Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 22 aug 2012 - Anul XVII, nr. 195 (5100)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,717 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video
Tiberiu AVRAM

Tiberiu AVRAM


Am votat pentru demiterea lui Băsescu, dar felicit Curtea Constituţională

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Am fost la referendum şi am votat pentru demiterea preşedintelui Traian Băsescu. Din mai multe motive, am dorit demiterea preşedintelui. Nu înlocuirea cu Crin Antonescu, ci demiterea lui Traian Băsescu. Nu s-a întâmplat.

Referendumul a fost invalidat, iar din punctul meu de vedere, Curtea Constituţională trebuie felicitată pentru decizia luată şi nicidecum blamată.

Pentru mine, ca om ce priveşte de pe margine, lucrurile stau în felul următor: se desfăşoară un referendum, în anumite condiţii, cu un număr de alegători acceptat de toate părţile, 18 milioane şi ceva de oameni. După ce referendumul nu a ieşit cum au dorit organizatorii (şi, repet, cum mi-am dorit şi eu), puterea se trezeşte şi spune că nu e în regulă cu numărul de alegători, că trebuie reactualizate listele electorale (nu i-a oprit nimeni să o facă înainte de referendum, mai ales ca USL este la putere de ceva vreme), că numărul românilor cu drept de vot este mai mic (vreo 15 milioane şi ceva) decât cel acceptat de toţi înaintea referendumului. E adevărat, a mai fost invocată şi povestea cu boicotul, dar asta nu schimbă situaţia de fapt.

O cifră, acceptată înainte de referendum, este contestată după scrutin de organizatori, de cei nemulţumiţi de rezultat. Nu mi se pare corect. Nu e fairplay (deşi, totuşi, nu cred că termenul acesta are ceva de-a face cu politica). E exact ca în bancul acela cu iepuraşul care nu poartă bască.

Un lider local PSD îmi spunea zilele trecute că în cazul în care Curtea Constituţională invalidează referendumul, poporul trebuie să iasă în stradă, să-l dea jos pe Băsescu. Doamne fereşte! În haosul în care se află ţara acum, exact asta ne mai lipseşte, ca poporul să iasă în stradă.

Am votat pentru demiterea lui Traian Băsescu dar consider că, date fiind rezultatele referendumului, locul lui este la Cotroceni. Ne place sau nu ne place, asta este situaţia. Legal, Traian Băsescu trebuie să fie la Cotroceni.

Au tot vorbit liderii USL despre ilegalităţile făcute de unii membri ai PDL, despre abuzurile făcute în diverse locuri şi momente de fruntaşi pedelişti. Perfect de acord. Au vorbit liderii USL despre o Românie curată, clădită pe respectarea legilor. Iarăşi, perfect de acord. Dar nu poţi clădi ceva pe minciună, nu poţi cere respectarea legii dacă tu nu ai respectat-o, dacă tu ai călcat-o în picioare.

Hotărârea Curţii Constituţionale mi se pare perfect legală: referendumul a fost invalidat deoarece nu s-a întrunit cvorumul existent, acceptat, în momentul desfăşurării scrutinului.

Am votat pentru demiterea lui Traian Băsescu, dar sunt încântat de hotărârea Curţii Constituţionale. Nu pentru că îl vreau pe Băsescu înapoi la Cotroceni, ci pentru că s-a respectat legea. Asta este democraţia.

Personal, am încredere în Victor Ponta. Am încredere şi că va respecta legea, am încredere că nu va face nici un demers pentru a scoate oamenii în stradă. În vremurile acestea, la ce imagine are România pe plan extern, la criza politică şi chiar socială care persistă în ţară, exact asta mai lipseşte – mişcări masive de protest.

