YouTube va lansa canalul Sports Hub, care va prezenta peste 2.000 de videoclipuri cu teme sportive, după ce a semnat un parteneriat multi-teritorial cu SportAccord, organizaţie reprezentativă a mai multor federaţii de sport internaţionale, informează worldscreen.com.
Planificat să fie lansat în primăvară, Sports Hub va prezenta videoclipuri mai lungi şi mai scurte despre meciuri, competiţii, interviuri, reportaje din culisele evenimentelor şi materiale educative.
SportAccord grupează 104 Federaţii Sportive Mondiale, pentru diferite sporturi precum, înot, ciclism, karate, sau fotbal american.
Noul canal YouTube va fi susţinut de veniturile din publicitate.
"Vedem o mulţime de conţinuturi, dar pe acest canal vor fi unele dintre cele mai bune conţinuturi care atrag audienţe, pentru că sunt interesante pentru oameni. Este ceva atrăgător, şi YouTube vrea să celebreze diversitatea", a declarat Chad Hurley, co-fondator şi CEO al YouTube.
"Suntem încrezători că Sports Hub va creea noi posibilităţi de promovare pentru diferite asociaţii sportive care vor avea ocazia să trimită mesajul lor fanilor sportului din lumea întreagă", a mai spus el.