Campanie publicitară la mormântul lui Iisus
de Click News
(citeşte alte articole de la acelaşi autor) Asociaţiile catolice din India au pornit o aprigă campanie împotriva unei companii aeriene, din cauza unui fantomatic mormânt al lui Iisus din Kashmir. O serie de legende apocrife, nerecunoscute însă de Biserică, vorbesc despre acest mormânt. Potrivit legendei, Iisus, care a supravieţuit crucificării, ar fi venit în India, unde s-a căsătorit şi a locuit în Kashmir până la vârsta de 120 de ani, unde de altfel şi-a găsit şi sfârşitul. Catholic Secular Forum din India, o organizaţie care reuneşte mai multe asociaţii catolice indiene, a trimis formal o scrisoare de protest companiei aeriene Spicejet, care ar fi indicat în revista sa publicitară printre obiectivele turistice din Srinagar, capitala statului Kashmir, şi mormântul lui Iisus . Din câte se pare, în Srinagar chiar există un mormânt numit Rozabal, unde ar fi conservat trupul lui Yuz Asaf, unul dintre numele sub care, potrivit tradiţiei indiene, ar fi recunoscut Iisus.
În lipsa unui acord scris din partea
Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului
Campanie publicitară la mormântul lui Iisus.
Vizualizări articol: 688 | | Notează articolul: | Nota curentă: 5.0 din 1 vot Campanie publicitară la mormântul lui Iisus5.051
|
|
Comentarii
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.