Spotul are ca protagonist un cor de animale sălbatice care interpretează, într-o versiune proprie, melodia festivă "Stop the Cavalry".
Cu ajutorul efectelor speciale şi al unei orchestre formate din greieri şi insecte, prevăzute cu trompete, saxofoane şi tromboane, creaturile pădurii reconstituie plurivocal cântecul hit din anii '80.
În noua versiune, lait-motivul muzical "Wish I was at home for Christmas / Aş dori să fiu acasă de Crăciun" este înlocuit de un mesaj cu miză ecologistă "Wish I had a home for Christmas / Aş dori să am o casă de Crăciun".
Spotul este parte din campania "Do One Thing" iniţiată de BBC, care îndeamnă vizitatorii să petreacă cât mai mult timp în aer liber.
În cadrul aceleiaşi campanii, radiodifuzorul britanic a lansat site-ul Breathing Places, unde utilizatorii pot afla cum să planteze un copac, să întreţină o grădină de zarzavat sau să facă o stivă de lemne.
Melodia originală "Stop The Calvary" s-a aflat pe locul trei în topurile muzicale britanice în decembrie 1980.