Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 5 ian 2012 - Anul XVII, nr. 2 (4907)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Spaţiul pentru un spot publicitar difuzat în cadrul galei Super Bowl, vândut cu 4 milioane de dolari

NBC Universal a vândut spaţiul pentru un spot publicitar cu o durată de 30 de secunde, în cadrul finalei Campionatului de fotbal american (Super Bowl) din 2012, pentru o sumă de 4 milioane de dolari, a declarat un oficial al reţelei de televiziune NBC, citat de bloomberg.com.
Cea de-a 46-a ediţie a galei Super Bowl se va desfăşura pe 5 februarie, la Lucas Oil Stadium din Indianapolis. În decembrie 2011, Madonna a confirmat speculaţiile apărute în presa americană anunţând că s-a asociat cu prestigioasa companie canadiană Cirque Du Soleil pentru a susţine un recital în pauza finalei Campionatului de fotbal american (Super Bowl) din 2012.
Datorită uriaşei popularităţi de care se bucură acest meci de fotbal în rândul spectatorilor americani, spaţiul publicitar din cadrul galei Super Bowl se vinde pentru milioane de dolari.
Astfel, compania de media NBC Universal, parte a Comcast Corporation, a anunţat că a vândut spaţiu publicitar în cadrul galei Super Bowl pentru un preţ mediu de 3,5 milioane de dolari, după cum a declarat un purtător de cuvânt al NBC, Chris McCloskey.
El a mai spus că cea mai scumpă reclamă, cu o durată de 30 de secunde, a costat 4 milioane de dolari, ceea ce reprezintă un record pentru NBC. Şi spaţiul publicitar pentru mediul online a fost vândut, a mai spus Chris McCloskey.
Anul trecut, gala Super Bowl a fost urmărită de 111 milioane de telespectatori americani, înregistrând astfel cel mai mare succes pe care l-a obţinut vreodată o ligă sportivă. Gala Super Bowl din 2011 a fost emisiunea cu cea mai mare audienţă difuzată de o televiziune americană, în ultimii 20 de ani.
În 2010, gala Super Bowl a atras 106,5 milioane de telespectatori, în 2009 - 98,7 milioane de telespectatori, iar în 2008 - 97,5 milioane de telespectatori.
Creşterea de la an la an a audienţelor ilustrează motivul pentru care advertiserii plătesc milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde difuzat în timpul meciului.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Spaţiul pentru un spot publicitar difuzat în cadrul galei Super Bowl, vândut cu 4 milioane de dolari.
 Vizualizări articol: 700 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spaţiul pentru un spot publicitar difuzat în cadrul galei Super Bowl, vândut cu 4 milioane de dolari0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei