Nu se cade să ratăm ocazia de a ne exprima respectul pentru instituţia „Playboy”, care nu conteneşte a strivi între pagini nuduri de vedete, aşa cum, copil fiind, Ion Creangă strivea muşte între paginile ceaslovului. Ne folosim de prilej ca să-i strângem pe această cale şi lăbuţa uşor flască a lui Dan-Silviu Boerescu, trimisul lui Hugh Hefner pe tărâm românesc, cel care a aşezat cutezător fundul gol al acestei publicaţii pe taraba presei noastre.
Dar, în acelaşi timp, oricâtă supărare am produce, atragem atenţia că primul număr al revistei „Playboy”, cu doamna Săvuică în rol principal, nu valorează mai mult de o ceapă degerată. Iar motivul e simplu, contrazicând grosolan platforma-program a revistei „Playboy”: cetăţeana Săvuică Dana arată privitorilor doar atâta cât o şcolăriţă, din clasa a II-a, îi arată unui coleg, în pauza mare, contra tarifului de o napolitană cu ciocolată. Altfel spus, dezvăluirile săvuiciene trupeşti sunt lipsite de profunzime, ea apărând în poze înfofolită în textile inoportune. Cazul merită reclamat la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului, pentru ca licitaţia respectivă să nu mai poată avea loc.
Dar fiindcă veni vorba, adresez un nou apel editorilor de presă din România, pentru a zori apariţia variantei neaoşe a revistei „Playgirl”. „Playgirl” există de ani buni pe piaţa externă, ea strivind între pagini nuduri masculine, aşa cum „Playboy” striveşte nuduri feminine. E momentul ca discriminarea să dispară, iar cititoarele să poată admira, în pictoriale fierbinţi, sex-simboale masculine precum Cioroianu, Mutu, Petrică Roamn, Guşă, Geoană, Mircea Badea şi, cu voia dumneavoastră, ultimul pe listă Ion Iliescu, fiindcă şi el are electoratul său feminin, lucru pe care l-am simţit ani buni pe propria piele.