Imediat după anunţarea deciziei Curţii Constituţionale, Crin Antonescu spunea că „Vom merge până la capăt şi vom elibera ţara”. Eu am încredere că Victor Ponta va ignora ideile ultrarevoluţionare ale colegului său de alianţă. Într-o democraţie, cea mai puternică armă este votul. Crin Antonescu poate „elibera” această ţară prin vot, la toamnă şi, mai apoi, peste doi ani. Trebuie doar să aibă răbdare şi să înţeleagă aceste lucruri, nicidecum să le grăbească. Nu pentru binele lui Traian Băsescu, ci pentru binele acestui popor, sătul de mizerele lupte politice.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Am votat pentru demiterea lui Băsescu, dar felicit Curtea Constituţională.
 Vizualizări articol: 2615 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 2.04/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 2.0 din 23 voturi
Am votat pentru demiterea lui Băsescu, dar felicit Curtea Constituţională2.0523

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   * trimis de
(22 aug 2012, 11:37:04
Că se va duce totu’ dracu’ ?! Oooo,ştim sigur !!!
E ca focu’ de pe mirişte . E nevoie de cenuşă !
Nu ştii ce-i foamea până nu-mbuci frunze de brustur
N-ai ajuns să ştii EXTREMUL! N-ai ajuns,încă,la tuşă !

Speranţa trăieşte cu toţi … şi-i dezamăgeşte pe toţi
Societatea-i pretenţii vivace,încă …have wait and see !!!
Suntem DEJA vânduţi , manipulaţi,ca nişte roboţi
Culegem (DEJA) fructele umilinţei din noroi(prin datorii)

Profesorii şi doctorii se-mbracă de la acelaşi second-hand
Să rearanjăm şezlongurile de pe Titanic ..şi să aşteptăm !
Nu vrem să facem nimic,să ne scufundăm,aşadar,(e-n trend) !
Dezastrul nu-naintează suficient de bine ?...SĂ-L AJUTĂM !!!

