Clienţii Allianz-Ţiriac pot plăti, de la 1 septembrie, primele de asigurare la poliţele contractate prin utilizarea serviciilor de tip Intenet banking şi direct debit, după ce societatea a încheiat parteneriate cu mai multe instituţii bancare, a anunţat, luni, asigurătorul.
Compania a încheiat convenţii de debit direct cu UniCredit Ţiriac Bank, Volksbank România şi BRD, în timp ce pentru serviciul Internet banking au fost semnate convenţii cu UniCredit Ţiriac Bank şi BRD.
În plus, societatea a extins numărul punctelor de colectare în numerar sau cu cardul, care a ajuns la aproximativ 4.625 de puncte, se arată într-un comunicat al Allianz-Ţiriac Asigurări remis, luni, agenţiei MEDIAFAX.
Clienţii Allianz-Ţiriac vor putea plăti primele de asigurare în numerar la oricare dintre cele peste 800 de agenţii BRD Groupe Societe Generale, la ghişeele celor aproape 200 de unităţi UniCredit Ţiriac Bank, precum şi la peste 1.400 unităţi CEC Bank. La acestea se adaugă casieriile sucursalelor companiei şi automatele pentru plata facturilor cu cod de bare ROBO-BRD.
Clienţii asiguătorului au la dispoziţie, în total, aproape 2.800 de puncte pentru plăţile în numerar.
De asemenea, plata primelor de asigurare poate fi făcută prin intermediul celor 1.403 ATM-uri aparţinând BRD şi a celor 422 de ATM-uri UniCredit Ţiriac Bank.
"Până acum exista posibilitatea de a plăti primele de asigurare fie direct, la casieriile Allianz-Ţiriac sau intermediarului poliţei, fie prin transfer bancar, ceea ce în unele cazuri însemna drumuri la bancă şi timp pierdut pentru client. Se simţea nevoia dezvoltării unui sistem de plată a primelor care să ofere modalităţi alternative de plată moderne si comode", a declarat directorul de Vânzări şi Marketing al companiei, Ileana Cucoş.
Allianz-Ţiriac Asigurări este cea mai mare companie locală de profil, cu o cotă de piaţă de 18,07% pe piaţa asigurărilor generale la finele lunii iunie.