„Prospeţime, calitate şi servicii optime”. Aceasta este oferta reţelei METRO Cash & Carry pentru clienţii suceveni. Începând din această săptămână, magazinul din Suceava îşi aşteaptă clienţii într-o nouă înfăţişare, cu spaţii noi şi lărgite, cu o gamă mult mai variată de produse, prezentate într-o formă mult mai accesibilă.
Noul METRO Suceava are acum o suprafaţă de vânzare de 7.100 de metri pătraţi, extinderea magazinului fiind de aproximativ 30%. În acelaşi timp, numărul angajaţilor a ajuns la 310 persoane. Un element de noutate oferit de METRO Suceava este secţiunea Garden Center, constituită într-o adevărată grădină, întinsă pe o suprafaţă de 350 de metri pătraţi, dintre care 200 de metri pătraţi suprafaţă acoperită cu sticlă, gen seră, 100 de metri pătraţi parţial acoperiţi şi 50 de metri pătraţi în aer liber. Raionul de Peşte a fost extins şi oferă spre vânzare 45 de specii diferite de peşte proaspăt şi 25 de specii de fructe de mare. Departamentul de vinuri este grupat pe podgorii şi regiuni viticole, pe rafturi clienţii putând găsi produse viticole dintre cele mai variate. Un element inedit este faptul că doritorii pot degusta vinuri pe care intenţionează să le cumpere la barul special amenajat în acest departament. Suprafaţa raioanelor Birotică şi Media s-a extins cu aproximativ 45%, dând posibilitatea amenajării pe rafturi a unor spaţii distincte pentru prezentarea şi pentru depozitarea produselor electrice şi electronice. Spaţiul frigorific destinat Departamentului Autoservire Carne este mult mai mare şi oferă o gamă largă de produse de calitate.
„Ajungând la un format ce corespunde celor mai înalte exigenţe ale clienţilor profesionişti, din punct de vedere al respectării condiţiilor internaţionale de calitate, al reorganizării şi extinderii, precum şi al tehnologiilor adoptate, liderul internaţional de pe piaţa cash & carry oferă o gamă variată de produse proaspete, servicii îmbunătăţite şi personalizate care vor contribui la o eficientizare în aprovizionarea zilnică a clienţilor noştri profesionişti”, a declarat Directorul Operational Business Unit METRO Cash & Carry România şi Moldova, Vladimir Vava.
Directorul magazinului METRO Suceava, Camelia Stancu, a precizat că toate aceste modificări în imaginea şi structura magazinului s-au făcut pornind de la dorinţele clienţilor din Suceava, care îşi doreau un spaţiu mai aerisit, mai ordonat, ce permite identificarea imediată a produselor de pe rafturi.
METRO Cash & Carry Suceava îşi aşteaptă clienţii, mai vechi sau mai noi, în fiecare zi, în orarul binecunoscut de cei ce preferă serviciile şi produsele de calitate.
"