Pisica japoneză Kitty-chan, cunoscută în Occident ca Hello Kitty, împlineşte anul acesta 35 de ani, eveniment ce va fi marcat de compania care a lansat pe piaţă acest personaj, Sanrio, inclusiv prin îmbogăţirea gamei de produse de brand, informează AFP.
Pentru a o celebra pe Hello Kitty, personaj apărut pe piaţă în 1974, şi pentru a marca lansarea de anul viitor a primelor obiecte derivate ale brandului, Sanrio a prezentat, miercuri, noi accesorii pentru celebra pisicuţă şi anume fundiţe în cinci culori diferite, realizate special pentru aniversarea personajului.
"Fundiţa este unul dintre simbolurile caracteristice ale lui Kitty şi reprezintă, de asemenea, legăturile umane", a declarat un oficial al companiei Sanrio.
Cele cinci culori ale noilor fundiţe ce vor fi purtate de Kitty sunt roşu, roz, galben, verde şi mov, acestea simbolizând prietenia, blândeţea, generozitatea, speranţa şi bunătatea.
Aceste sentimente pozitive cu valoare universale, reunite în imaginea lui Kitty, ar putea fi motivul pentru care aceasta este un personaj atât de popular în toată lumea, potrivit specialiştilor în cultura niponă.
Hello Kitty este cel mai profitabil produs al Sanrio, comercializat în 70 de ţări din toată lumea. La fel ca şi celebrul Mickey Mouse de la Disney, Kitty este protagonista a două parcuri de distracţii tematice din Japonia.
Kitty-chan a fost numită oficial, în 2008, "ambasador al Ministerului de Turism al Japoniei" pentru a spori vizibilitatea ţării şi a atrage mai mulţi turişti.