Programează un test drive cu SUV-ul Toyota Corolla Cross
Programează un test drive cu SUV-ul Toyota Corolla Cross
Programează un test drive cu SUV-ul Toyota Corolla Cross
 
marţi, 17 sep 2013 - Anul XVIII, nr. 216 (5423)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9773 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,3756 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Twitter este înaintea Facebook şi Google în domeniul publicităţii pe dispozitive mobile

Twitter este înaintea Facebook şi Google în domeniul publicităţii pe dispozitive mobile precum smartphone-uri şi tablete, unde va obţine în acest an peste jumătate din venituri, potrivit datelor EMarketer, transmite Bloomberg.

Facebook a obţinut în trimestrul al doilea 41% din venituri din publicitate mobilă, iar Google, operatorul celui mai folosit motor de căutare la nivel mondial, mai puţin de un sfert din venituri.

Twitter reprezintă doar o mică parte din piaţa publicităţii pe dispozitive mobile, estimată în acest an la 16,7 miliarde de dolari, dar are avantajul că s-a concentrat din timp pe acest domeniu. Acest fapt ar putea reduce temerile investitorilor legate de intenţia companiei de a face o ofertă publică iniţială, având în vedere că prezenţa insuficientă pe segmentul dispozitivelor mobile a afectat alte companii de Internet.

Facebook şi Google, care s-au concentrat iniţial pe publicitatea online accesată de pe computerele personale, şi-au regândit recent afacerile odată cu orientarea utilizatorilor către smartphone-uri şi tablete.

Twitter a anunţat săptămâna trecută că a depus în condiţii de confidenţialitate, la comisia pentru valori mobiliare din Statele Unite (SEC), documentaţia pentru listarea la bursă, una dintre cele mai anticipate din ultimii ani. Compania a fost evaluată la aproximativ 10 miliarde de dolari în cele mai recente operaţiuni de finanţare derulate pe piaţa privată.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Twitter este înaintea Facebook şi Google în domeniul publicităţii pe dispozitive mobile.
 Vizualizări articol: 625 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Twitter este înaintea Facebook şi Google în domeniul publicităţii pe dispozitive mobile0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei