Parfumul Chanel No. 5 a stârnit, de-a lungul timpului, mai multe legende, cea mai cunoscută fiind povestea legată de numele său, pe care celebra Coco Chanel l-ar fi ales după numărul pe care îl purta sticla al cărui design i s-a părut potrivit. După ce a văzut cinci modele de sticle, ea l-a ales pentru parfumul său pe cel de-al cincilea, hotărând atunci ca numele parfumului să rămână No.5.
Parfumul a fost lansat pe piaţă în 1921 şi a înregistrat un succes impresionant. În prezent, la fiecare 55 de secunde, undeva în lume se vinde o sticlă de Chanel No. 5.
"Parfumul este o parte esenţială din ţinuta unei femei, iar parfumul pe care o femeie îl alege poate reflecta stările ei emoţionale. Chanel No.5 este un parfum care a rezistat în timp, fiind acum la fel de popular ca şi acum 90 de ani. Toate parfumurile din top 10 sunt populare şi vor rămâne în următorii ani. Mă bucur să văd un parfum care poartă semnătura unei vedete în acest top şi mă refer la cel al cuplului Beckham, care e la fel de sexy ca şi spoturile publicitare care le promovează", a declarat Matt Twigg, cel care se ocupă cu achiziţia mărcilor de parfum pentru magazinele Superdrug.
Pe locul al doilea în clasamentul Superdrug s-a clasat parfumul One, de la Calvin Klein, în timp ce pe trei se află Eternity, de la aceeaşi casă de modă. În clasament mai figurează, în ordine, parfumurile, Coco de la Chanel, Poison de la Dior, Ghost, Anais Anais de la Cacharel, Pink de la Lacoste, Opium de la Yves Saint Laurent şi Intimately Her de la Beckham.