Mâncarea se scumpeşte constant (din motive de gen..neutru)
Că-i secetă .. că “bursele” … că irigaţiile …CĂ-I CRIZĂ !
Băi lideri de mucava …SPUNEŢI-I ASTA LU’ MUTU !!!
Nivelul de trai al oamenilor l-aţi scos,DELIBERAT,din priză !!!
2.   Legal sau ilegal, este ilegal trimis de
(22 aug 2012, 12:01:24
Este vorba de 7,4 milioane de voturi. Oamenii astia (printre care ma numar si eu, umil) trebuie sa iasa in strada. Da, asta v-ar mai lipsi, sa nu mai puteti fura. Si sa nu mai puteti... a Basescu. Decizia curtii este o porcarie. Cetatenii simpli nu au motiv sa o respecte. Din contra. Ca si-a pus Ponta onoarea la joc, in fata fascistilor Barosso si Orban, asta-i altceva. Dle autor, spuneti ca decizia e legala. E, nu e legala. Nu respecta legea, nu respecta recomandarile europene, care sunt bune pentru hotii "meseriasi", dar pentru romanii cinstiti nu. (Cinstiti, nu la GoldenBlitz!). Decizia cur-
tii este ILEGALA! Chiar daca USL (de r aha t) s-a tocmit sluga la Base', cel cu aroma de... dar mai bine cititi numele. Ati auzit de drepturile omului? Nu cred. Asta este democratia: sa se instaureze dictatura: viciu de procedura. Da-i dra cu de prosti. 7,4 milioane? Ce-mi ofera, in plus fata de Elena Udrea, priceputa, conform alora de pe wikileaks.ro. Cititi daca nu credeti!
3.   Cretini trimis de
(22 aug 2012, 13:09:55
Ai luat-o si tu razna ca al tau mentor, nu sunteti sanatosi la cap , decizia CC este normala, intr-o tara democratica, iar cu iesitul in strada , n-ai decat iesi tu si cu politrucii tai promoscoviti, eu chiar daca am votat pentru demitere mi-am dat seama cat de falsi si ipocriti sunt cei pe care-i adulezi tu si chiar nu vreau sa-i mai vad !
4.   .... trimis de
(22 aug 2012, 13:38:08
decizia e normala,luata...si cam asta e,cei 7,5 mil care nu sunt de fapt 7,5 nu au decat sa comenteze si sa astepte inca 2 ani...;cu iesitul in strada.....e de doi bani,antonescu e de doi bani,a promis ca iese din politica si acu se face ca e dur....ponta e prostut saracutul....nevinovat,dar asta e....sunt ai nostri si putem sa-i f-tm:))))))),si articolul....e unul dintre sau cel mai bun vazut vreodata......,democratia e democratie......
5.   :))))))))))) trimis de
(22 aug 2012, 14:07:37
Cu adevarat ma apuca rasul....Astept cu nerabdare demisia lui antonila si retragerea din viata politica ,dupa cum sustinea...:))))))Caldut e scaunelu Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...:))))) Ce nu intelege Antonila este faptul ca si-au dat cu cicanul in coa..ie singuri..:))Fara sa vrea au deschis ochii unui popor indobitocit,si acu o vor plati la toamna...:))
6.   Pentru cei care ma... critica trimis de
(22 aug 2012, 17:12:46
Nu am luat-o razna, si nu am la dispozitie "politruci". Nu sunt uselist. Decizia curtii este ILEGALA, deoarece incalca vointa poporului SUVERAN, (suveran conform Constitutiei). Cu votul poporului nu se negociaza. In asta consta ilegalitatea deciziei CCR. Puneti mana si mai cititi, nu-l sustineti pe Base' pe gratis! Pot respecta opinia altuia. Pot sa inteleg ca il sustii pe Basescu. Asta e opinia ta. Dar cand vii si ma faci cretin, pentru ca ii critic pe cretini, atunci tu esti ala. Nu sunt promoscovit, familia mea a luptat impotriva comunismului, asa ca trebuie sa te controlezi. Te cheama cumva Petre Ceausescu-Lazaroiu, ai 80 de ani, si esti de la cur-
tea (ne)constitutionala?
7.   Roger, slugoiule! trimis de
(23 aug 2012, 09:12:22
Mai posteze de-acum pülea spatariul în fițuica ta șeicăreană și nenorocită.

Ban nu pui?
Hai SIKTIR!
8.   Repost trimis de
(23 aug 2012, 09:15:22
Aaatențiuneeee, corul robilor scârța-scârța pe hârtie alui Nebuncadnesailor!
Aaaascultă komada la mine, slugoiul-șef de serviciu!
VĂ ORDON
LA DREAPTAAAA-MPREJUR!
Rupeți toate editorialele și toate artikolele roș-pupinkuriste și treceți la lins vechile kururi familare, de dinainte!
EXEEEEECUTAREAAAA!
(c-altminteri de unde p**a mea mai vreți să primim stipendii moca, publicitate aiurea, șpăgi, mititei, halbe sau sticle de trăscău aiurea?
-------
P.S. Slugoiule: cine mama dracului ți-a scris editorialul?
Că tu în nici un caz, vestit fiind amănuntul că nu știi să îmbini patru cuvinte într-o construcție lexicală simplă – S+P+A+C.
Dă-i urjent o mărire de salariu la slugoiul junior că pre mâna lui tare bine o s-o mai duci!

P.S.2
Amu giumate de an postarăm antipedelachei și ne-ai f*tut!
Amu câteva săptămâni postarăm antipesedeicăței și iar ne-ai f*tut!
Acum, după decizia CCR care te împle de entuziasm proletar, cum trebuie să scriem? Dă un semn așa discret!
Adică șterge IAR comentariul acesta dacă postăceala trebuie să fie pro-lachei și lasă-l dacă directiva e pro-căței.
8.1  RE: Repost trimis de
(23 aug 2012, 09:44:10
Domnule TAZMANIANDEMOON, cateva precizari, daca imi permiteti:

