În vederea reluării campionatului în Bundesliga, suporterii clubului Borussia Moenchengladbach au avut o inițiativă briliantă, care a dus deja la 8.000 de bilete vândute. Asta deși, o știm cu toții, meciurile acestei ediții se vor juca fără spectatori, ca peste tot în Europa. Nu e vorba despre bilete online, că doar partidele se televizează. Ei bine, arena celor de la Gladbach va fi populată cu siluete personalizate de carton! Intri pe site, plătești biletul, încarci o fotografie pe care trebuie să o încadrezi în conturul siluetei (nu e deloc greu, ceva în genul pozelor de profil de pe Facebook) și odată încheiat tot procesul ăsta, ți-ai trimis poza la meci! Și nici măcar nu va trebui respectată celebra distanțare socială, spectatorii pot ”socializa” fără probleme cu cei din jur. Prețul este de 19 Euro, dar reprezintă mai degrabă un abonament, fiindcă ți-ai asigurat locul până la finalul competiției. Nu se spune ce se va întâmpla la o ploaie, fiindcă Borussia-Park are locuri acoperite doar în partea superioară, ori efectul vizual s-ar pierde dacă siluetele ar fi amplasate atât de departe de teren, cu sectoarele intermediare goale. În pozele de prezentare de pe Facebook, siluetele sunt puse pe primele rânduri, așa cum ar fi ideal să rămână. În fine, nu mai caut pete în soare, or găsi nemții o soluție în caz de vreme nefavorabilă. Să nu uităm, ne confruntăm cu o secetă aproape generalizată la nivel de continent, așa că ploile ar trebui să fie binevenite, nu să le strice unora... ploile! Peluza a fost rezervată numai ultrașilor, asta ca să nu fie probleme de infiltrare din partea rivalilor și să iasă cu scandal. Cererile au depășit ca volum așteptările inițiale, astfel că producția siluetelor este momentan în urmă, dar există promisiuni că niciun doritor nu va rămâne pe dinafară. O parte din încasările rezultate din această campanie cu nume foarte inspirat, ”Stai acasă. Fii pe stadion”, se va duce la asociația de suporteri, iar alta la fundația clubului. Hai și cu fotbalul, AMR 12 zile?