Peste 3,7 milioane de utilizatori ai reţelei sociale Facebook sunt din România, dintre aceştia peste 90% declarându-şi oraşul de reşedinţă, potrivit serviciului de analiză Facebrands.ro.
Conform serviciului de analiză Facebrands.ro, în acest moment sunt 3.728.280 de utilizatori de Facebook în România, din care 90,57% şi-au declarat oraşul de reşedinţă, se arată într-un comunicat remis MEDIAFAX.
Numărul de utilizatori români ai acestei reţele sociale a crescut cu 54% faţă de începutul acestui an, când erau doar 2.405.920 utilizatori.
Din datele culese de serviciile Facebrands.ro şi Facebrands PRO, 3.376.560 de utilizatori ai reţelei sociale Facebook şi-au declarat în profilul creat pe această reţea oraşul de reşedinţă. Procentul utilizatorilor români de Facebook care şi-au declarat oraşul de reşedinţă s-a dublat de la începutul anului, de la 48% în ianuarie 2011.
Astfel, cei mai mulţi utilizatori ai reţelei Facebook în România sunt în Bucureşti (1.049.400 de utilizatori, 31,08%), oraş urmat la mare distanţă de Cluj-Napoca (160.100), Timişoara (160.040) şi Iaşi (151.660). Cei mai puţini utilizatori ai acestei reţele sociale sunt din Tecuci - 10.300.
Către utilizatorii români de Facebook au fost afişate în ultimele două luni peste 4.500 de ad-uri locale, din care 4.440 au fost strânse de echipa Facebrands PRO într-un modul dedicat de Intelligence, disponibil în cadrul oricărui abonament Facebrands PRO.
"În acest moment orice advertiser poate urmări pe Facebrands PRO, dincolo de performanţa comparată a paginilor monitorizate, şi activitatea de marketing derulată în fiecare categorie, ce ad-uri au rulat concurenţii, ce variante creative au folosit, iar în cadrul campaniilor mai complexe, avem câteva sute de studii de caz care arată în ce a constat campania, totul corelat cu performanţele obţinute de pagini în perioada respectivă", a declarat Ionuţ Oprea, managerul agenţiei Standout, care gestionează împreună cu Byte Flux serviciile Facebrands.
Facebrands.ro monitorizează acum peste 14.000 de pagini create pe Facebook de persoane şi instituţii (companii, ONG-uri etc.), arătând creşterea numărului de fani al acestora pe zile şi săptămâni, împreună cu alte pagini din aceeaşi categorie.
Facebrands.ro este serviciul de monitorizare a paginilor româneşti create pe reţeaua socială Facebook, lansat la începutul anului 2010 de Standout şi Byte Flux.