1. Comentariul dvs. anterior (identic cu acesta) a fost sters tocmai din cauza limbajului pe care l-ati folosit. Exista un angajat al ziarului care are sarcina de a sterge comentariile in care se foloseste un limbaj obscen, in care exista insulte, calomnii etc. Am inceput sa stergem aceste comentarii in urma nenumaratelor sesizari ale cititorilor, care ne/au spus, unii chiar pe un ton iritat, ca nu este normal sa permitem postarea unor astfel de expresii mizerabile. Ni s-a spus ca exista si multi copii care acceseaza pagina noastra si pe care ii intoxicam (involuntar) cu astfel de mizerii. Iata de ce stergem anumite comentarii (inclusiv cele in care sunt calomniate anumite persoane, indiferent de culoarea lor politica).
2. Ce nu inteleg eu, mai ales in cazul dvs., este de ce nu puteti critica folosind un limbaj decent? De ce nu va puteti exprima nemultumirea fara a calomnia? De ce nu va puteti expune parerile fara a folosi expresii suburbane? Este chiar asa de limitat vocabularul dvs.?
3. Monitorul a incercat (si a reusit) sa pastreze o echidistanta fata de actorii politici. Spre exemplu, cu un minim de efort intelectual realizati faptul ca era normal ca Ghe. Flutur sa apara mai des in paginile ziarului in perioada in care a fost presedinte al CJ. Avea intalniri aproape zilnice cu presa, in timp ce opozitia facea saptamanal o conferinta de presa. Ca ziaristi nu am facut altceva decat sa consemnam. Daca va uitati in arhiva altor ziare locale, veti vedea ca liderii PNL sau PSD nu au aparut cu lunile in respectivele publicatii. Dar, ma rog, pentru a realiza lucrurile acestea iti trebuie un dram de inteligenta si, mai important, caracter.
4. Daca aveti coloana vertebrala va invit oricand la o discutie, fata in fata, nu ca acum, cand va ascundeti opiniile dupa un pseudonim sau altul.
TIBERIU AVRAM

P.S. chestia cu cine mi-a scris articolul e o gluma rasuflata, de nivelul unui copil de gradinita
8.2  RE: Repost trimis de
(23 aug 2012, 09:53:45
Trebile nu pot să rămână așa.
Dacă tot te-ai sucit iar, tu și corul robilor scârța-scârța pe hârtie și pup-pup în portocaliul dermei anale, atunci mi se pare CORECT ca să-mi scoți banul de pe cele 10 nickuri pe care mi le-a ras bețivanul tău de WM la editorialul despre Năstase.
Nu crezi c-așa ar fi normal? Uite, ca să vezi că sunt logic în raționament, renunț la celelalte 2 username – Tazdevil și Tasdevil pe care mi le-ai f***t când postam antipedelachei. Acum orientarea fițuicii nenorocite devine iarăși potrocalie prin suceala modificării schimbării, deci e normal să rămână sancționate.
Dar despre celelate 10 username, căzute la datorie într-o luptă totalmente inegală dintre un postac bine-informat și un nesimțit din redacția ta, mi se pare normal să fie amnistiate.
Dacă nu știi trebuie să-ți reamintesc tema acelei postări belicoase: „Tovarășe Candynel, vă rugăm, treceți Stixul!”
A fost postată în mod repetat în zilele de sâmbătă și duminică, la câteva zile după făcătura de tentativă suicidară a lui Candynel.
Deși respectiva postare sugera CU 3 ZILE ÎNAINTE DE CONFIRMAREA OFICIALĂ faptul că toată tevatura lui Năstase e un FAKE Grosolan, nesimțitul tău bețivan a tăiat în carne vie. Peste 50 de repostări, cu 10 username au fost efectuate și niciunul nu a rămas în pagină.
După câteva zile știrea a fost confirmată de autorități, zăpăcita aia de Macovei urla ca un țârcovnic violat și apoi au început plângerile și cercetările penale împotriva factorilor implicați în măsluială.
Bun! Cam asta e cronologia evenimentelor din care eu am ieșit și f***t și cu nickurile banate.
Acum observ că v-ați sucit iar ca atitudine, cu o repezeală ce l-ar face gelos chiar și pe consacratul koi din găleata potrocalie.
9.   Comentariu trimis de
(23 aug 2012, 09:58:40
Ia te uita!!! cel mai bun articol de pan acu...da? ..asa tembeli suntem ca natie? chiar pan acu nimeni n a observat ca aceasta este realitatea? S A PORNIT LA BATALIE CU O BATA, MANANCI BATAIE SI STRIGI IN DRUM CA BATA N A FOST BATA, CA TREBUIA SA TI IEI SI PUSCA, CA DE CE AI LUAT O DE FAPT...DAR BATAIA AI INCASAT O DEJA...BASESCU RADEA... OARE CINE MIROASE A CE ? ASA TEMBELI SUNTEM ? OAMENI MARI CICA... CU CARTE...ce tot o trageti , sus, jos , cu 7,5 milioane de romani, ca opinia lor... ce conteaza ? Basescu a castigat alegerile cu o diferenta de 70 000 ,da? doi alegatori de erau si tot legea trebuia respectata... e simplu ...daca ai pornit la referendum cu o cifra , a avut loc referendumul, da ? , ce mai bas _ esti acum? e mai bine ca s au facut de rusine acum? astia s oameni politici care sa ne reprezinte? nici interesul lor nu si l au reprezentat cum trebuie...RUSINE LOR SI VOUA CARE NU STITI PE CE LUME TRAITI...

10.   Comentariu trimis de
(23 aug 2012, 10:09:13
nu sunt de acord cu limbajul absolut demential al lui TAZMANIANDEMON...DAR APARE O INTREBARE TOTUSI: DE CE N ATI SCRIS ACEST ARTICOL INAINTE DE DECIZIA CC ? Are dreptate cel mai sus mentionat...sunteti vanduti voi cei de la MONITORUL... asta nu deranjeaza copiii care citesc si se formeaza ca oameni? Articole partinice, ieftine, in care valorile sunt un fel de ,,pizza"" , surogat si apa de ploaie....unde ati facut jurnalistica? nu conteaza de fapt...oricum v ati dat dupa sistem...
10.1  RE: Comentariu trimis de
(23 aug 2012, 12:50:52
Ceea ce era de demonstrat, referitor la limbaj, domnule TAZMANIANDEMOON. Cum cineva nu e de acord cu dvs., cum il jigniti. Cum spuneam, este vorba de caracter si de cei 7 ani de acasa.
Voi mai vorbi cu dvs. doar atunci cand veti semna cu numele adevarat. Sunt sigur, insa, ca nu o veti face. Asumarea responsabilitatii celor scrise sau facute este o mare problema in tara asta. A da din gura fara sa te stie nimeni e usor. Cum ti se cere sa raspunzi pentru ceea ce faci, cum bagi capul in pamant sa nu te vada sau cunoasca cineva. Cand aud ca oameni de genul acesta vor sa schimbe tara, sa modeleze caractere, ma apuca rasul. Desi ar trebui sa ma apluce plansul. Pentru ca astfel de "caractere" vor sa fie lideri de opinie. Oameni care nu au curaj sa raspunda pentru ceea ce fac sau spun, relicve de cea mai joasa speta a comunismului, indivizi din categoria celor care turnau la greu la securitate.
11.   * trimis de
(23 aug 2012, 11:24:37
Monitorule , cine se scuză ...se-acuză
ai avut "erate" când "gândeai": oare cum va sufla vântu'?
hai,nu vă daţi fete mari ! mă amuză
când mă gândesc că mi-aţi tăiat şi mie cuvântul

