Cea de-a doua ediţie a Luxury Show a fost deschisă oficial, ieri, de Principesa Margareta, George Cojocaru, preşedinte general al Romexpo, şi Camelia Buda, director general Eurexpo.
Luxury Show 2007 se va desfăşura sub deviza "Bogăţie şi generozitate", de aceea prima seară a evenimentului - Seara de Gală - va fi dedicată carităţii, organizatorii evenimentului, găzduind o licitaţie, în parteneriat cu Fundaţia Principesa Margareta a României
"Rafinamentul şi eleganţa vin din interior şi sunt dovedite prin fapte. Românii au aceste calităţi, noi doar organizăm un cadru ambiental. Tot ce se va dona aici însemnă mult pentru vocaţia şi cariera tinerilor pe care îi vom ajuta", a declarat, la deschiderea Luxury Show, George Cojocaru, preşedinte general Romexpo.
Zece obiecte de valoare oferite de artişti, sportivi şi alţi susţinători ai Fundaţiei Principesa Margareta vor putea fi achiziţionate de cei care vor să îi sprijine pe tinerii talentaţi care provin din familii defavorizate.
"Copiii sunt viitorul României şi prin acest parteneriat vrem să-i ajutăm să meargă mai departe şi să rămână în România", a declarat principesa Margareta.
Pentru Luxury Show 2007 s-au pus în vânzare 6.000 de bilete, la preţul de 50 de lei.
"Anul trecut, au participat la eveniment 20-30.000 de oameni. E greu de anticipat câţi vizitatori vor fi anul acesta. Desigur, ne interesează calitatea şi nu cantitatea vizitatorilor", a mai spus George Cojocaru.
La Seara de Gală, invitaţi să susţină concerte sunt Felicia Filip şi Bogdan Bradu.
Cea de-a doua ediţie a târgului mărcilor de lux Luxury Show, programată pentru 6-9 decembrie, reuneşte peste 200 de firme, o cifră în creştere cu circa 50% faţă de prima ediţie.