Companiei Naţionale de Drumuri şi Autostrăzi, Ministerului de Interne(dlui ministru David),Consiliului Judeţean Suceava, Prefecturii Suceava
Vă scriu în numele unui grup de şoferi care trebuie să îndure zilnic calvarul de a trece pe sub podul CFR de la intrare în Şcheia, jud. Suceava. E infernal ce se întâmplă acolo, gropile sunt mai multe ca pe câmp, apa inundă zilnic, bătaia de joc a responsabililor e imensă. Nimeni nu face nimic, doar au acoperit în toamnă câteva gropi cu asfalt, care a ţinut exact până la prima ploaie. De ce? Evident, asfaltul a fost de proastă calitate şi restul de bani s-a împărţit, între muncitori, şefi s.a.m.d..Vă rog să vă gândiţi că locuim în Uniunea Europeană şi nu în Africa Centrală, avem responsabilităţi şi drepturi, iar noi, simplii cetăţeni, plătim taxe, roviniete scumpe ...doar ca să ducem maşinile în service, ca să ne stricăm suspensiile şi roţile. De ce? De ce nu luaţi măsuri? Nu ajunge că avem cele mai rele drumuri din Europa, mai mult, cele mai periculoase, cu gropi şi canale, de multe ori neiluminate? Ce trebuie să facem? Să riscăm amenzi penale şi să blocăm drumul până vin domnii directori responsabili(a se citi iresponsabili)? Să informăm Comisa Europeană pentru fiecare groapă din carosabil, că la noi nimeni nu vrea să îşi facă treaba? Daţi-ne sfaturi sau mai bine faceţi ceva domnilor, că suntem gata să intrăm în Cartea recordurilor cu insolenţa cu care suntem trataţi de către autorităţi.
Solicităm deschis dlui director al Companiei de Drumuri şi Autostrăzi să intervină şi să îşi facă treaba, solicităm deschis dlui ministru de Interne să facă o anchetă referitoare la siguranţa circulaţiei în zona respectivă, solicităm autorităţilor judeţene, dlui prefect şi dlui preşedinte al CJ să facă lobby pe lângă cei responsabili să se schimbe situaţia, altfel vom involua mereu, mereu.
Gândiţi-vă şi la şoseaua de centură a Sucevei, distrusă şi pe care o parcurg zilnic sute de maşini. Dacă s-au făcut lucrări de alimentare cu apă a unor cartiere din Suceava, nu trebuie ca terenul să fie adus în stare iniţială? Închei prin a vă întreba: dacă se întâmpla astfel în vreo altă ţară UE, care erau urmările? Aşteptăm un răspuns public din partea autorităţilor cărora se adresează scrisoarea noastră deschisă, tot prin intermediul presei. Vă mulţumim!
Şoferii nedoritori de cratere în asfalt