Abonaţii E.ON Moldova cu venituri reduse pot efectua plăţi parţiale ale facturilor la energia electrică numai prin casieriile E.ON Moldova Furnizare. Celelalte canale oferite de partenerii din sistemul bancar (BRD, BCR, ING) nu sunt disponibile pentru acest tip de plăţi.
Aceşti abonaţi pot achita lunar o parte din contravaloarea facturii emise pentru consumul pe două luni.
E.ON Moldova a primit mai multe sesizări din partea abonaţilor casnici, care sunt nemulţumiţi de noul mod de facturare. Unii spun că consumă mai puţin curent electric decât ce este facturat.
Unele nemulţumiri ale abonaţilor casnici, în opinia angajaţilor E.ON Moldova, apar din cauza clienţilor care au optat pentru tariful de tip social (recomandat pentru un consum de până la 90 kwh/lună), dar care au avut în realitate consumuri mult mai mari. În acest caz, cantităţi mari de energie sunt facturate la tranşa a III a tarifului social (0,9366 lei/kwh).
Sunt abonaţi la care consumul realizat este de două sau trei ori mai mare decât consumul estimat. În acest caz, facturile pe bază de consum estimat au avut valori mici (corespunzătoare unui consum de 40-50 kwh/lună), dar, la citirea de regularizare efectuată la şase luni, facturile au ajuns la valori corespunzătoare unui consum de 600-700 kwh.
Convenţia de consum poate fi modificată
Reprezentanţii E.ON Moldova – Relaţii cu Clienţii le recomandă abonaţilor casnici să verifice dacă convenţia de consum încheiată cu E.ON este bazată pe consumul real şi dacă nu, să refacă această convenţie de consum şi să o aducă la cunoştinţa companiei E.ON.
Pentru orice nelămurire, clienţii E.ON pot apela la Call Center - Tonul E.ON, de luni până vineri, între orele 7:00-21:00 (0801 000 939, pentru apeluri din reţeaua Romtelecom - tarif local - 0235 305 555, pentru apeluri din orice reţea (tarif al operatorului reţelei din care se efectuează apelul) sau la Centrele Relaţii cu Clienţii E.ON Moldova Furnizare. În Suceava, Centrul Relaţii cu Clienţii E.ON Moldova se află pe strada Vasile Bumbac.
(21 feb 2008, 21:43:53