Un val de entuziasm a lovit iubitorii brandului Louis Vuitton din Marbella, Miami şi Essex în serile trecute, după ce vestea lansării prezervativelor LV circula pe Twitter, scrie digg.com.
Confecţionate cu iniţialele brandului în relief, prezervativele ar costa 68 de dolari bucata, în ritm similar cu preţurile casei de modă franţuzeşti, informează Business Magazin. Luxul nu va putea însă ajunge la pasionaţii colecţiilor de acest fel, pentru că LV nu plănuieşte să atace astfel de pieţe. Cel puţin nu prea curând.
Creierul din spatele mişcării este arhitectul georgian Irakli Kiziria care a colaborat cu cei de la Design Provocation pentru a crea prezervativele, cu prilejul Zilei Mondiale a SIDA, din luna decembrie. Cu toate acestea, o imagine a apărut pe pagina publicaţiei Huffington Post, vestea răspândindu-se rapid pe reţelele sociale.
Un purtător de cuvânt al Louis Vuitton a refuzat să comenteze situaţia, însă dacă vreodată genţile de lux nu vor mai avea acelaşi succes, LV ar putea da lovitura cu noul produs.