pe apariţie de 8.913 exemplare. Această situaţie s-a reflectat şi în anunţurile de mica publicitate, al căror număr a crescut vertiginos. Am fost nevoiţi să scriem anunţurile cu un caracter din ce în ce mai mic. Cine pierde? Cititorul. A crescut numărul de anunţuri la marea publicitate, ceea ce a dus la reducerea numărului de articole. Cine pierde? Cititorul. Am crescut numărul de pagini, de la 24 la 32. Nu am să spun că va pierde INTERPRESS (firma care editează „Monitorul”), prin creşterea costurilor. Am să spun doar că va câştiga cititorul, care va avea o mică publicitate mai „aerisită” şi articole mai multe. Pe de o parte.
Pe de altă parte, presa este într-o continuă schimbare. Din acest motiv am decis să schimbăm puţin şi „faţa” ziarului. Am introdus deja două rubrici noi („Colţul cititorului”, în pagina 6, şi „O fotografie pe zi”, în pagina 32), iar altele stau la rând, în funcţie de preferinţele dvs. Da, în funcţie de preferinţele dvs. Pentru că vrem ca „Monitorul” să fie într-un dialog permanent cu cititorii, atât prin intermediul scrisorilor pe care ni le trimiteţi (str. Nicolae Bălcescu, nr. 1), al emailurilor (office@monitorulsv.ro sau redactie@monitorulsv.ro) sau al recomandărilor pe care ni le faceţi pe site (www.monitorulsv.ro). Vrem să ne implicăm şi mai mult în viaţa comunităţilor locale (indiferent de dimensiunea acestor comunităţi). Pentru asta, însă, avem nevoie de sprijinul dvs., de sfaturile, recomandările sau criticele dvs., ale cititorilor, cei pentru care şi datorită cărora trăim."
(17 oct 2007, 11:56:24