cum scriu ceva despre Bălan ...cum trec pe "invizibil"
aţi câştiga mai mult ...cu mai puţină lesă
gândiţi-vă că cititoru-i cu curu' (şi el) pe explozibil
iar cel ce comentează n-are nevoie de "tresă"

sosul unui pamflet vă e oferit moca ... DE NOI
libertatea de exprimare ...vine la pachet
să fim serioşi : se mai ultragiază un băsist sau 2
dar multe comentarii aţi şters aiurea(la buchet)
12.   Comentariu trimis de
(23 aug 2012, 11:49:08
T. astazi ti-ai luat meciul.Ma lasi si pe mine sa scriu cateva blagosloveli?
12.1  RE: Comentariu trimis de
(23 aug 2012, 12:53:31
e joi ( pardon , en joy !!! )happy
13.   @Tiberiu Avram - Monitorulsv este echidistant?!? trimis de
(23 aug 2012, 13:51:14
Dl. Tiberiu Avram spune mai sus:
"3. Monitorul a incercat (si a reusit) sa pastreze o echidistanta fata de actorii politici."

Convingerea mea e ca monitorulsv este acum de partea USLului. Nici macar nu va critic pentru asta. E decizia d-voastra. De criticat e faptul ca va prezentati ca fiind independenti si echidistanti.

Cum puteti spune ca sunteti echidistanti dupa ce ati publicat articolul inclus mai jos?

"Pune capăt războiului dus de Băsescu împotriva poporului român

Vino la vot şi spune DA pentru demiterea lui Traian Băsescu!

Este momentul să punem capăt războiului pe care Traian Băsescu îl duce de ani de zile împotriva românilor. Traian Băsescu pozează în victima inocentă a adversarilor politici, dar uită că lupta se dă, de fapt, între el şi poporul român. Este un război al îndestulării şi corupţiei contra sărăciei şi umilinţei. Traian Băsescu se înşală, însă, atunci când crede că românii îl vor lăsa să câştige prin neprezentare.

Zece motive pe care ni le-a dat chiar Traian Băsescu pentru a veni la Referendum şi a spune DA:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Citeşte mai mult pe Monitorul de Suceava:  ☭  ϑ
13.1  RE: @Tiberiu Avram - Monitorulsv este echidistant?!? trimis de
(23 aug 2012, 13:59:44
Observatia dvs. este corecta, doar ca acel material era unul publicitar, contractat si platit de catre PNL.
14.   Curat legal și echidistant! trimis de
(23 aug 2012, 15:04:09
Repostare, fiindcă adevărul supără:

Iar acel material anteplătit a fost publicat INCLUSIV în ziua de 28 iulie, dată la care conform legii, CAMPANIA ELECTORALĂ ERA ÎNCHEIATĂ.
„Formarea” opiniilor nu ține cont de prevederile legii electorale referitoare la contravenții ci trebuie executată întocmai și la timp, exact cum dictează arginții de lefegiu.
14.1  RE: Curat legal și echidistant! trimis de
(23 aug 2012, 16:02:26
aţi şters înjurătur'le , mda ! e relativ ok
erau dure (nu zic) dar ...să vorbim de-njurături !
când Presa de "informează" eronat ...aia ce-i ?
sau ...(cum să spun?! ) ...de la atâţia fluturi ?

când un politician te fu(te)ră ... aia nu-i înjurătură ?
când mereu eşti de capătul gros al bâtei ...ce e ?
când cineva îţi vâră (constant) pumnu'n gură
nu-s,toate,un fel de-njurătură ? nu-i totu' un imens WC ?

cânt tu nu câştigi fiindcă te obligă să pierzi,cum se zice ?
cum se zice când dobitocia intergalactică ţi-e impusă ?
nu-i tot înjurătură când rana din cicatrice
e mereu nevindecată de la mereu prezenta cătuşă ?

când barbar şi atavic se-nchid joburi şi şanse
timp ce sub altarul României sunt comori ...disputate
nu-s astea înjurături scrâşnite-n priviri arse
ce-şi muşcă limba să nu înjure ...fiindcă NU SE POATE ?!
ce-s astea , ce-s astea toate ???

