Dacia ia în calcul reducerea preţului maşinilor, ca o măsură care să vină în sprijinul clientului, alături de banii primiţi de acesta prin programul Rabla, ieftinirea modelelor nefiind o măsură viabilă dacă acţionează singură, a declarat vicepreşedintele Dacia, Constantin Stroe.
"Dacia ia în calcul reducerea preţului pe unitate, din marja de profit. Reducerea aceasta, cumulată cu prima de casare, s-ar putea traduce într-un avantaj pentru client de circa 1.700-2.000 de euro pentru un model Dacia de 10.000 de euro", a explicat Stroe.
El a adăugat că ieftinirea maşinilor Dacia cu "câteva sute de euro" nu poate stimula suficient cererea astfel încât aceasta să fie corelată cu producţia pe care şi-a planificat-o producătorul.
Stroe a mai spus că oamenii sunt mai atenţi la rata lunară pe cate o plătesc decât la preţul final al automobilului, iar scumpirea creditului, accesul mai dificil la finanţări şi incertitudinile legate de taxa auto au determinat potenţialii clienţi ai Dacia să intre într-o stare de aşteptare.