O bere destinată celui mai bun prieten al omului, câinele, s-a dovedit a fi un mare succes în magazinele cu produse pentru animale din Australia, informează Reuters.
Dog Beer, sau DB, a fost creată de proprietarul de magazin Elise Schumacher din Sydney, după ce aceasta a remarcat faptul că cei doi câini pe care îi are, Louis şi Vuitton, lingeau picăturile de bere de pe podea.
"Sloganul este «Dă-i un rând de bere celui mai bun prieten»", a indicat Schumacher. "Am băut-o. Are gust de vită şi miroase ca o bere", a adăugat femeia.
Schumacher, care mai comercializează în magazinele sale plăcinţele cu răvaşe cu aromă de ficat destinate căţeilor, spune că berea normală este dăunătoare sănătăţii animalului.
Berea specială este ambalată în sticle de culoare închisă la fel ca şi berea normală şi se vinde în cafenelele şi terasele locale. O sticlă de bere pentru căţei costă la fel de mult ca o bere normală, 5 dolari australieni (4,76 dolari americani).
"Este foarte populară în rândul bărbaţilor care au câini. Mulţi cumpără mai multe sticle şi le dăruiesc proprietarilor de animale", a spus Schumacher, adăugând că a "vândut sute de sticle de bere".