Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 21 mai 2009 - Anul XIV, nr. 116 (4102)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Vaticanul vrea o relaţie interactivă în mediul online cu credincioşii din toată lumea

Reprezentanţii Vaticanului încearcă să ajungă la o relaţie interactivă în mediul online cu membrii Bisericii Romano-Catolice din întreaga lume, folosindu-se de aceleaşi strategii pe care le-a utilizat şi preşedintele american Barack Obama, în campania electorală, informează Times Online.

Biserica Catolică vrea să imite modelul de promovare online folosit şi de preşedintele american Barack Obama în timpul campaniei sale electorale.

Noua strategie online a Bisericii Catolice a fost prezentată de preotul iezuit Frederico Lombardi, care se ocupă în prezent de relaţiile cu presa ale Vaticanului. Acesta a precizat că discuţiile din media, în jurul papei sau a Bisericii Catolice, chiar şi criticile, au făcut bine instituţiei religioase, în toată lumea.

Lombardi a mai precizat că, în epoca în care internetul a depăşit orice alt mediu, cu excepţia televiziunii, ca sursă de informaţii cu caracter local sau internaţional, Biserica nu mai poate ignora dezvoltarea domeniului comunicării şi nu îşi poate permite să piardă legătura cu acest mediu.

Totuşi, Lombardi a ţinut să precizeze că nu tot ce face Vaticanul este perfect. "Cred că într-o lume ca a noastră, să credem că actul de comunicare poate fi atent controlat ar fi o naivitate", a mai spus Lombardi, precizând că nicio instituţie sau persoană nu poate evita criticile.

La începutul anului, Vaticanul şi-a lansat propriul său canal pe platforma YouTube, unde toţi catolicii pot să vizioneze videoclipuri cu Papa Benedict al XVI-lea sau înregistrări de la diferite evenimente religioase. De asemenea, papa Benedict al XVI-lea este una dintre cele mai vârstnice figuri publice care are propriul canal pe YouTube, avertizând cu această ocazie tinerii să folosească new media în mod înţelept şi să evite dezvoltarea de obsesii online, care îi pot izola de viaţa reală.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Vaticanul vrea o relaţie interactivă în mediul online cu credincioşii din toată lumea.
 Vizualizări articol: 592 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vaticanul vrea o relaţie interactivă în mediul online cu credincioşii din toată lumea0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Fapt divers

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei