Retailerul suedez Hennes & Mauritz (H&M) va lansa o colecţie vestimentară semnată de un blogger de modă, iniţiativă apreciată în special de clienţii care preferă hainele neconvenţionale, informează Reuters.
H&M, care a lucrat cu celebrităţi de top precum Madonna, a anunţat că bloggerul Elin Kling a creat o colecţie minimalistă care va fi lansată exclusiv în Suedia pe 3 februarie.
"Ca una dintre cele mai cunoscute personalităţi din domeniul modei din regiunea scandinavă, Elin se potriveşte cu publicul nostru care ştie exact ce vrea", a declarat Sofia Jegerborn, marketing manager la H&M Suedia.
Kling îşi prezintă toate ţinutele nonconformiste şi foarte la modă pe blogul ei personal numit Style By Kling. Ea a creat pentru H&M o mini colecţie formată din nouă piese şi două accesorii.
Fanii lui Kling au lăudat iniţiativa pe toate reţelele de socializare, unii întrebându-se cine va semna o astfel de colecţie care să fie disponibilă la nivel internaţional.
"Colecţia este minimalistă şi frustă, dar cu un element boem, ceva care să reflecte stilul meu personal", a declarat Kling.
Hennes & Mauritz este al doilea cel mai mare retailer vestimentar din Europa.