Febra 3D şi internetul tot mai performant au adus beneficii şi industriei divertismentului pentru adulţi, numeroase companii din domeniu prezentând, la Adult Entertainment Expo, o serie de servicii cu accent pe online şi imagine tridimensională, informează AFP.
La târgul respectiv, care s-a derulat la Las Vegas, compania Bad Girls In 3D a prezentat un catalog online fără precedent, oferind exclusiv programe 3D.
"Sunt zeci de ani de când industria divertismentului pentru adulţi este pionieră în adoptarea celor mai noi formate: playerele video, în anii 1980, televiziunea prin satelit, în anii 1990, şi, în prezent, internetul", a declarat Lance Johnson, producătorul Bad Girls. "3D este tehnologia anului 2010 şi a viitorului", a adăugat el.
La un preţ de 4.000 de dolari, la târg se putea achiziţiona un televizor 3D cu diagonala de 152 de centimetri, un mic server de internet şi ochelari speciali pentru vizualizarea imaginilor tridimensionale. În plus, un abonament special de 20 de dolari pe lună a fost pus la dispoziţia celor care doreau să acceseze catalogul video.
Imaginile 3D nu mai trebuie să îşi dovedească valoarea în industria divertismentului pentru adulţi, în condiţiile în care o peliculă destinată acestora, "The Stewardess", a avut încasări de 27 de milioane de dolari în decurs de doi ani de la lansarea sa, în 1969, potrivit declaraţiilor lui Johnson.
În ceea ce priveşte tehnologiile online, acestea au fost prezente peste tot la Adult Entertainment Expo. Astfel, noua păpuşă sexuală Roxxxy a fost dotată cu capacitatea de a-şi înţelege utilizatorul graţie posibilităţii pe care o are de a se conecta la reţelele sociale.
În plus, există mai multe jocuri online pentru adulţi, cum ar fi "Bone Town", care va fi primul joc erotic bazat pe un scenariu real, potrivit lui Maximus Baptist VIII de la compania Bonetown.com.
"O companie numită The Man Inc. încearcă să scape de serviciile legate de sex şi droguri şi să îi ajute pe locuitorii Bone Town să elimine aceste elemente" din viaţa lor, a spus el. Jocul este disponibil exclusiv pe internet, deoarece fabricanţii de console nu vor ca accesul la acesta să fie posibil pentru copii, a adăugat Baptist.
În cadrul aceluiaşi târg a fost rezervat un spaţiu şi pentru aplicaţiile destinate dispozitivelor iPhones.
"Apple nu ne-a permis să utilizăm AppStore, astfel încât ne-am conceput propriul magazin" de aplicaţii, a explicat Steve August, coproprietar al companiei HotTrix, cunoscută pentru jocurile iBeer, iMunchies şi iBug. "Avem mijloace de a furniza programe pentru adulţi pe iPhone fără niciun risc de piratare a dispozitivului", a spus el.
Aplicaţiile, care permit accesarea de videoclipuri sau fotografii, au fost deja descărcate de peste două milioane de ori, potrivit lui August.
Pe de altă parte, în cadrul târgului a fost lansată şi o reţea socială dedicată profesioniştilor şi fanilor industriei de divertisment pentru adulţi.