Netflix, platforma americană de filme online şi de închirieri de DVD-uri, are deja 40 de milioane de abonaţi în toată lumea, cu o treime mai mult decât anul trecut, depăşind toate previziunile, se arată într-un raport trimestrial al companiei, informează AFP.
Acţiunile companiei au crescut cu 9,45%, la o valoare de 388,53 de dolari pe acţiune, luni, în jurul orei 20.40 GMT, după închiderea şedinţei oficiale de pe Wall Street.
Cifra sa de afaceri, obţinută atât din închirierea de DVD-uri, cât şi din vizionarea online a filmelor şi emisiunilor, a crescut cu 22% pe an, până în al treilea trimestru al lui 2013, ajungând la 1,1 miliarde de dolari şi încadrându-se în previziunile medii ale analiştilor.
În al patrulea trimestru al acestui an, Netflix intenţionează să ajungă la 43,6 milioane de abonaţi, cu 3,32 de milioane de abonaţi mai mult, dar şi la un profit din acţiuni de 37 de milioane de dolari, adică cu 60 de cenţi mai mult pe acţiune. Până în prezent, analiştii au mizat doar pe o creştere cu 46 de cenţi pe acţiune.
Netflix a produs serialul de mare succes "Orange is the New Black", precizând în comunicat că producţia precedentă "House of Cards" este "primul serial TV difuzat pe internet" exclusiv care a primit un premiu Emmy - trofeu care recompensează excelenţa în televiziune.