Te-ai hotărât să organizezi petrecerea de Revelion la tine acasă şi nu ştii cum să procedezi? Ţi-e frica de deranjul care se va forma în casă? Nu te impacienta, fii o gazdă perfectă, maximizează starea de bine şi fii gazda unei petreceri perfecte.
În primul rând gândeşte-te câte persoane ar putea încăpea în locuinţa ta. Fă o listă a invitaţilor la party în funcţie de încăperea în care veţi petrece în seara dintre ani.
Poţi impune un stil vestimentar, de exemplu casual sau fancy, având în vedere că tu eşti gazda, sau poţi propune orice altceva astfel încât să nu fie totul banal.
După ce ai hotărât tonul petrecerii şi cine vine, vorbeşte cu prietena ta cea mai bună, cere-i ajutorul, şi împreună faceţi o listă a cumpăraturilor pentru masa de Revelion.
Planuri.
În funcţie de invitaţi şi preferinţele acestora veţi decide ce fel de mâncare veţi prepara şi ce tip de băuturi, fructe, prăjituri veţi cumpăra.
Dacă nu dispui de un buget foarte mare îi poţi ruga pe fiecare dintre ei să aducă ceva făcut de ei, în tonul petrecerii.
Mergeţi într-un supermarket şi faceţi toate cumpăraturile necesare, după care nu mai ieşiţi din casă până nu aranjaţi totul.
Dacă decizi să schimbi ceva în program anunţă-i şi pe invitaţi.
Cum amenajezi încăperea?
Detaliile întotdeauna contează. Caută pe internet, în reviste de specialitate, informează-te şi apucă-te de decorat. O idee ar fi să amenajezi totul în roşu şi verde, culorile acestui sezon. Inclusiv tacâmurile, faţa de masă, husele scaunelor le poţi achiziţiona în aceste culori.
Creează o atmosfera festiva cu decoraţiuni şi beţişoare parfumate. Fă-ţi câteva CD-uri cu muzica pe care o veţi asculta în acea seară. Muzica este sufletul petrecerii, şi tot ea dă tonul atmosferei. Alege din fiecare stil muzical câteva melodii, deoarece gusturile diferă de la o persoana la alta.
Invitaţii ar putea veni cu băutura de acasă, însă nu te baza pe asta. Cumpără o varietate cât mai mare astfel încât să satisfaci toate gusturile. Dacă îţi rămâne în plus nu-i nimic, mai puteţi continua şi a doua zi.
Nu uita de şampanie!!!
Nici o firma de catering nu va reuşi să organizeze totul mai bine decât tine. Ai încredere în tine!!
Nu îţi face griji în privinţa deranjului din casă. A doua zi, la cafea poţi ruga câteva prietene să te ajute. Sunt sigură că nu te vor refuza.
După ce ai terminat toate pregătirile, ocupă-te de tine!
(30 dec 2007, 20:50:00