14.2  RE: Curat legal și echidistant! trimis de
(23 aug 2012, 16:26:56
sunt (tot) ÎNJURĂTURI , doar că ...acceptatehappy
15.   Who’s the servant? trimis de
(25 aug 2012, 10:38:48
„IARTĂ-NE MĂRIA TA!”

Sursa Cristina Horvath - Obiectiv de Suceava ediția din 27 ian. 2011
TITLU: „Din bugetul public, Flutur îmbogăţeşte ziarele prietenilor săi”
„Regimul Băsescu-PDL şi-a făcut un obicei din cumpărarea bunăvoinţei presei locale şi centrale cu sume imense de la bugetul public sau chiar cu bani europeni. Pedeliştii au devenit experţi în astfel de "cumpărături", pe care le maschează sub forma unor aşa-zise contracte de publicitate.
Influentul baron PDL de Suceava Gheorghe Flutur este unul dintre cei mai cheltuitori reprezentanţi ai puterii atunci când vine vorba de a cumpăra presa locală. Că e vorba despre publicitatea făcută pentru modernizarea unui drum, pentru o lucrare publică sau pentru unul din programele turistice ale Elenei Udrea, Flutur sare imediat şi deschide robinetul cu bani al Consiliului Judeţean Suceava, pe care îi risipeşte cu nemiluita într-un singur ziar, „Monitorul de Suceava", publicaţie foarte apropiată de PDL şi de Gh. Flutur.
În 2009, în numai patru luni, în perioada premergătoare alegerilor europarlamentare şi a celor prezidenţiale, CJ Suceava şi Primăria Suceava au alocat peste 330.000 de euro pentru cumpărarea de publicitate în „Monitorul de Suceava". Suma este imensă dacă ţinem cont de anvergura presei sucevene şi de obiectul contractelor de publicitate - reclamă la lucrări de drumuri, convocări de şedinţe, angajări ş.a. Semne mari de întrebare ridică şi faptul că au existat licitaţii cu o singură firmă, mai exact societatea care editează „Monitorul de Suceava".
Este vorba despre SC Interpress SRL Suceava, ai cărei acţionari sunt Avram Tiberiu Marcel şi Oancea Paul Valentin (directorul general al Interpress SRL).
15.1  RE: Who’s the servant? trimis de
(25 aug 2012, 10:39:40
Tiberiu Avram este bun prieten cu Gheorghe Flutur, iar legătura sa de prietenie cu acesta a devenit notorie în 2006, atunci când omul de afaceri a refuzat publicarea în „Monitorul de Suceava" a unui editorial al lui Robert Turcescu (la vremea aceea Flutur nu dezertase încă din PNL, iar Turcescu era, ca şi azi, un adversar declarat al PNL) în care baronul de Suceava era criticat dur. Acţionarul principal al „Monitorului de Suceava", Tiberiu Avram, a încheiat atunci colaborarea cu Turcescu şi a declarat că motivul respingerii materialului acestuia a fost tonul folosit în editorial: "Materialul este de o violenţă rară şi nu intră în politica editorială a ziarului promovarea unor astfel de materiale". Avram a recunoscut totuşi că are o relaţie de prietenie cu Gheorghe Flutur, pe care îl cunoaşte de când actualul preşedinte al CJ Suceava era şef la Direcţia Silvică Suceava.
