Lynne Featherstone, secretar de stat britanic pentru egalitatea de şanse, va fi gazda unui summit la care vor participa executivi din industriile media şi modei, pentru a dezbate problema imaginilor modificate digital din revistele glossy, informează mediaweek.co.uk.
Pe blogul său, Featherstone specifică faptul că oamenii implicaţi în această campanie nu au nicio dorinţă de a impune restricţii sau reglementări advertiserilor, dar că doresc să colaboreze cu industriile vizate.
În această toamnă, Featherstone va fi gazda unei întâlniri la care vor participa, printre alţii, un stilist, un psihoterapeut, precum şi reprezentanţi ai industriei media şi advertiseri.
Această masă rotundă face parte din iniţiativa numită "Body confidence", care pledează pentru marcarea imaginilor prelucrate digital, pentru a arăta că nu sunt în totalitate reale.
Featherstone este de părere că imaginile din reviste şi reclame afectează sănătatea publică, mai ales la nivelul tinerilor, obsedaţi de siluetele filiforme.