Alaltăieri, în primul episod din cele trei pe care mi le-am propus, n-am finalizat subiectul infrastructură, vorbind de fapt numai despre stadioane. În aceeaşi ordine de idei trebuie amintit şi faptul că meciurile alea pe care ni le-a încredinţat UEFA pentru Campionatul European din 2020 au şi ele nişte condiţionări: prima, care nici nu pare mare şmecherie, este asigurarea legăturii directe dintre cel mai apropiat aeroport, în cazul nostru Henri Coandă - Otopeni, de stadionul desemnat, printr-o linie de metrou. Neisprăviţii şi borfaşii care au administrat până acum Federaţia, dar şi Capitala, au convenit în bandă că suntem, din nou, mai şmecheri decât restul continentului şi al planetei, astfel încât noi venim cu o alternativă absolut cretină: recondiţionarea paraginii de cale ferată, care e la ceva distanţă de aeroport, până la care să-i ducem pe fraierii de suporteri străini cu maxi-taxiuri, de acolo cu un fel de tren până în Gara de Nord, de unde să ia, mama lor de fraieri!, metroul până la Naţional! Face cineva pariu că putem să ne luăm adio de la Campionatul European? Mai ales că cea de-a doua condiţie e de-a dreptul insurmontabila: asigurarea legăturii pe o autostradă directă cu cel mai apropiat oraş din străinătate în care se organizează de asemenea meciuri din Campionatul European. Acesta este, aţi ghicit, Budapesta. Mai urmează să încercaţi să mă convingeţi că tot ceea ce n-am făcut în zeci şi zeci de ani vom face tocmai acum, de dragul "europeanului", adică o autostradă fix până la graniţa cu Ungaria! Mai pariem încă o dată, adică dvs puneţi 1 ban, iar eu tot ce am: casă, microbuz, teren, beţe de pescuit, colecţia de DVD-uri, ce mai, tot, că nu în 2020, dar nici în 3020 n-o să avem autostrăzi ca în ţările locuite de oameni? Da, Oprescu a furat, pe Firea n-o interesează, că ea are teren la ea acasă, în Voluntari, la Pandele-n bătătura, dar restul, adică Guvern, miniştri (sănătate, mătuşa Lipa!), Parlament, să fie atât de nesimţiţi şi de inconştienţi?