Anul trecut, deşi nu au mai fost alegeri, situaţia din Suceava s-a repetat. Ba chiar Flutur a fost şi mai darnic, în special în privinţa „Monitorului de Suceava", care în 2010 a primit contracte de publicitate de la Consiliul Judeţean şi de la Primăria Suceava, în valoare de 400.000 euro. În septembrie 2010, când a fost chestionat de presa locală (nu de „Monitorul de Suceava", fireşte) cu privire la avalanşa de bani publici prăvălită de vârfurile locale ale PDL asupra „Monitorului de Suceava", şeful CJ Suceava, Gheorghe Flutur, a dat nişte explicaţii deloc convingătoare. "Aici s-au anunţat licitaţii, acestea au avut loc, a fost o procedură total transparentă, aşa că nu faceţi legături, şi oricum chiar dacă a participat doar firma care editează «Monitorul de Suceava», totul e legal şi verificat. Consiliul Judeaţean chiar avea nevoie să facă publicitate pentru modernizarea unor drumuri sau a unor lucrări publice.
15.2  RE: Who’s the servant? trimis de
(25 aug 2012, 10:40:42
Trebuie anunţată populaţia despre lucrările care se fac pe diverse sectoare, despre eventuale angajări. Deci nu există cheltuieli nejustificate", a concluzionat baronul PDL de Suceava.
Gheorghe Flutur continuă şi în 2011 să îmbogăţească ziarul prietenului său, Tiberiu Avram. De la începutul lunii ianuarie, „Monitorul de Suceava" a primit deja trei contracte de publicitate de la Consiliul Judeţean Suceava.
În 3.01.2011, CJ Suceava a atribuit un contract în valoare de 5.170 lei, fără TVA, pentru o lună de zile, pentru servicii de publicitate şi promovare a proiectului "Reabilitarea Cetăţii de Scaun a Sucevei şi a zonei de protecţie a acesteia". Contractul este finanţat din fonduri europene şi singurul ofertant a fost SC Interpress SRL - firma care editează „Monitorul de Suceava".
Trei săptămâni mai târziu, în 20.01.2011, Gheorghe Flutur dă „Monitorului de Suceava" încă un contract de publicitate, în valoare de 30.300 lei, fără TVA. Contractul se referă la servicii de publicitate şi promovare a proiectului Elenei Udrea "PAŞTELE ÎN BUCOVINA" şi se întinde tot pe perioada a 30 de zile. La fel, „Monitorul de Suceava" a fost singurul ofertant, iar banii pentru acest contract provin din fonduri comunitare.
La doar o zi distanţă, în 21.01.2011, „Monitorul de Suceava" mai primeşte încă un contract de publicitate de la CJ Suceava, în valoare de 3.300 lei, fără TVA, pentru o lună. Contractul, finanţat din bani europeni, se referă la servicii de publicitate pentru proiectul "Modernizarea DJ 177 Poiana Micului - Suceviţa, km 10+000 - 20 +875". La fel ca şi în celelalte cazuri, la aşa-zisa licitaţie a participat doar firma care editează ziarul prietenului lui Gheorghe Flutur, SC Interpress SRL.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Alte editoriale semnate de:
Tiberiu AVRAM
Tiberiu AVRAM
Sandrinio NEAGU
Sandrinio NEAGU
Adrian BOTEZATU
Adrian BOTEZATU
Sorin AVRAM
Sorin AVRAM
Lucian AVRAMESCU
Lucian AVRAMESCU
Ion CRISTOIU
Ion CRISTOIU
Adrian CIOROIANU
Adrian CIOROIANU
Cristian GHINEA
Cristian GHINEA
Alina MUNGIU-PIPPIDI
Alina MUNGIU-PIPPIDI
Robert TURCESCU
Robert TURCESCU
Ioan T. MORAR
Ioan T. MORAR
Dan APOSTOL
Dan APOSTOL
Angela FURTUNĂ
Angela FURTUNĂ
Mircea VASILESCU
Mircea VASILESCU
Alex Leo ŞERBAN
Alex Leo ŞERBAN
Pavel LUCESCU
Pavel LUCESCU
Ion DRĂGUŞANUL
Ion DRĂGUŞANUL

 

 

 

RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei